Opel Astra
Opel Astra tehniskie dati
Lūdzu izvēlies Opel Astra paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
Vai Opel Astra ir uzticams auto?
Kopumā Opel Astra uzticamība ir vidēja. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Astra atrasto defektu skaits ir bijis līdzīgs kā vidēji šāda vecuma auto.
Saskaņā ar šiem testiem visaugstākie uzticamības rādītāji bija Opel Astra no 2009. līdz 2012 gadam, bet viszemākā uzticamība bija modeļiem no 2006. līdz 2007 modeļa gadam, uzticamības rādītāji dažādām Opel Astra paaudzēm diezgan būtiski atšķiras. Vairāk informācijas meklējiet katras paaudzes aprakstā.
Lielākajā daļā Opel Astra dzinēju tiek izmantota siksnas piedziņa, kas tiek uzskatīta par ne tik uzticamu salīdzinot ar dzinējiem ar kēdes piedziņu.
Atsauksmes par Opel Astra
Kopā 89 atsauksmes par Opel Astra
Elegants sportisks dizains. Kvalitatīvu materiālu salons ar sarkanu papildus apgaismojumu durvīs. Ādas krēsli ar baltiem dekoratīviem apšuvumiem. Visi pasažieri slavē auto interjeru. Mana modelim ir patīkams moderna dizaina datora centrālais displejs ar dienas un nakts fonu.
Ir sportiskas un touring automātisko vadības sistēmu nomaiņa. Veicot šo uzstādījumu maiņu mainās tonis interjerā no balta uz sporta režīmā agresīvi sarkanu.
Sporta režīms ir ar pazeminātiem ātrumiem un cietāku piekari. Touring režīmu uzstādot auto gaita ir līgana nemanāmi pārslēdzas ātrumi auto klusi pārvietojas pa ceļu nejūtot nelīdzenumus. Kolosāla atpūta tālākos ceļos - ieslēdzot kruīzkontroli un touring režīmu var baudīt bezrūpīgu braucienu. Pa šoseju dzinējs ir ļoti ekonomisks 4, 5 litri 100 km. Auto viegli paātrinās apdzenot bez problēmām. Esmu braucis ar piekabi tas būtiski neietekmē dinamiku un degvielas patēriņu.
Man nepatika lietot sporta režīmu, jo dzinējs strādāja ar paaugstinātiem apgriezieniem un nebija nekādas vajadzības to lietot. Automātiskā kārba ir robots. Ikdienā automātā darbojas tikai D un R režīmi 6 pakāpes. Ja nepieciešams braukt īpaši smagos apstākļos vai kalnos jāpārslēdz uz manuālo režīmu, tad var braukt pazeminātos ātrumos.
Īpaša konstrukcija ir aizmugurējo krēslu atzveltņu nolaišanai - lai to var paveikt atverot pakaļējās durvis un nospiežot slēdžus. Tie atrodas netālu no durvīm. Nav jāmeklē kur tos atrast. Var nolaist 2 daļās katru sēdekli atsevišķi. Nolaižot sēdekļus veidojas ideāli gluda virsma preču pārvadāšanai vai gulēšanai.
Priekšējās lampas seko stūres kustībām. Pagriezienos ieslēdzas papildus apgaismojums pagrieziena virzienā
var uzstādīt režīmu kad aizslēdzot auto durvis, tas apgaismo ceļu līdz mājam. Pēc minūtes apgaismojums atslēdzas.
Ja dziļāk parokas borta datorā var atrast daudz dažādu interesantu uzstādījumu.
Laba lieta ir brīvroku sarunu iekārta kura caur Bluetooth savienojas ar telefonu. Vienreiz veic savienojumu tad telefonu var turēt somā vai kabatā. Displejā tiek parādīts tava telefona zvanu žurnāls un visu zvanu vadību var veikt ar auto borta datora palīdzību. sarunu var veikt no salona neatraujot rokas no stūres. Dzirdamība ideāla.
Radio ir ļoti laba staciju uztveramība - var šķērsot visu Latviju klausoties radio.
Audio sistēma var lasīt MP3 diskus, var pievienot telefonu un citus ārējos datu nesējus caur kabeli.
Auto ir laba klimatkontrole, kad tā darbojas par logu aizsvīšanu nav jāuztraucas.
1) Zems klīrenss! Pilsētas apstākļos bieži priekša atsitās pret zemi.
