Smart ForTwo 2010 vs Audi A1 2012
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 84 ZS | 86 ZS | |
Griezes moments: | 120 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 11.9 sekundes | |
Smart ForTwo dzinēja jauda ir par 2 ZS mazāka nekā Audi A1, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Audi A1. Neskatoties uz mazāku jaudu Smart ForTwo sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.5 l/100km | 6.4 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Smart ForTwo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Audi A1, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Smart ForTwo var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Smart ForTwo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Audi A1. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 33 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 630 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
740 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
500 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Audi A1 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A1) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Smart ForTwo) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Audi A1 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Volkswagen Caddy, Skoda Fabia | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Audi A1 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 2.70 m | 3.95 m | |
Platums: | 1.56 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.54 m | 1.42 m | |
Smart ForTwo ir mazāks, bet augstāks. Smart ForTwo ir par 126 cm īsāks nekā Audi A1, par 19 cm šaurāks, savukārt augstumā Smart ForTwo ir par 13 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 220 litri | 267 litri | |
Audi A1 ir vairāk vietas bagāžai. Smart ForTwo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 47 litriem mazāks nekā Audi A1. | |||
Apgriešanās diametrs: | 8.8 metri | 10.6 metri | |
Smart ForTwo apgriešanās diametrs ir par 1.8 metriem mazāks nekā Audi A1, tas nozīmē, ka ar Smart ForTwo var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`050 | 1`555 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Audi A1 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Smart ForTwo nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Audi A1, attiecīgi Audi A1 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 8000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Smart ForTwo ir
|
Audi A1 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|