Ford Mondeo 2010 Sedans
Labs ģimenes autiņš. Uz šo pārsēdāmies no VW Polo, ilgi briedām.
Auto no Beļģijas (163 tūkst. km) ar ļoti labu komplektāciju - ir pilnīgi viss izņemot DVD, lūku un lukturu mazgātājus. Ļoti gribējām gaišo ādas salonu, elektriskos krēslus priekšā, navigāciju, kruīza kontroli, multistūri un automātisko klimata kontroli. To visu ar uzviju arī dabūjām. Iepazinām un ...
visas Ford Mondeo atsauksmes
Šī Ford Mondeo paaudze tika ražota no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Mums ir informācija par 11 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Ford pieejami pieci benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.0 litriem un jaudu no 120 līdz 240 zirgspēkiem un četri dīzeļdzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 2.2 litriem un jaudu no 115 līdz 200 zirgspēkiem. Latvijā Ford Mondeo visbiežāk sastopams ar 2.0 litru benzīna dzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.0 litru dīzeļdzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (7 versijas), gan automātisko (4 versijas) pārnesumu kārbu.
Ford Mondeo 2010 sedana vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.8 līdz 7.9 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 5.3 līdz 6 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Ford Mondeo 2010 sedana benzīna versija ir Ford Mondeo 1.6, kas vidēji patērē 6.8 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Ford Mondeo 2010 sedana dīzelis - Ford Mondeo 2.0 TDCi uz 100 kilometriem patērē 5.3 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Ford Mondeo degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 19 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +17% benzīna motoriem un +21% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Ford Mondeo modifikāciju
Ford Mondeo 2010 sedana CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 158 līdz 184 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 139 līdz 159 gramiem uz kilometru. No Ford Mondeo ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Ford Mondeo 1.6, kas vidēji saražo 158 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no Ford Mondeo dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Ford Mondeo 2.0 TDCi - 139 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 7.5 sekundēs ieskrienas Ford Mondeo 2.0 versija, savukārt visgausākais ir Ford Mondeo 1.6, kurš šo ātrumu sasniedz 12.3 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 246 km/h ir 2.0 benzīna 240 zirgspēku versijai (Ford Mondeo 2.0).
Ford Mondeo garums ir 484 cm, tas ir liels auto. Salīdzinājumam - Ford Mondeo ir par 8 cm garāks nekā Volkswagen Passat sedans, savukārt 3 cm īsāks nekā Mazda 6 sedans. Ford Mondeo svars (pilna masa) ir no 2050 līdz 2320 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 8 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. Ford Mondeo bagāžnieka tilpums ir 554 litri.
Šis Ford ir relatīvi lēts, Latvijā to var iegādāties vidēji par 4600 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Ford Mondeo remontu izmaksas gadā ir ap 110 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Ford Mondeo 2010 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2700 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.18 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 55%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 23% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Ford Mondeo lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Ford Mondeo cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Ford Mondeo novērtēts ar vidējo atzīmi 9.0 - tas ir labāk, nekā vidēji šī vecuma auto (8.2). Draugam šo auto ieteiktu iegādāties 83% atsauksmju sniedzēju.
Ford Mondeo modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Ford Mondeo 2010 1.6
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Mondeo 2010 1.6
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 160 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Mondeo 2010 2.0 | 2.0 Benzīns | 145 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Mondeo 2010 2.0 | 2.0 Benzīns | 203 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (6) |
Ford Mondeo 2010 2.0
Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.5 sekundēs |
2.0 Benzīns | 240 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (6) |
Ford Mondeo 2010 2.0 TDCi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 115 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Mondeo 2010 2.0 TDCi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Mondeo 2010 2.0 TDCi | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (6) |
Ford Mondeo 2010 2.0 TDCi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Mondeo 2010 2.0 TDCi | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (6) |
Ford Mondeo 2010 2.2 TDCi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (200 ZS) |
2.2 Dīzelis | 200 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Mondeo cenas
Ford Mondeo 2010 - 2013 sedana cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 2600 € līdz 7000 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Ford Mondeo cena ir ļoti zema - Ford Mondeo ir aptuveni par 39 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma sedani (skat sedanu 2010 - 2013 cenu salīdzinājumu). Iespējams zemā cena skaidrojama ar Ford Mondeo zemo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iesakām rūpīgi novērtēt iegādājamo auto un neizvēlēties to tikai pēc lētākās cenas.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Ford Mondeo 2012 cena | 4000 € | 5500 € | 7000 € | |
Ford Mondeo 2011 cena | 4000 € | 5000 € | 6000 € | |
Ford Mondeo 2010 cena | 2600 € | 3400 € | 4300 € |
Ford Mondeo kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Ford Mondeo? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Ford Mondeo 2010 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2700 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.18 €.
