Opel Astra 2007 atsauksmes
Elegants sportisks dizains. Kvalitatīvu materiālu salons ar sarkanu papildus apgaismojumu durvīs. Ādas krēsli ar baltiem dekoratīviem apšuvumiem. Visi pasažieri slavē auto interjeru. Mana modelim ir patīkams moderna dizaina datora centrālais displejs ar dienas un nakts fonu.
Ir sportiskas un touring automātisko vadības sistēmu nomaiņa. Veicot šo uzstādījumu maiņu mainās tonis interjerā no balta uz sporta režīmā agresīvi sarkanu.
Sporta režīms ir ar pazeminātiem ātrumiem un cietāku piekari. Touring režīmu uzstādot auto gaita ir līgana nemanāmi pārslēdzas ātrumi auto klusi pārvietojas pa ceļu nejūtot nelīdzenumus. Kolosāla atpūta tālākos ceļos - ieslēdzot kruīzkontroli un touring režīmu var baudīt bezrūpīgu braucienu. Pa šoseju dzinējs ir ļoti ekonomisks 4, 5 litri 100 km. Auto viegli paātrinās apdzenot bez problēmām. Esmu braucis ar piekabi tas būtiski neietekmē dinamiku un degvielas patēriņu.
Man nepatika lietot sporta režīmu, jo dzinējs strādāja ar paaugstinātiem apgriezieniem un nebija nekādas vajadzības to lietot. Automātiskā kārba ir robots. Ikdienā automātā darbojas tikai D un R režīmi 6 pakāpes. Ja nepieciešams braukt īpaši smagos apstākļos vai kalnos jāpārslēdz uz manuālo režīmu, tad var braukt pazeminātos ātrumos.
Īpaša konstrukcija ir aizmugurējo krēslu atzveltņu nolaišanai - lai to var paveikt atverot pakaļējās durvis un nospiežot slēdžus. Tie atrodas netālu no durvīm. Nav jāmeklē kur tos atrast. Var nolaist 2 daļās katru sēdekli atsevišķi. Nolaižot sēdekļus veidojas ideāli gluda virsma preču pārvadāšanai vai gulēšanai.
Priekšējās lampas seko stūres kustībām. Pagriezienos ieslēdzas papildus apgaismojums pagrieziena virzienā
var uzstādīt režīmu kad aizslēdzot auto durvis, tas apgaismo ceļu līdz mājam. Pēc minūtes apgaismojums atslēdzas.
Ja dziļāk parokas borta datorā var atrast daudz dažādu interesantu uzstādījumu.
Laba lieta ir brīvroku sarunu iekārta kura caur Bluetooth savienojas ar telefonu. Vienreiz veic savienojumu tad telefonu var turēt somā vai kabatā. Displejā tiek parādīts tava telefona zvanu žurnāls un visu zvanu vadību var veikt ar auto borta datora palīdzību. sarunu var veikt no salona neatraujot rokas no stūres. Dzirdamība ideāla.
Radio ir ļoti laba staciju uztveramība - var šķērsot visu Latviju klausoties radio.
Audio sistēma var lasīt MP3 diskus, var pievienot telefonu un citus ārējos datu nesējus caur kabeli.
Auto ir laba klimatkontrole, kad tā darbojas par logu aizsvīšanu nav jāuztraucas.
1) Zems klīrenss! Pilsētas apstākļos bieži priekša atsitās pret zemi.
2) Pilsētas režīmā liels degvielas patēriņš 8 - 9 litri dīzelis.
3) To izraisa smagnēja gaitas uzsākšana no krustojuma, pietrūka dinamiska izrāviena vajadzības gadījumā,
4) ĻOTI ZEMS PRIEKŠĒJĀ STIKLA AUGŠĒJĀS MALAS NOVIETOJUMS. PIEBRAUCOT PIE KRUSTOJUMA LĪNIJAS NEVAR SASKATĪT LUKSOFORA SIGNĀLUS. Tas ĻOTI traucē - jāapstājas vismaz 5 m ātrāk kā ierasts. Arī priekšējos sānos ir neērti plats loga balsts un neliels sānu lodziņš. ĻOTI ierobežota redzamība uz sāniem. Bet pie tā var pierast.
