LatviešuEnglishEspañol

Volkswagen Lupo 1998 vs Citroen C1 2005

 
Volkswagen Lupo
1998 - 2005
Citroen C1
2005 - 2008
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.0 Benzīns1.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 50 ZS68 ZS
Griezes moments: 86 NM93 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 17.7 sekundes13.7 sekundes
Citroen C1 ir dinamiskāka braukšana.
Volkswagen Lupo dzinēja jauda ir par 18 ZS mazāka nekā Citroen C1, savukārt griezes moments ir par 7 NM mazāks nekā Citroen C1. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Lupo sasniedz 100 km/h ātrumu par 4 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.64.6
Reālais degvielas patēriņš: 6.4 l/100km5.2 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C1 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Lupo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Citroen C1, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Lupo var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Lupo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Citroen C1.
Degvielas bākas tilpums: 34 litri35 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 600 km kombinētajā ciklā760 km kombinētajā ciklā
730 km ārpus pilsētas850 km ārpus pilsētas
530 km ar reālo patēriņu670 km ar reālo patēriņu
Citroen C1 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 330'000 km280'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Lupo dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 3 gadi20 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Polo, Seat Ibiza, Seat ArosaIzmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Yaris, Toyota Aygo, Peugeot 107, Peugeot 108
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C1 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Volkswagen Lupo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 3.53 m3.44 m
Platums: 1.64 m1.63 m
Augstums: 1.46 m1.46 m
Volkswagen Lupo ir lielāks.
Volkswagen Lupo ir par 9 cm garāks nekā Citroen C1, par 1 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Bagāžnieka tilpums: 130 litri139 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
830 litri712 litri
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Volkswagen Lupo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 9 litriem mazāks nekā Citroen C1. Tas varētu liecināt, ka Volkswagen Lupo vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen Lupo (par 118 litriem).
Apgriešanās diametrs: 9.8 metri9.5 metri
Volkswagen Lupo apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Citroen C1.
Pilna masa (kg): 1`3401`180
Drošība:
Kvalitāte:
virs vidējās

virs vidējās
Citroen C1 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Lupo nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Citroen C1, attiecīgi Citroen C1 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 10001800
Priekšrocības un trūkumi: Volkswagen Lupo ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • lielāks dzinēja resurss
  • zemāka cena
Citroen C1 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]