2) Pilsētas režīmā liels degvielas patēriņš 8 - 9 litri dīzelis.
3) To izraisa smagnēja gaitas uzsākšana no krustojuma, pietrūka dinamiska izrāviena vajadzības gadījumā,
4) ĻOTI ZEMS PRIEKŠĒJĀ STIKLA AUGŠĒJĀS MALAS NOVIETOJUMS. PIEBRAUCOT PIE KRUSTOJUMA LĪNIJAS NEVAR SASKATĪT LUKSOFORA SIGNĀLUS. Tas ĻOTI traucē - jāapstājas vismaz 5 m ātrāk kā ierasts. Arī priekšējos sānos ir neērti plats loga balsts un neliels sānu lodziņš. ĻOTI ierobežota redzamība uz sāniem. Bet pie tā var pierast.
Palīdz sensori priekšā un aizmugurē. Devēji atšķiras ar toņiem un skaņas intensitāti.
5) Sēdekļu pozīcija ir zema gan pirmajā, gan otrajā rindā un attālums starp rindām ir neliels garāka auguma cilvēka iesēžoties priekšā aizmugurē paliek maz vietas. Garāka auguma cilvēkiem ir sarežģīti ielocīties salonā, jo jumts ir atrodas zemu - kā jau sporta tipa dizainam. Galva atduras jumtā. Domāju, ka 5 cilvēkiem doties garākā ceļojumā nebūtu ērti. Var teikt salons ir četrvietīgs. Auto ieteicams jauniešiem, vai ģimenei ar maziem bērniem.
6) Bagāžniekā pietrūka ērti plaukti kur novietot pudeles, sānu plaukti ir nelieli un šauri. Nav saprotams kam tie domāti. Tur var ielikt tikai kādu grāmatu vai dokumentu mapi. Visus instrumentus un citas mantas glabāju zem paceļamā vāka nišā pirms rezerves riteņa. Vēl ir nelielas nišas sānos riteņu arkās.
Arī cimdu nodalījums neērts. Centru aizņem plaukts ar servisa grāmatiņu. Atverot durtiņas nav vietas pat kur biezākus ziemas cimdus ielikt. Blakus stūrei ir neliela niša ar atveramu vāku, bet tā ir kredītkaršu platumā. Maku tur ielikt nevarēju. glabāju Tur klienta kartes no uzpildes stacijām. Nav kur novietot brilles, lai gan rokasgrāmatā ir rādīts atverams vāks pirms apgaismes lampas griestos neko nevarēju Tur atvērt.
8) ĻOTI neērta ir kruīzkontroles vadība, kas atrodas stūres spieķa centrā to var ieslēgt ilgāk uzspiežot noteiktā pozīcijā ar īkšķi bet tas novērsa uzmanību no ceļa. Pārdomāti ir tas ka kruīzkontrontrolei ir + vai - slēdzis ar to var mainīt ātrumu nespiežot gāzes pedāli.
9) Centrālajā displejā aiz stūres var redzēt dažādus spidometra datus, te var uzstādīt arī elektronisku precīzu ātruma attēlojumu. Problēma ir tā, ja borta dators atklāj kādu problēmu, šajā displejā parādās uzraksts. Tas aizsedz spidometra rādījumu un ziņa manuāli jāatslēdz. Ja problēmu nevar uzreiz novērst visu laiku ir manuāli jāatslēdz ik pa brīdim uzlecošie ziņojumi. Ir ziņas kuras var nodzēst tikai dīleru servisā un tas var maksāt labu naudu par diagnostiku.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.1 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 120 € (ap 120 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti ērts un elegants autiņš. Nepiekrītu par iepriekšējo atsauksmi ka ļoti slikti ieslēgt kruīzkontroli, to var ieslegt viegli nospiežot sledzi uz augšu un tad ar īkšķi ļoti vienkārši uz leju jeb "Set". Nav tur nekas jāgaida vai jātur. Un nedaudz piešaujoties tas notiek automātiski pat neskatoties uz stūri.
Vēl nepiekrītu par klīrensu ar r19 224/45 autiņš augstāks par a6 vai citiem līdzīgiem unversāļiem. Ļoti stabils uz ceļa, ātrumu vispār nejūt.
