Skoda Fabia 2010 vs Dacia Sandero 2008
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 180 ZS | 87 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 128 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.3 sekundes | 11.5 sekundes | |
Skoda Fabia ir dinamiskāks braukšanā. Skoda Fabia dzinēja jauda ir par 93 ZS lielāka nekā Dacia Sandero, savukārt griezes moments ir par 122 NM lielāks nekā Dacia Sandero. Pateicoties lielākai jaudai Skoda Fabia sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km | 7.6 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Dacia Sandero, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Skoda Fabia var ietaupīt 150 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Dacia Sandero. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
860 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
570 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.00 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.53 m | |
Skoda Fabia ir mazāks. Skoda Fabia ir par 2 cm īsāks nekā Dacia Sandero, par 11 cm šaurāks, savukārt augstumā Skoda Fabia ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 320 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1200 litri | |
Skoda Fabia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā Dacia Sandero. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.5 metri | |
Skoda Fabia apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Dacia Sandero, tas nozīmē, ka ar Skoda Fabia var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`718 | 1`536 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
Skoda Fabia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Sandero nopietni defekti konstatēti apmēram 60 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Fabia, attiecīgi Skoda Fabia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Skoda Fabia ir
|
Dacia Sandero ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|