Palīdz sensori priekšā un aizmugurē. Devēji atšķiras ar toņiem un skaņas intensitāti.
5) Sēdekļu pozīcija ir zema gan pirmajā, gan otrajā rindā un attālums starp rindām ir neliels garāka auguma cilvēka iesēžoties priekšā aizmugurē paliek maz vietas. Garāka auguma cilvēkiem ir sarežģīti ielocīties salonā, jo jumts ir atrodas zemu - kā jau sporta tipa dizainam. Galva atduras jumtā. Domāju, ka 5 cilvēkiem doties garākā ceļojumā nebūtu ērti. Var teikt salons ir četrvietīgs. Auto ieteicams jauniešiem, vai ģimenei ar maziem bērniem.
6) Bagāžniekā pietrūka ērti plaukti kur novietot pudeles, sānu plaukti ir nelieli un šauri. Nav saprotams kam tie domāti. Tur var ielikt tikai kādu grāmatu vai dokumentu mapi. Visus instrumentus un citas mantas glabāju zem paceļamā vāka nišā pirms rezerves riteņa. Vēl ir nelielas nišas sānos riteņu arkās.
Arī cimdu nodalījums neērts. Centru aizņem plaukts ar servisa grāmatiņu. Atverot durtiņas nav vietas pat kur biezākus ziemas cimdus ielikt. Blakus stūrei ir neliela niša ar atveramu vāku, bet tā ir kredītkaršu platumā. Maku tur ielikt nevarēju. glabāju Tur klienta kartes no uzpildes stacijām. Nav kur novietot brilles, lai gan rokasgrāmatā ir rādīts atverams vāks pirms apgaismes lampas griestos neko nevarēju Tur atvērt.
8) ĻOTI neērta ir kruīzkontroles vadība, kas atrodas stūres spieķa centrā to var ieslēgt ilgāk uzspiežot noteiktā pozīcijā ar īkšķi bet tas novērsa uzmanību no ceļa. Pārdomāti ir tas ka kruīzkontrontrolei ir + vai - slēdzis ar to var mainīt ātrumu nespiežot gāzes pedāli.
9) Centrālajā displejā aiz stūres var redzēt dažādus spidometra datus, te var uzstādīt arī elektronisku precīzu ātruma attēlojumu. Problēma ir tā, ja borta dators atklāj kādu problēmu, šajā displejā parādās uzraksts. Tas aizsedz spidometra rādījumu un ziņa manuāli jāatslēdz. Ja problēmu nevar uzreiz novērst visu laiku ir manuāli jāatslēdz ik pa brīdim uzlecošie ziņojumi. Ir ziņas kuras var nodzēst tikai dīleru servisā un tas var maksāt labu naudu par diagnostiku.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.1 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 120 € (ap 120 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Labs dizains, arī standarta versijā labi aprīkots, ietilpīgs salons (caravan). Labas jaudas/ekonomijas attiecības. Pašam bija 1,7cdti ar 101 zs motoru, +/-ok, taču labāk ņemt ar 110 vai 125zs un 6 ātrumu kārbu-patēriņš būs par aptuveni 0,5l lielāks, taču dinamika patīkami pārsteigs. Labāk izvēlēties iespējami pilnāku aprīkojumu-iespējas ir plašas, līdz pat lielajam krāsu displejam ar navigaciju, handsfree ar bluetooth, dabīgās ādas salonam ar apsildi u.t.t - tādu gan būs jāpameklē un arī cena var būt augstāka, taču braukt būs ļoti patīkami un ar pārdošanu nebūs problēmu. Pats tādu nopirku 2014.gadā Niderlandē - Astra Station Wagon 1, 7cdti/81kw/6ātr. /189tkm/2009.g., šobrīd 233tk. - esmu ļoti apmierināts.