Vēl es arī nepiekrītu par jaudas efektivitāti , manam konkrētajam modelim ir 121kw jeb 165hp , tas ir tā teikt - ar atliektiem galiem, ar automātu nav nekādu problēmu no teiksim 70 uzraut uz 120 lai apdzītu kādu, pat teiktu ļoti jaudīgs.
Patēriņš ziemā man vidēji ir 7l jeb ar bāku es parasti noskrienu ap 800 kad iedegas bākas lampiņa.
Ļoti labas gaismas it īpaši kad ieliku LED tuvās gaismas. Reflektori spēj savākt gaismas kūli lai netraucētu citiem tādējādi nodrošinot 100% gaismas atdevi.
Ļoti kluss auto pat pēc kopējā nobraukuma 300k šķiet ka auto ir nesen kā no salona.
Kopējais iespaids man ir labs, noteikti vēlāk iegādāšos šādu modeli tik jaunāka gada.
Manuprāt automātam īsti nav izdevusies kārba, jo nu vismaz man šķiet ka viņa pārslēdzoties izslīd nedaudz, kā arī braucot ap 80-90 un veicot apdzīšanas manevru pat nemaz nespiežot daudz to pedāli viņš pārmetas no 6 uz 4. Teiksim pat ļoti nevajadzīgi.
Panelī būtu nepieciešama iespēja izslēgt kļūdu, ja ir ļoti pierasts pie tā ka fiksē spidometru digitālajā panelī ir ļoti neērti ja parādās kļūda, teiksim iemetās DPF dedzināšanas kļūda , viņu nav iespējams noņemt kamēr pati kļūda nav nodzisusi.
Aizmugurē tiešām ir maz vietas kā arī manam modelim pietrūkst roku balsts aizmugurē.
Priekšējais roku balsts vispār ir galīgi garām, manuprāt nav īstajā lokācija un man viņš nefiksējas , manuāli jāizstumj ārā un pēc laika ja dīdās tad viņš jau ir atpakaļ sava sākuma pozīcijā.
Eļļas filtra lokācija varētu būt labākā vietā lai nav jānolaista viss ar eļļu kad tiek mainīta.
Nedaudz nepatīk arī priekšējās slotiņas ziemā, viņas sanāk diezgan zemu kas varbūt ir labi jo netraucē redzei , bet ja laukā ir mīnusi tad slotiņas ātri apsalst un sāk skaļi čīkstēt vai pat švīkas vilkt. Bmw nebija tā jo viņām novietojums bija uz loga kur pūta silto gaisu.
Iegādes gads: | 2021 auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 160 € (ap 160 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti komfortabla un mīksta gaita arī ar 17 collu diskiem. Izturīga ritošā daļa. It kā liekas, ka parasts auto, bet tajā pašā laikā gudrs borta dators ziņo par visām problēmām ar lampiņām, rada motoreļļas nolietojumu, pats vari zināt, ka tuvojas apkope, nevis skaitīt kilometrus utt. Ļoti ekonomisks un tajā pašā laikā pie 90km/h nav problēmas ar apdzīšanu uz šosejas. Diezgan ietilpīgs. Labs ģimenes auto. Ja zini ko dari, pamata lietas lampu nomaiņu, logu tīrītāji utt var izdarīt pats bez speciālistu palīdzības. Var atrast arī daudz info par sīkām lietām Youtube, kā secīgi darīt lietas. Īpašu uzmanību auto neprasa, galvenais laicīgi mainīt eļļu un siksnas.
Katalizatora izdedzināšanas sistēma - strādā sev zināmā ritmā un bieži vien ieslēdzas sastrēgumā, tad aizmugurē esošie var priecāties par baltajiem dūmiem un to nedrīkst pārtraukt izslēdzot dzinēju ir jāpagaida kamēr process beidzās - vienīgais, kas liecina par sistēmas darbību ir paaugstināti motora apgriezieni, ieslēdzas aizmugurējā loga apsilde un specifiska izplūdes smarža. Es domāju, ja vairāk braukā ārpus pilsētas, šo procesu pat nepamanīs. Jārēķinās, ka specifiskas kļūdas no borta datora var nolasīt tikai pie dīlera, jo borta datora programmatūra ir ļoti droša un tur kurš katrs OBD nemaz netiek klāt.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums | 60`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 310 € (ap 155 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Labs dizains, arī standarta versijā labi aprīkots, ietilpīgs salons (caravan). Labas jaudas/ekonomijas attiecības. Pašam bija 1,7cdti ar 101 zs motoru, +/-ok, taču labāk ņemt ar 110 vai 125zs un 6 ātrumu kārbu-patēriņš būs par aptuveni 0,5l lielāks, taču dinamika patīkami pārsteigs. Labāk izvēlēties iespējami pilnāku aprīkojumu-iespējas ir plašas, līdz pat lielajam krāsu displejam ar navigaciju, handsfree ar bluetooth, dabīgās ādas salonam ar apsildi u.t.t - tādu gan būs jāpameklē un arī cena var būt augstāka, taču braukt būs ļoti patīkami un ar pārdošanu nebūs problēmu. Pats tādu nopirku 2014.gadā Niderlandē - Astra Station Wagon 1, 7cdti/81kw/6ātr. /189tkm/2009.g., šobrīd 233tk. - esmu ļoti apmierināts.