Ford Mondeo 2010 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Ford Mondeo kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Ford Mondeo nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Ford Mondeo nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2010 2011 2012 2013
Ford Mondeo uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Ford Mondeo uzticamība ir ļoti zema. 2022. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 25.2 procentiem šīs paaudzes Ford Mondeo (vidēji 11 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 20.6%.
Ford Mondeo uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie auto
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie sedani
Ford Mondeo 2010 sedana papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Ford Mondeo paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
83% Kondicionieris
70% Metālikas krāsa
55% Lietus sensors
49% Kruīza kontrole
25% Apsildāmi sēdekļi
25% Regulējama stūre
20% Parkošanās sensori aizmugurē
16% Ksenona gaismas
14% Parkošanās sensori priekšā
13% Elektriski regulējami sēdekļi
11%
Ford Mondeo 2010 sedana fotogrāfijas
Ford Mondeo 2010 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Ford Mondeo 2010 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- mazāks degvielas patēriņš
- zemāka cena
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- labāka manevrētspēja
- mazāk defektu
Atsauksmes par Ford Mondeo
Kopā 47 atsauksmes par Ford Mondeo
Labs ģimenes autiņš. Uz šo pārsēdāmies no VW Polo, ilgi briedām.
Auto no Beļģijas (163 tūkst. km) ar ļoti labu komplektāciju - ir pilnīgi viss izņemot DVD, lūku un lukturu mazgātājus. Ļoti gribējām gaišo ādas salonu, elektriskos krēslus priekšā, navigāciju, kruīza kontroli, multistūri un automātisko klimata kontroli. To visu ar uzviju arī dabūjām. Iepazinām un sapratām, cik vajadzīga ir krēslu ventilēšana - tagad nespēju iedomāties ādas beņķus vasarā bez šīs funkcijas... Pie krēsla nekad vairs nepielipsi. Apsilde - tas jau ir pašsaprotami. :)
Patīk, ka vadītāja krēsla un sānu spoguļu iestatījumi piesaistīti pultij.
Cik Polo bagāžnieks tika likts kā tetris, tik šajā mašīnā par to sākam aizmirst.
8 mēnešu laikā auto nav apnicis - vizuāli patīk.
Audio skaņa ļoti laba - laikam 9 skaļruņi bija. (Esmu ar muzikālo dzirdi) :)
Patiktu vēl vairāk, ja būtu mazliet labāka skaņas izolācija - var jau būt, ka riepas skaļākas trāpījušās.
Ziemā pamanīju pirmo un pagaidām vienīgo defektu - pārdegušas ~6 vējstikla apsildes vertikālās dzīsliņas, bet tas absolūti netraucē.
1.6 dīzelītis (85kW) ir pats, pats minimums! Šai mašīnai atbilstošāks būtu 2.0 (jaudu tagad nezinu), jo pašmasa 1600kg. Pats gribētu 2.0 ar automātu.
Ādas stūre ziemā saldē rokas - nezinu, vai ir pieejama, bet prasās apsildāma. Kamēr iesilst, braucu cimdos.
Tīri tehniski par auto neko sliktu pagaidām nevaru pateikt. Kaut kad būs jāmaina bremžu kluči - tā arī būs pirmā iejaukšanās mašīnas agregātos (neskaitot pirmo lielo apkopi, autiņu saņemot).
Panelī nav uzrādīta dzesēšanas šķidruma (dzinēja) temperatūra - pie tās var piekļūt ejot dziļāk izvēlnē. Cik saprotu, ir kompja apdeits, kur dzinēja t panelī redzama uzreiz.
Iegādes gads: | 2015 auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto