Volvo XC90 2014 vs Nissan Pathfinder 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 3.5 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 225 ZS | 260 ZS | |
Griezes moments: | 470 NM | 325 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.8 sekundes | 8.5 sekundes | |
Volvo XC90 ir dinamiskāks braukšanā. Volvo XC90 dzinēja jauda ir par 35 ZS mazāka nekā Nissan Pathfinder, taču griezes moments ir par 145 NM lielāks nekā Nissan Pathfinder. Neskatoties uz mazāku jaudu Volvo XC90 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 | 10.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo XC90 ir labāka izvēle. Volvo XC90 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.2 litriem mazāks nekā Nissan Pathfinder, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volvo XC90 var ietaupīt 630 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 71 litri | 74 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1220 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
Volvo XC90 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.95 m | 5.01 m | |
Platums: | 2.01 m | 1.96 m | |
Augstums: | 1.78 m | 1.78 m | |
Volvo XC90 ir par 6 cm īsāks nekā Nissan Pathfinder, par 5 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 615 litri | 453 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 250 litri | 453 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 615 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1886 litri | 2260 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Nissan Pathfinder (par 203 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Pathfinder (par 374 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`750 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 26 200 | 12 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo XC90 ir
|
Nissan Pathfinder ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|