LatviešuEnglishEspañol

Volkswagen Polo 2001 vs Citroen C3 2002

 
Volkswagen Polo
2001 - 2005
Citroen C3
2002 - 2005
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.4 Benzīns1.4 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasZobsiksnas

Jauda un dinamika

Jauda: 75 ZS75 ZS
Griezes moments: 126 NM120 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12.9 sekundes14.2 sekundes
Volkswagen Polo ir dinamiskāks braukšanā.
Volkswagen Polo un Citroen C3 dzinēju jaudas ir vienādas, taču Volkswagen Polo griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Citroen C3. Volkswagen Polo sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.46.2
Reālais degvielas patēriņš: 7.0 l/100km6.9 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Polo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Citroen C3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Polo var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Polo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Citroen C3.
Degvielas bākas tilpums: 45 litri45 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 700 km kombinētajā ciklā720 km kombinētajā ciklā
860 km ārpus pilsētas900 km ārpus pilsētas
640 km ar reālo patēriņu650 km ar reālo patēriņu

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 370'000 km280'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Polo dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 4 gadi13 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Skoda Fabia, Audi A2Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 206, Citroen Berlingo
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Vārstu hidrokompensatori:
Volkswagen Polo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 3.90 m3.85 m
Platums: 1.65 m1.67 m
Augstums: 1.46 m1.52 m
Volkswagen Polo ir par 5 cm garāks nekā Citroen C3, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Volkswagen Polo ir par 6 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 245 litri305 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
975 litri1150 litri
Citroen C3 ir vairāk vietas bagāžai.
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Volkswagen Polo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 60 litriem mazāks nekā Citroen C3. Tas varētu liecināt, ka Volkswagen Polo vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C3 (par 175 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.6 metri10.5 metri
Volkswagen Polo apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Citroen C3.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`4901`470
Drošība:
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Citroen C3 ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Volkswagen Polo, attiecīgi Citroen C3 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 12001000
Priekšrocības un trūkumi: Volkswagen Polo ir
  • dinamiskāks
  • lielāks dzinēja resurss
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Citroen C3 ir
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]