Suzuki Swift 2013 vs Toyota Corolla 2013
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 94 ZS | 99 ZS | |
Griezes moments: | 118 NM | 128 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.3 sekundes | 12.6 sekundes | |
Suzuki Swift dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Toyota Corolla, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Toyota Corolla. Neskatoties uz mazāku jaudu Suzuki Swift sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.0 | 5.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.0 l/100km | 7.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Suzuki Swift ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki Swift degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Toyota Corolla, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Suzuki Swift var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Suzuki Swift degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Toyota Corolla. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 42 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 1170 km ārpus pilsētas | ||
700 km ar reālo patēriņu | 770 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Corolla ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 140 mm | 125 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Suzuki Swift var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Suzuki Swift modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Suzuki Swift dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Baleno, Suzuki Ignis | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Auris, Toyota Yaris, Toyota Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Corolla varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Corolla dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.85 m | 4.62 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.47 m | |
Suzuki Swift ir mazāks, bet augstāks. Suzuki Swift ir par 77 cm īsāks nekā Toyota Corolla, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki Swift ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 211 litri | 452 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
528 litri | nav datu | |
Toyota Corolla ir vairāk vietas bagāžai. Suzuki Swift bagāžas nodalījuma tilpums ir par 241 litriem mazāks nekā Toyota Corolla. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11.4 metri | |
Suzuki Swift apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Toyota Corolla, tas nozīmē, ka ar Suzuki Swift var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`480 | 1`735 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5400 | 7600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Swift ir
|
Toyota Corolla ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|