LatviešuEnglishEspañol

Skoda Fabia 2004 vs Renault Clio 2005

 
Skoda Fabia
2004 - 2007
Renault Clio
2005 - 2009
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.4 Benzīns1.2 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 75 ZS75 ZS
Griezes moments: 126 NM105 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 13.8 sekundes13.4 sekundes
Skoda Fabia un Renault Clio dzinēju jaudas ir vienādas, taču Skoda Fabia griezes moments ir par 21 NM lielāks nekā Renault Clio. Skoda Fabia sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.45.9
Reālais degvielas patēriņš: 6.9 l/100km6.4 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Renault Clio ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Renault Clio, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Skoda Fabia var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Renault Clio.
Degvielas bākas tilpums: 45 litri50 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 700 km kombinētajā ciklā840 km kombinētajā ciklā
650 km ar reālo patēriņu780 km ar reālo patēriņu
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 3.96 m3.99 m
Platums: 1.65 m1.71 m
Augstums: 1.45 m1.49 m
Skoda Fabia ir mazāks.
Skoda Fabia ir par 3 cm īsāks nekā Renault Clio, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Skoda Fabia ir par 4 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 260 litri288 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1015 litri1035 litri
Renault Clio ir vairāk vietas bagāžai.
Skoda Fabia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 28 litriem mazāks nekā Renault Clio. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Clio (par 20 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.5 metri10.3 metri
Skoda Fabia apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Renault Clio.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): nav datunav datu
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Skoda Fabia ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Renault Clio, attiecīgi Skoda Fabia varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 10001400
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 7.7/10 6.1/10
Priekšrocības un trūkumi: Skoda Fabia ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • augstāks novērtējums lietotāju atsauksmēs
  • zemāka cena
Renault Clio ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]