Volkswagen Lupo 1998 vs Toyota Yaris 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 50 ZS | 68 ZS | |
Griezes moments: | 86 NM | 90 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 17.7 sekundes | 13.6 sekundes | |
Toyota Yaris ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Lupo dzinēja jauda ir par 18 ZS mazāka nekā Toyota Yaris, savukārt griezes moments ir par 4 NM mazāks nekā Toyota Yaris. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Lupo sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 5.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 5.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Yaris ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Lupo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Toyota Yaris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Lupo var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Volkswagen Lupo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Toyota Yaris. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 34 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
730 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
530 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Yaris ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Lupo dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 20 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Polo, Seat Ibiza, Seat Arosa | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Citroen C1, Toyota Aygo, Peugeot 107, Peugeot 108 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Yaris varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Volkswagen Lupo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.53 m | 3.61 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.66 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.50 m | |
Volkswagen Lupo ir mazāks. Volkswagen Lupo ir par 8 cm īsāks nekā Toyota Yaris, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Volkswagen Lupo ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 130 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
830 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 9.8 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`340 | 650 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Toyota Yaris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Lupo nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Yaris, attiecīgi Toyota Yaris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Lupo ir
|
Toyota Yaris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|