Volvo 850 1992 vs Mercedes E klase 1993
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9 sekundes | 10.6 sekundes | |
Volvo 850 ir dinamiskāks braukšanā. Volvo 850 dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Mercedes E klase. Pateicoties lielākai jaudai Volvo 850 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.2 | 8.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.7 l/100km | 9.5 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Volvo 850 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo 850 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo 850 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Mercedes E klase. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 73 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
750 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo 850) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 600'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S70 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volvo 850 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.66 m | 4.74 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.43 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Volvo 850 ir par 8 cm īsāks nekā Mercedes E klase, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Volvo 850 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 520 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11.2 metri | |
Volvo 850 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar Volvo 850 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`960 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Mercedes E klase ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo 850 nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes E klase, attiecīgi Mercedes E klase kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo 850 ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|