Skoda Fabia 2010 vs Dacia Sandero 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 87 ZS | |
Griezes moments: | 175 NM | 128 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 11.5 sekundes | |
Skoda Fabia ir dinamiskāks braukšanā. Skoda Fabia dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Dacia Sandero, savukārt griezes moments ir par 47 NM lielāks nekā Dacia Sandero. Pateicoties lielākai jaudai Skoda Fabia sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.5 l/100km | 7.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Skoda Fabia ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem mazāks nekā Dacia Sandero, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Skoda Fabia var ietaupīt 285 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Dacia Sandero. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Skoda Fabia ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 26 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 14 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Seat Altea, Skoda Yeti | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Dacia Dokker, Dacia Logan, Renault Kangoo, Dacia Lodgy | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Skoda Fabia dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.00 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.53 m | |
Skoda Fabia ir mazāks. Skoda Fabia ir par 2 cm īsāks nekā Dacia Sandero, par 11 cm šaurāks, savukārt augstumā Skoda Fabia ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 320 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1200 litri | |
Skoda Fabia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā Dacia Sandero. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.5 metri | |
Skoda Fabia apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Dacia Sandero, tas nozīmē, ka ar Skoda Fabia var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`585 | 1`536 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
Skoda Fabia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Sandero nopietni defekti konstatēti apmēram 60 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Fabia, attiecīgi Skoda Fabia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3200 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Skoda Fabia ir
|
Dacia Sandero ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|