Volkswagen Polo 2005 vs Hyundai i20 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 55 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 108 NM | 137 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 17.5 sekundes | 11.6 sekundes | |
Hyundai i20 ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Polo dzinēja jauda ir par 45 ZS mazāka nekā Hyundai i20, savukārt griezes moments ir par 29 NM mazāks nekā Hyundai i20. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Polo sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 | 5.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.0 l/100km | 6.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Polo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Hyundai i20, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Polo var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Polo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Hyundai i20. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
640 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 3.92 m | 3.94 m | |
Platums: | 1.65 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.49 m | |
Volkswagen Polo ir mazāks. Volkswagen Polo ir par 2 cm īsāks nekā Hyundai i20, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Volkswagen Polo ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 270 litri | 295 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1030 litri | 1060 litri | |
Hyundai i20 ir vairāk vietas bagāžai. Volkswagen Polo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem mazāks nekā Hyundai i20. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i20 (par 30 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.4 metri | |
Volkswagen Polo apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Hyundai i20. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`565 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Hyundai i20 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Volkswagen Polo, attiecīgi Hyundai i20 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Polo ir
|
Hyundai i20 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|