LatviešuEnglishEspañol

Skoda Fabia 2004 vs Renault Clio 2006

 
Skoda Fabia
2004 - 2007
Renault Clio
2006 - 2006
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.2 Benzīns1.2 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 54 ZS60 ZS
Griezes moments: 106 NM93 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 18.4 sekundes15 sekundes
Renault Clio ir dinamiskāka braukšana.
Skoda Fabia dzinēja jauda ir par 6 ZS mazāka nekā Renault Clio, taču griezes moments ir par 13 NM lielāks nekā Renault Clio. Mazākas jaudas dēļ Skoda Fabia sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.4 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.96.0
Reālais degvielas patēriņš: 6.6 l/100km6.3 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Renault Clio ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji.
Pēc ražotāja specifikācijas Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Renault Clio, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Skoda Fabia var ietaupīt 15 litrus degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Renault Clio.
Degvielas bākas tilpums: 45 litri50 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 760 km kombinētajā ciklā830 km kombinētajā ciklā
680 km ar reālo patēriņu790 km ar reālo patēriņu
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 3.96 m3.81 m
Platums: 1.65 m1.64 m
Augstums: 1.45 m1.42 m
Skoda Fabia ir lielāks.
Skoda Fabia ir par 15 cm garāks nekā Renault Clio, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Skoda Fabia ir par 3 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 260 litri255 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1015 litri1035 litri
Skoda Fabia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 5 litriem lielāks nekā Renault Clio. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Clio (par 20 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.5 metri10.3 metri
Skoda Fabia apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Renault Clio.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): nav datunav datu
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Renault Clio ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Skoda Fabia, attiecīgi Renault Clio varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 10001400
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 7.7/10 6.1/10
Priekšrocības un trūkumi: Skoda Fabia ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • augstāks novērtējums lietotāju atsauksmēs
  • zemāka cena
Renault Clio ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]