Honda Accord 2007 Sedans
Ja nav ielaista rūsa un tai seko līdzi, auto faktiski nerūsē, 3 gadus pēc kārtas TA ir 0 šur tur protams ka tagad parādās rūsas burbulīši, pēc mūsu sals ziemām un autiņam 13 gadi... bet nu ne kas traks(ir redzeti daudz trakāki akordi kur rūsa ir ielaista)
Zems degvielas patēriņš, braucot vienam ar pilnu bāku uz šosejas kruīzā 95km/h un 5 ātrumā degvielas patēriņš ...
visas Honda Accord atsauksmes
Šī Honda Accord paaudze tika ražota no 2007.gada janvāra līdz 2011.gada decembrim. Mums ir informācija par 7 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Honda pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 3.5 litriem un jaudu no 156 līdz 268 zirgspēkiem un viens dīzeļdzinējs ar tilpumu 2.2 litri un jaudu 150 ZS. Latvijā Honda Accord visbiežāk sastopams ar 2.0 litru benzīna dzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 2.4 litru benzīna dzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (3 versijas), gan automātisko (4 versijas) pārnesumu kārbu.
Honda Accord 2007 sedana vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 7.2 līdz 8.8 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 5.6 līdz 6.6 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Honda Accord 2007 sedana benzīna versija ir Honda Accord 2.0, kas vidēji patērē 7.2 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Honda Accord 2007 sedana dīzelis - Honda Accord 2.2 i-DTEC ES GT uz 100 kilometriem patērē 5.6 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Honda Accord degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 11 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +11% benzīna motoriem un +11% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Honda Accord modifikāciju
Visātrāk līdz 100 km/h - 7.9 sekundēs ieskrienas Honda Accord 2.4S versija, savukārt visgausākais ir Honda Accord 2.0 Automatic, kurš šo ātrumu sasniedz 10.7 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 227 km/h ir 2.4 benzīna 4 cilindru 201 zirgspēku versijai (Honda Accord 2.4S) un 2.4 benzīna 4 cilindru 201 zirgspēku versijai (Honda Accord 2.4).
Honda Accord garums ir 476 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - Honda Accord ir par 3 cm garāks nekā Ford Mondeo sedans, savukārt 1 cm īsāks nekā Volkswagen Passat sedans. Honda Accord svars (pilna masa) ir no 1960 līdz 2030 kg (atkarībā no modifikācijas), kas ir aptuveni tāds pats kā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem.
Šis Honda ir vidējā cenu grupā, Latvijā to var iegādāties vidēji par 3900 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Honda Accord remontu izmaksas gadā ir ap 110 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Honda Accord 2007 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3000 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.25 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 57%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 19% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Honda Accord lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Honda Accord cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Honda Accord novērtēts ar vidējo atzīmi 9.3, kas ir augsts vērtējums, vidēji šī vecuma auto tiek novērtēti ar 8.1. Visi atsauksmju autori ieteiktu šo Honda Accord iegādāties savam draugam.
Honda Accord modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Honda Accord 2007 2.0
Jan 2007 — Jan 2011 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 156 ZS | 7.2 l/100km | Manuālā (6) |
Honda Accord 2007 2.0 Automatic
Jan 2007 — Jan 2011 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 156 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (5) |
Honda Accord 2008 2.2 i-DTEC ES GT
Jan 2008 — Jan 2011 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 150 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Honda Accord 2008 2.2 i-DTEC Jan 2008 — Dec 2011 | 2.2 Dīzelis | 150 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (5) |
Honda Accord 2007 2.4S
Jan 2007 — Jan 2011 Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.9 sekundēs |
2.4 Benzīns | 201 ZS | 8.8 l/100km | Manuālā (6) |
Honda Accord 2007 2.4 Jan 2007 — Jan 2011 | 2.4 Benzīns | 201 ZS | 8.6 l/100km | Automāts (5) |
Honda Accord 2007 3.5i V6 Automatic
Jaudīgākā benzīna versija (268 ZS) |
3.5 Benzīns | 268 ZS | - | Automāts (5) |
Honda Accord drošība
Drošības testos Honda Accord ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Honda Accord novērtēta ar piecām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Honda Accord saņēmis trīs zvaigznes.
Honda Accord cenas
Honda Accord 2007 - 2011 sedana cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 1100 € līdz 7500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Honda Accord cena ir vidēja - Honda Accord ir aptuveni par 12 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma sedani (skat sedanu 2007 - 2011 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Honda Accord 2010 cena | 4700 € | 6000 € | 7500 € | |
Honda Accord 2009 cena | 3600 € | 4600 € | 6000 € | |
Honda Accord 2008 cena | 2200 € | 3000 € | 4000 € | |
Honda Accord 2007 cena | 1100 € | 2000 € | 3000 € |
Honda Accord kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Honda Accord? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Honda Accord 2007 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3000 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.25 €.
Honda Accord 2007 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Honda Accord kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Honda Accord nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Honda Accord nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2007 2008 2009 2010 2011
Honda Accord uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Honda Accord uzticamība ir vidēja. 2016. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 17.8 procentiem šīs paaudzes Honda Accord (vidēji 7 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 17.9%.
Honda Accord uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie auto
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie sedani
Honda Accord 2007 sedana papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Honda Accord paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
88% Lietus sensors
80% Kondicionieris
75% Metālikas krāsa
62% Regulējama stūre
51% Kruīza kontrole
50% Apsildāmi sēdekļi
46% Ādas apdare
34% Ksenona gaismas
30% Aptumšojošie spoguļi
26% Parkošanās sensori aizmugurē
20% Elektriski regulējami sēdekļi
16% Lūka
12%
Honda Accord 2007 sedana fotogrāfijas
Honda Accord 2007 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Honda Accord 2007 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- zemāka cena
- mazāk defektu
- zemāka cena
- labāka manevrētspēja
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- labāka manevrētspēja
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- ietilpīgāks bagāžnieks
- pieejami tikai benzīna motori
- ietilpīgāks bagāžnieks
- zemāka cena
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- zemāka cena
Atsauksmes par Honda Accord
Kopā 14 atsauksmes par Honda Accord
Ja nav ielaista rūsa un tai seko līdzi, auto faktiski nerūsē, 3 gadus pēc kārtas TA ir 0 šur tur protams ka tagad parādās rūsas burbulīši, pēc mūsu sals ziemām un autiņam 13 gadi... bet nu ne kas traks(ir redzeti daudz trakāki akordi kur rūsa ir ielaista)
Zems degvielas patēriņš, braucot vienam ar pilnu bāku uz šosejas kruīzā 95km/h un 5 ātrumā degvielas patēriņš 4.5l/100km, pilna mašīna tad 5.5l/100km šoseja. Vidējais pilsēta+šosejas cikls 6l/100km tāpēc tāds vidējais patēriņš, bet pārsvarā tas ir drusku zem 6L jeb kā ražotājs norādījis - 5.8l/100km.
Diezgan plašs auto, divatā + 8 gadīgs bērns mierīgi nolaid beņķus, iemet matraci un komfortabli var pārnakšņot bagāžniekā jebkurā vasaras ceļojumā.
Kvalitatīva ´premum´ audio sistēma ar aktīvo subwooferi, priekš ikdienas pat neprasās labāku. Ritošā tur Latvijas ceļus ļoti labi, 4 gadu laikā esmu nomainījis tikai 2 bukses un 2 stabilizatorus ritošajā.
Sēdeklis ērts, pusādas, nobraucu no Rīgas līdz LT/PL robežai neapstājoties un pat negribējās izkāpt. Esmu 178cm garumā, vienīgi ja esi garāks tad varētu sākt būt pa šauru jo krēsla attālums man stāv pie beigu pozīcijas. Teikšu ja būtu kādus 5cm garāks, tad varētu būt problēmas ar ērtumu.
Laba un asa stūres vadība.
Ja atrodi nerūsējušu tad iesaku šo modeli, jo der gan agresīvākai braukšanai gan ģimenes izbraukumiem.
Man ir viens no pēdejiem 7. paaudzes kas noripoja no konveijera Japānā(facelift modelis), bet nav aux/usb oriģinālajā komplektācijā, kaut vai navigācijas radio ir šāda izeja, honda nepiedavā iegādaties atsevišķi(prasīju niponā) biju paņēmis ķīniesu brīnumu no ebay ko pieslēdzu bet skanēja draņķīgi, tagad ir labs BT modulators un iztieku ar to.
Varētu būt mazliet jaudīgāks, jo ja ir pilna mašīna, tad ir tomēr ir jāpiešaujas lai apsteigtu, jo turbīna iegriež tikai no 1800apgr. līdz tam apdzīšanas jaudas nav un ja kruīzē piemēram uz 1200apgr. un iespied... paiet kāds laiks, bet kad iegriež turbīnu tad auto iet līdz pulksteņa galam. Es teiktu ja unītim standartā būtu 10hp vairāk nekā sedanam, jo unītis ir smagāks... būtu ļoti labi. Bet nu par jaudas trūkumu nevar baigi čīkstēt ir ok un apmierina ikdienas braucienos. Protams nekāds ´dragreisists´ ar 140hp nav, bet ja esi viens, tad atļauj arī agresīvak izprovicēt...
Reāli nepatīk ´facelift´ Japāņu izgudrojums, ka DVD kartes lasītajs ir tev priekšā konsolē(pirms facelift tur bija normali plauktiņi.) DVD kartes disku ieliec labi ja 1x mūžā.... Saprastu ja varētu DVD filmas skatīties uz navigācijas ekrāna... bet nē! lasa tikai karti. Labāk būtu atstajuši plauktiņu un to lasītaju ielikuši kaut kur mazsvarīgā vietā.
Skaņas izolācija nav laba, lietus laikā uz šosejas iebraucot pielijušā risē liekas ka skaņa iziet cauri visai bundžai. Bet nu tā ka braucot nevar parunāt ar aizmugurejo rindu - tā nav.
Klīrenss varēja būt vismaz pāris cm augstāks jo ir diezgan zems un šad tad iebraucot mežā nācies meklēt alternatīvu ceļu. Bet nu galīgi uz ceļa nesedi (205/55r16 riepas)
Ka jau minēja, diezgan švaka lakas kārta un viegli skrāpējas, bet bundža ir cinkota un viens dziļāks skrāpējums kas ir uzvilcies zem krāsas kārtas, pat pēc 3 LV ziemām nav pārvērtusies par rūsas pleķi. Tāpēc visiem tiem kuri ieraugot saka ka honda ir rūsa - uzminiet... Nav gan viss! Nav jau vairs 90to gadu ražojumi, kad honda necinkoja virsbūves....
Gribētos pāris papildaprīkojumus vēl klāt, bet nu tās jau manas kaprīzes...
Kopsummā manā autiņā un gadījumā ir vairak + nekā -, ja varētu tādā pašā stāvoklī, nenojā... un nerūsējušu sedanu atrast - paņemtu sievai, kā otru ģimenes auto.
Iegādes gads: | 2016 auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums | 73`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 990 € (ap 247 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto