Volkswagen Lupo 1999 vs Toyota Yaris 2003
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Dīzelis | 1.4 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 61 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 140 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.5 sekundes | 12.9 sekundes | |
Toyota Yaris ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Lupo dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Toyota Yaris, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Toyota Yaris. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Lupo sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.0 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 4.0 l/100km | 4.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Lupo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Lupo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā Toyota Yaris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Lupo var ietaupīt 210 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Lupo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Toyota Yaris. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 34 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1130 km kombinētajā ciklā | 1020 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
850 km ar reālo patēriņu | 970 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 22 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A2, Seat Arosa | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Auris, Toyota iQ | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Yaris varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Volkswagen Lupo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.53 m | 3.61 m | |
Platums: | 1.62 m | 1.66 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.50 m | |
Volkswagen Lupo ir mazāks. Volkswagen Lupo ir par 8 cm īsāks nekā Toyota Yaris, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Volkswagen Lupo ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 130 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
830 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.3 metri | 9.8 metri | |
Volkswagen Lupo apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Toyota Yaris, tas nozīmē, ka ar Volkswagen Lupo var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`210 | 900 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Toyota Yaris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Lupo nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Yaris, attiecīgi Toyota Yaris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Lupo ir
|
Toyota Yaris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|