Volvo S80 1999 vs BMW 5 sērija 1995
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 245 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 9.6 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. Volvo S80 un BMW 5 sērija dzinēju jaudas ir vienādas, taču Volvo S80 griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. Volvo S80 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.7 | 10.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.1 l/100km | 10.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo S80 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo S80 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volvo S80 var ietaupīt 45 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo S80 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 930 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo S80) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo S80 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S60, Volvo S40, Volvo V50, Volvo S70 | Izmantots arī BMW 3 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volvo S80 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.82 m | 4.78 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.44 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Volvo S80 ir par 4 cm garāks nekā BMW 5 sērija, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Volvo S80 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 440 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1106 litri | nav datu | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Volvo S80 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. Tas varētu liecināt, ka Volvo S80 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`140 | 2`015 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Volvo S80 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Volvo S80, attiecīgi Volvo S80 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 5200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.6/10 | 7.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo S80 ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|