Honda Accord 2005 Tourer Universāls
Ja nav ielaista rūsa un tai seko līdzi, auto faktiski nerūsē, 3 gadus pēc kārtas TA ir 0 šur tur protams ka tagad parādās rūsas burbulīši, pēc mūsu sals ziemām un autiņam 13 gadi... bet nu ne kas traks(ir redzeti daudz trakāki akordi kur rūsa ir ielaista)
Zems degvielas patēriņš, braucot vienam ar pilnu bāku uz šosejas kruīzā 95km/h un 5 ātrumā degvielas patēriņš ...
visas Honda Accord atsauksmes
Šī Honda Accord Tourer paaudze tika ražota no 2005.gada decembra līdz 2007.gada janvārim. Mums ir informācija par 4 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Honda pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 2.4 litriem un jaudu no 155 līdz 190 zirgspēkiem un viens dīzeļdzinējs ar tilpumu 2.2 litri un jaudu 140 ZS. Latvijā Honda Accord visbiežāk sastopams ar 2.2 litru dīzeļdzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 2.0 litru benzīna dzinējs. Visiem dzinējiem sadales vārpstas piedziņa tiek nodrošināta ar ķēdi, kas tiek uzskatīts par uzticamāku un retāk apkopi prasošu risinājumu (Kas ir dzinēja ķēde un siksna?).
Auto pieejams gan ar manuālo (3 versijas), gan automātisko (1 versija) pārnesumu kārbu.
Honda Accord 2005 Tourer universāla vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 8.3 līdz 10 litriem uz 100km, bet dīzelim - aptuveni 5.8 litri uz 100km. Ekonomiskākā Honda Accord 2005 Tourer universāla benzīna versija ir Honda Accord Tourer 2.0, kas vidēji patērē 8.3 litrus benzīna uz 100 km.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Honda Accord degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 3 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais. Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Honda Accord modifikāciju
Honda Accord 2005 Tourer universāla CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 209 līdz 237 gramiem uz kilometru, bet dīzelim - aptuveni 153 grami uz kilometru. No Honda Accord ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Honda Accord Tourer 2.0, kas vidēji saražo 209 gramus CO2 uz kilometru.
Visātrāk līdz 100 km/h - 8.4 sekundēs ieskrienas Honda Accord Tourer 2.4MT versija, savukārt visgausākais ir Honda Accord Tourer 2.2TD MT, kurš šo ātrumu sasniedz 10.1 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 220 km/h ir 2.4 benzīna 4 cilindru 190 zirgspēku versijai (Honda Accord Tourer 2.4MT).
Honda Accord garums ir 475 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - Honda Accord ir par 3 cm garāks nekā Audi A4 universāls, savukārt 2 cm īsāks nekā Toyota Avensis universāls. Honda Accord svars (pilna masa) ir no 1930 līdz 2060 kg (atkarībā no modifikācijas), kas ir aptuveni tāds pats kā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem. Honda Accord bagāžnieka tilpums ir 572 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 1657 litriem.
Šis Honda ir vidējā cenu grupā, Latvijā to var iegādāties vidēji par 2100 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Honda Accord remontu izmaksas gadā ir ap 110 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Honda Accord 2005 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2600 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.17 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 60%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 24% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Honda Accord lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Honda Accord cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Honda Accord novērtēts ar vidējo atzīmi 9.1, kas ir augsts vērtējums, vidēji šī vecuma auto tiek novērtēti ar 7.9. Visi atsauksmju autori ieteiktu šo Honda Accord iegādāties savam draugam.
Honda Accord modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Honda Accord 2005 Tourer 2.0
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 155 ZS | 8.3 l/100km | Manuālā (5) |
Honda Accord 2005 Tourer 2.2TD MT | 2.2 Dīzelis | 140 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (5) |
Honda Accord 2005 Tourer 2.4MT
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.4 sekundēs |
2.4 Benzīns | 190 ZS | 9.8 l/100km | Manuālā (6) |
Honda Accord 2005 Tourer 2.4AT
Jaudīgākā benzīna versija (190 ZS) |
2.4 Benzīns | 190 ZS | 10.0 l/100km | Automāts (5) |
Honda Accord cenas
Honda Accord 2005 - 2007 universāla cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 1300 € līdz 3000 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Honda Accord cena ir nedaudz virs vidējās - Honda Accord ir aptuveni par 8 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma universāli (skat universālu 2005 - 2007 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Honda Accord 2006 cena | 1400 € | 2200 € | 3000 € | |
Honda Accord 2005 cena | 1300 € | 2000 € | 2500 € |
Honda Accord kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Honda Accord? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Honda Accord 2005 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2600 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.17 €.
Honda Accord 2005 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Honda Accord kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Honda Accord nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Honda Accord nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2005 2006 2007
Honda Accord uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Honda Accord uzticamība ir nedaudz virs vidējās. 2016. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 26 procentiem šīs paaudzes Honda Accord (vidēji 10 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 27.1%.
