Volvo S60 2004 vs Mazda 3 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 187 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 10.6 sekundes | |
Volvo S60 ir dinamiskāks braukšanā. Volvo S60 dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 43 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Volvo S60 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.0 | 7.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.7 l/100km | 9.0 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Volvo S60 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo S60 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Volvo S60 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
800 km ar reālo patēriņu | 610 km ar reālo patēriņu | ||
Volvo S60 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo S60 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S80, Volvo S40, Volvo V50, Volvo S70 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volvo S60 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Volvo S60 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.58 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.47 m | |
Volvo S60 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Volvo S60 ir par 9 cm garāks nekā Mazda 3, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Volvo S60 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 424 litri | 430 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1034 litri | nav datu | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Volvo S60 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 6 litriem mazāks nekā Mazda 3. Tas varētu liecināt, ka Volvo S60 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.4 metri | |
Volvo S60 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Volvo S60 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`980 | 1`770 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2800 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo S60 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|