Problēmas ar mehānisko ātrumkārbu - pērkot jāpārbauda vai nav lieku trokšņu un lai kloķis "nesit pa roku" braukšanas laikā, kvēpu filtrs pie 200tk sāk beigties, aukstā laikā braucot īsas distances pastiprināti svīst logi - pāriet tikai salonam kārtīgi uzsilstot.
Iegādes gads: | 2012 auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums | 51`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.9 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Virsbūve samērā labi pretojas korozijai;
Saprātīgas rezerves daļu un remonta izmaksu cenas;
Saprātīgs degvielas patēriņš;
Saprātīga cena.
Liels bagāznieks.
Skaļš dzinējs (dīzelis);
Cieta piekare un nav laba skaņas izolācija;
Slikta ātrumkārba. Pilsētā braucot 55 - 60 km h ar trešo ātrumu apgriezieni ir no 2000 - 2300, kas ir nedaudz par skaļu un neekonomiski (6.0 - 7.0 uz 100), bet ar 4. ātrumu apgriezieni svārstās no 1400 - 1600, un pie šādiem apgriezieniem ir maz jaudas, pret slīpumu motors pūlas.
Ciets sajūga pedālis;
Nav tik ņiprs kā līdzīgas jaudas benzīnnieks;
Vienkārši – braucot nav baudas...Tas ir parasts pārvietošanās līdzeklis.
Iegādes gads: | 2015 auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums | 22`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.2 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 161 € (ap 161 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ļoti vienkārša uzbūvē, Ļoti izturīga, ietilpīga salonā 3m. viegli sexot! laba aerodinamika, negrabošs plastisks salons!
noņēmu turbīnu, uzliku parasto kolektoru un braucu dziedādams!
Apskati eju bez problēmām (dūmgāzes atbilst) Ļoti gribu arī jauno auto šo, jo nav sarežģītās elektronikas, bet grūti atrast šo modeli, jo pārsvarā ir benzīna versija.
Vāja vieta vieta ir BĀKAS AUGŠPUSE, STARP KUZAVU UN BĀKU. TUR MĒdz SAKRĀTIES STARPĀ ZEMES UN AKMEŅI KAS BOJĀ BĀKU, UN TUR BĀKA VĀJI VENTILĒJAS. SAVAI ESMU 2 REIZES LĪMĒJIS AR EPOKSĪD SVEĶIEM, UN VAIRS PROBLĒMU NAV. ZIEMĀ VARĒJA ĀTRĀK UZSILT.
Iegādes gads: | 2007 auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums | 350`000 kilometri (8 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ātrs, ekonomisks, manevrētspējīgs. Nezinu ka ir ar parasto hatch vai universali, bet GTC versija ir loti atsaucīga uz ceļa. Piekare ir spēcīga. Auto noskrejies jau ir pari 330 000, bet motors darbojas ka bitīte. Kolēģis ar 1.7cdti jau ir nobraucis 550 000 km un vēl ripo, tikai sprauslas vienu reizi atjaunojis.
Divmasu spararats mēdz nolietoties ātrāk nekā domāts, un tas ir ļoti dārgs. Pērkot to Latvija pie mūsu jaukajiem detalu dileriem, tas izmaksas ap 500-700 eiro, pasutot LUK razojumu no Vacijas sanemsiet to par nieka 290 Eiro, nav ko barot tos vietejos uzcenotajus, starpniekus...
Iegādes gads: | 2014 auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums | 50`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 590 € (ap 295 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto