Volvo S40 2007 vs Mazda 3 2011
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 187 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 10.6 sekundes | |
Mazda 3 ir dinamiskāka braukšana. Volvo S40 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Mazda 3, taču griezes moments ir par 33 NM lielāks nekā Mazda 3. Mazākas jaudas dēļ Volvo S40 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 7.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo S40 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo S40 var nākties iegādāties par 225 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo S40 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 940 km ārpus pilsētas | ||
680 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo S40 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S80, Volvo S60, Volvo V50, Volvo S70 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volvo S40 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Volvo S40 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.48 m | 4.58 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.47 m | |
Volvo S40 ir par 10 cm īsāks nekā Mazda 3, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Volvo S40 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 404 litri | 430 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
883 litri | nav datu | |
Mazda 3 ir vairāk vietas bagāžai. Volvo S40 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 26 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.4 metri | |
Volvo S40 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Volvo S40 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`940 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo S40 nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4200 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo S40 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|