Volkswagen Touran 2004 vs Ford C-Max 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 9.8 sekundes | |
Volkswagen Touran dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Ford C-Max. Neskatoties uz lielāku jaudu Volkswagen Touran sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 7.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.7 l/100km | 8.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Touran degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Touran var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Touran degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Ford C-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
680 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford C-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Audi A3, Seat Altea, Seat Leon | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Volkswagen Touran dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.39 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.65 m | 1.60 m | |
Volkswagen Touran ir par 6 cm garāks nekā Ford C-Max, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Volkswagen Touran ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 667 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1989 litri | 1620 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.7 metri | |
Volkswagen Touran apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Ford C-Max, tas nozīmē, ka ar Volkswagen Touran var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`130 | nav datu | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Touran nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1600 | 1600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.1/10 | 7.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Touran ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|