Honda Accord 2005 Tourer universāla papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Honda Accord paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
79% Lietus sensors
76% Kondicionieris
71% Metālikas krāsa
65% Regulējama stūre
52% Kruīza kontrole
48% Jumta reliņi
43% Ādas apdare
38% Apsildāmi sēdekļi
38% Ksenona gaismas
30% Aptumšojošie spoguļi
24% Elektriski regulējami sēdekļi
13% Parkošanās sensori aizmugurē
11%
Honda Accord 2005 Tourer universāla fotogrāfijas
Honda Accord 2005 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Honda Accord 2005 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- labāka manevrētspēja
- mazāk defektu
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- mazāk defektu
- labāka manevrētspēja
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- zemāka cena
- labāka manevrētspēja
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- mazāk defektu
- pieejams ar 4x4 piedziņu
Atsauksmes par Honda Accord
Kopā 14 atsauksmes par Honda Accord
Ja nav ielaista rūsa un tai seko līdzi, auto faktiski nerūsē, 3 gadus pēc kārtas TA ir 0 šur tur protams ka tagad parādās rūsas burbulīši, pēc mūsu sals ziemām un autiņam 13 gadi... bet nu ne kas traks(ir redzeti daudz trakāki akordi kur rūsa ir ielaista)
Zems degvielas patēriņš, braucot vienam ar pilnu bāku uz šosejas kruīzā 95km/h un 5 ātrumā degvielas patēriņš 4.5l/100km, pilna mašīna tad 5.5l/100km šoseja. Vidējais pilsēta+šosejas cikls 6l/100km tāpēc tāds vidējais patēriņš, bet pārsvarā tas ir drusku zem 6L jeb kā ražotājs norādījis - 5.8l/100km.
Diezgan plašs auto, divatā + 8 gadīgs bērns mierīgi nolaid beņķus, iemet matraci un komfortabli var pārnakšņot bagāžniekā jebkurā vasaras ceļojumā.
Kvalitatīva ´premum´ audio sistēma ar aktīvo subwooferi, priekš ikdienas pat neprasās labāku. Ritošā tur Latvijas ceļus ļoti labi, 4 gadu laikā esmu nomainījis tikai 2 bukses un 2 stabilizatorus ritošajā.
Sēdeklis ērts, pusādas, nobraucu no Rīgas līdz LT/PL robežai neapstājoties un pat negribējās izkāpt. Esmu 178cm garumā, vienīgi ja esi garāks tad varētu sākt būt pa šauru jo krēsla attālums man stāv pie beigu pozīcijas. Teikšu ja būtu kādus 5cm garāks, tad varētu būt problēmas ar ērtumu.
Laba un asa stūres vadība.
Ja atrodi nerūsējušu tad iesaku šo modeli, jo der gan agresīvākai braukšanai gan ģimenes izbraukumiem.
Man ir viens no pēdejiem 7. paaudzes kas noripoja no konveijera Japānā(facelift modelis), bet nav aux/usb oriģinālajā komplektācijā, kaut vai navigācijas radio ir šāda izeja, honda nepiedavā iegādaties atsevišķi(prasīju niponā) biju paņēmis ķīniesu brīnumu no ebay ko pieslēdzu bet skanēja draņķīgi, tagad ir labs BT modulators un iztieku ar to.
Varētu būt mazliet jaudīgāks, jo ja ir pilna mašīna, tad ir tomēr ir jāpiešaujas lai apsteigtu, jo turbīna iegriež tikai no 1800apgr. līdz tam apdzīšanas jaudas nav un ja kruīzē piemēram uz 1200apgr. un iespied... paiet kāds laiks, bet kad iegriež turbīnu tad auto iet līdz pulksteņa galam. Es teiktu ja unītim standartā būtu 10hp vairāk nekā sedanam, jo unītis ir smagāks... būtu ļoti labi. Bet nu par jaudas trūkumu nevar baigi čīkstēt ir ok un apmierina ikdienas braucienos. Protams nekāds ´dragreisists´ ar 140hp nav, bet ja esi viens, tad atļauj arī agresīvak izprovicēt...
Reāli nepatīk ´facelift´ Japāņu izgudrojums, ka DVD kartes lasītajs ir tev priekšā konsolē(pirms facelift tur bija normali plauktiņi.) DVD kartes disku ieliec labi ja 1x mūžā.... Saprastu ja varētu DVD filmas skatīties uz navigācijas ekrāna... bet nē! lasa tikai karti. Labāk būtu atstajuši plauktiņu un to lasītaju ielikuši kaut kur mazsvarīgā vietā.
Skaņas izolācija nav laba, lietus laikā uz šosejas iebraucot pielijušā risē liekas ka skaņa iziet cauri visai bundžai. Bet nu tā ka braucot nevar parunāt ar aizmugurejo rindu - tā nav.
Klīrenss varēja būt vismaz pāris cm augstāks jo ir diezgan zems un šad tad iebraucot mežā nācies meklēt alternatīvu ceļu. Bet nu galīgi uz ceļa nesedi (205/55r16 riepas)
Ka jau minēja, diezgan švaka lakas kārta un viegli skrāpējas, bet bundža ir cinkota un viens dziļāks skrāpējums kas ir uzvilcies zem krāsas kārtas, pat pēc 3 LV ziemām nav pārvērtusies par rūsas pleķi. Tāpēc visiem tiem kuri ieraugot saka ka honda ir rūsa - uzminiet... Nav gan viss! Nav jau vairs 90to gadu ražojumi, kad honda necinkoja virsbūves....
Gribētos pāris papildaprīkojumus vēl klāt, bet nu tās jau manas kaprīzes...
Kopsummā manā autiņā un gadījumā ir vairak + nekā -, ja varētu tādā pašā stāvoklī, nenojā... un nerūsējušu sedanu atrast - paņemtu sievai, kā otru ģimenes auto.
Iegādes gads: | 2016 auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums | 73`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 990 € (ap 247 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto