Honda CR-V
Honda CR-V tehniskie dati
Lūdzu izvēlies Honda CR-V paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
- CR-V modeļa nosaukums nozīmē "Comfortable Runabout Vehicle" (ērts apvidus automobilis).
- Kopš 1997. gada ir saražoti un pārdoti vairāk nekā 5 miljoni CR-V automobiļu, kopš 2020. gada katru gadu tiek pārdoti aptuveni 500 000 automobiļu gadā.
- Ceturtās paaudzes modelim ir lielākais bagāžnieks savā klasē ar 589 litriem izmantojamās ietilpības.
- CR-V Ķīnā no 2019. gada tiek pārdots arī kā Honda Breeze.
Vai Honda CR-V ir uzticams auto?
Honda CR-V ir uzticams auto. Pēc ikgadējās tehniskajās apskatēs konstatēto defektu skaita Honda CR-V reitings ir labāks par 80% citu testēto līdzīga vecuma auto.
Saskaņā ar šiem pārskatiem visaugstākos uzticamības rādītājus uzrādīja Honda CR-V no 2010. līdz 2012 gadam, bet viszemākā uzticamība bija modeļiem no 2017. līdz 2019 modeļa gadam (tā gan jebkurā gadījumā bija augstāka par vidējo uzticamību šī vecuma auto), uzticamības rādītāji dažādām Honda CR-V paaudzēm diezgan būtiski atšķiras. Vairāk informācijas meklējiet katras paaudzes aprakstā.
Pārsvarā Honda CR-V ir motori ar ķēdi, kas tiek uzskatīti par uzticamākiem, nekā motori ar siksnu.
Atsauksmes par Honda CR-V
Kopā 24 atsauksmes par Honda CR-V
Salīdzinoši laba caurgājība. Labas gaitas īpašības (ar 6-to pie 100 uzrāviens kapitāls). Milzīga(pie salocītiem sēdekļiem) bagāžas telpa. Pilnais rezerves rats uz aizmugures durvīm. Lūka, kruīzs,salokāms piknika galds, sēdekļu apsilde. Patēriņš 5.8-6.6 uz asfalta ar 6 pie 100kmh. Vidējais ap 7.8. Salonā nekas negrab, apdare kvalitatīva (ražots GB, veikta pārbūve). Salons ziemā uzsilst ļoti ātri (neticami priekš dīzeļa). Šī ir mana 9 automašīna pagaidām nedomāju mainīt. Ļoti laba cenas un kvalitātes attiecība.
Stūre regulējas tikai vertikālā pozīcijā. Lielākā ātrumā iebraucot peļķē, ļoti nosmērējas priekšējais un sānu stikli. Jālieto pieprasītās eļļas. Ļoti jūtīgs pret degvielas kvalitāti.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums | 33`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.8 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ideāls balanss starp degvielas ekonomiju, apvidus iespējām un stabilitāti uz šosejas. Patēriņš uz trases, ja tur ātrumu uz 90 kmh 6l/100, pilsētā sāk dedzināt 9l. Dubļainus meža ceļus un sniegam velk cauri bez problēmām. Uzticams un viegli remontējams. Ietilpīgs, plašs un ergonomisks. Dīzelis pietiekami jaudīgs un labu griezes momentu.
Atvelkot priekšējā sēdekļa muguras daļu atpakaļ, var izveidot ērtu dīvānu.
Tuvās gaismas par vāju (halogēns)
Aizmugurējie sēdekļi neiebīdās grīdā - nav plakana virsma.
Apvidum prasītos augstāku, bet tad zūd stabilitāte pagriezienos. Bezceļos labāk nelīst.
Diferenciālis prasa speciālo Honda eļļu.
Iegādes gads: | 2020 auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums | 45`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 300 € (ap 150 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Dzinējs un visa esošā elektronika visus 5 gadus nostrādāja bez aizrādījumiem
Labā stikla slotiņa ar visu kātu (ja skatās no vadītāja puses) nav piemērota ziemas apstākļiem, jo tās kāts ir ļoti garš, kā rezultātā atsperei pietrūkst spēka, lai gumiju pienācīgi piespiestu pie stikla. Rezultātā, ja brauc ziemā virs mīnus 10 grādu salā, tad labais stikla tīrītājs vienkārši slīd pāri netīrumiem un visa labā stikla puse netiek notīrīta. Es par šo problēmu n-tās reizes teicu servisā un viņi it kā mēģināja papildus nospriegot atsperi, bet problēmu tik un tā neizdevās novērst, jo tāds ir konstruktīvs trūkums.
Iegādes gads: | 2012 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 180`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.5 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1000 € (ap 200 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Uzticams auto. Daudz vietas aizmugurē sēdošajiem Līgana gaita, precīza stūre. Superīgs galdiņš bagāžas nodalījumā, laba caurgājamība, laba pārredzamība 360 grādu rādiusā. Atsevišķi atveramas bagāžas durvis vai stikls, viegli piekļūt rezerves ritenim, liela stiklota lūka. 60% braukšana pa zemes ceļiem, tiek vilkta vienasīgā piekabe. TA bez problēmām.
Augstāks smaguma centrs tādēļ līkumos šūpo.
Iegādes gads: | 2006 auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums | 80`000 kilometri (11 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Uzticama, apbrīnojami ietilpīga, ērta, funkcionāla, viegli vadāma, pietiekami dinamiska. 2. modelim pluss, ka nav vidus konsoles - var pārvietoties pa visu mašīnu. Pasakainais piknika galdiņš - bagāžnieka grīda. Nesaprotu, kāpēc jaunajiem modeļiem nav šo "ekstru".
Degvielas patēriņš, bet ja ieliek gāzi, tad ir ok.
Iegādes gads: | 2003 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 170`000 kilometri (14 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Nippon kā dīleris nenāk pretī, īpaši nemeklē, lai novērstu problēmas, liek cilvēkam braukt ar auto, kas ir izraisijis dažās reizes dzīvībai bīstamas situācijas. cik dzirdēts no pārējiem Nippon klintiem, tad ir tie paši defekti un mocīšānās ar auto
Iegādes gads: | 2015 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 11`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Izturīga ritošā daļa.
Ja aprīko ar papildus gāzes iekārtu, tad jārēķinās, ka katru otro gadu jāveic vārstu regulēšanu, Japāņu auto atšķirībā no vāciešu auto vārsti ir vājais posms, ja izmanto gāzi.
Iegādes gads: | 2008 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 100`000 kilometri (9 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto