Volkswagen Golf 2008 vs BMW 1 sērija 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 102 ZS | 122 ZS | |
Griezes moments: | 148 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 11 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Golf dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 12 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Golf sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 8.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Golf ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Golf degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Golf var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Volkswagen Golf degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
770 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Golf) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Golf dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Touran, Audi A3 | Izmantots arī BMW 3 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volkswagen Golf varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.20 m | 4.24 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.42 m | |
Volkswagen Golf ir par 4 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Volkswagen Golf ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 350 litri | 330 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1305 litri | 1150 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Volkswagen Golf bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. Iespējams, BMW 1 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen Golf (par 155 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`810 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
Volkswagen Golf ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Golf, attiecīgi Volkswagen Golf kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Golf ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|