Problēmas ar mehānisko ātrumkārbu - pērkot jāpārbauda vai nav lieku trokšņu un lai kloķis "nesit pa roku" braukšanas laikā, kvēpu filtrs pie 200tk sāk beigties, aukstā laikā braucot īsas distances pastiprināti svīst logi - pāriet tikai salonam kārtīgi uzsilstot.
Iegādes gads: | 2012 auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums | 51`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.9 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ātrs, ekonomisks, manevrētspējīgs. Nezinu ka ir ar parasto hatch vai universali, bet GTC versija ir loti atsaucīga uz ceļa. Piekare ir spēcīga. Auto noskrejies jau ir pari 330 000, bet motors darbojas ka bitīte. Kolēģis ar 1.7cdti jau ir nobraucis 550 000 km un vēl ripo, tikai sprauslas vienu reizi atjaunojis.
Divmasu spararats mēdz nolietoties ātrāk nekā domāts, un tas ir ļoti dārgs. Pērkot to Latvija pie mūsu jaukajiem detalu dileriem, tas izmaksas ap 500-700 eiro, pasutot LUK razojumu no Vacijas sanemsiet to par nieka 290 Eiro, nav ko barot tos vietejos uzcenotajus, starpniekus...
Iegādes gads: | 2014 auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums | 50`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 590 € (ap 295 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ekonomisks. Hečbeku klasē salīdzinoši kluss salons. Vienkāršs 8 vārstu motors, laba dinamika. Salīdzinoši lētas daļas. Mīksta gaita salīdzinot ar citiem hečbekiem. Lai ko tautā teiktu par Opel, Astra H virsbūvei ir reāli laba noturība pret rūsu, var teikt ka šis ir Opelis kas reāli nepūst.
Diezgan sarežģīts multimediju, klimata vadības interfeiss. Mazs bagāžnieks. Iespējams diezgan slikta redzamība dēļ mazajiem aizmugures logiem, garajām priekšas stoikām.
Iegādes gads: | 2019 auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums | 70`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.8 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Labs, gudrs, izturīgs, paklausīgs, uz ceļa stabils, komfortabls, pietiekami spēcīgs darba "zirdziņš". Šobrīd vairs nevar to saukt par lauku cilvēka auto, jo pietiekami prezentabls un gudrs tas kļuvis :))
To pašu ko par daudziem, daudziem citiem - tas pakļauts korozijai, jo izgatavots no metāla :DDD
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums | 56`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.1 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 795 € (ap 397 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Bauda braukt. Daudz tiek braukts ar uz bagāžnieka piestiprinātu vindsērfingu, iespējams tāpēc tik liels vidējais degvielas patēriņš.
Pie iegādes Vācijā bija noripojis 157000 km. Ziemā leca ar pirmo.
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums | 35`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Lēts ekspluatācijā, zems degvielas patēriņš, pateicīgs Latvijas ceļiem. Nav piebāzts ar lieku elektroniku.
Salons varēja būt lielāks.
Iegādes gads: | 2008 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 140`000 kilometri (8 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Uzticama, ekonomiska, pietiekoši augsta un viegla lai brauktu pa nebraucamiem ceļiem.
Neko.
Iegādes gads: | 2015 auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums | 30`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Stabils auto, ar uzliktu gāzi loti ekonomisks
Gaitas īpašības varētu būt labākas
Iegādes gads: | 2010 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 50`000 kilometri (6 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Labs autu par labu cenu, skaists dizains, ekonomisks.
Nav nekā slikta
Iegādes gads: | 2015 auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums | 42`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.6 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2015 auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums | 20`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 380 € (ap 190 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Vienkārša uzbūve, nav dārgas rezerves daļas.
Iegādes gads: | 2013 auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums | 45`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Stabils, ekonomisks apkopēs
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
---|
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ideāls auto
Iegādes gads: | 2015 auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2012 auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums | 54`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 600 € (ap 120 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto