Opel Astra 2010 atsauksmes
Elegants sportisks dizains. Kvalitatīvu materiālu salons ar sarkanu papildus apgaismojumu durvīs. Ādas krēsli ar baltiem dekoratīviem apšuvumiem. Visi pasažieri slavē auto interjeru. Mana modelim ir patīkams moderna dizaina datora centrālais displejs ar dienas un nakts fonu.
Ir sportiskas un touring automātisko vadības sistēmu nomaiņa. Veicot šo uzstādījumu maiņu mainās tonis interjerā no balta uz sporta režīmā agresīvi sarkanu.
Sporta režīms ir ar pazeminātiem ātrumiem un cietāku piekari. Touring režīmu uzstādot auto gaita ir līgana nemanāmi pārslēdzas ātrumi auto klusi pārvietojas pa ceļu nejūtot nelīdzenumus. Kolosāla atpūta tālākos ceļos - ieslēdzot kruīzkontroli un touring režīmu var baudīt bezrūpīgu braucienu. Pa šoseju dzinējs ir ļoti ekonomisks 4, 5 litri 100 km. Auto viegli paātrinās apdzenot bez problēmām. Esmu braucis ar piekabi tas būtiski neietekmē dinamiku un degvielas patēriņu.
Man nepatika lietot sporta režīmu, jo dzinējs strādāja ar paaugstinātiem apgriezieniem un nebija nekādas vajadzības to lietot. Automātiskā kārba ir robots. Ikdienā automātā darbojas tikai D un R režīmi 6 pakāpes. Ja nepieciešams braukt īpaši smagos apstākļos vai kalnos jāpārslēdz uz manuālo režīmu, tad var braukt pazeminātos ātrumos.
Īpaša konstrukcija ir aizmugurējo krēslu atzveltņu nolaišanai - lai to var paveikt atverot pakaļējās durvis un nospiežot slēdžus. Tie atrodas netālu no durvīm. Nav jāmeklē kur tos atrast. Var nolaist 2 daļās katru sēdekli atsevišķi. Nolaižot sēdekļus veidojas ideāli gluda virsma preču pārvadāšanai vai gulēšanai.
Priekšējās lampas seko stūres kustībām. Pagriezienos ieslēdzas papildus apgaismojums pagrieziena virzienā
var uzstādīt režīmu kad aizslēdzot auto durvis, tas apgaismo ceļu līdz mājam. Pēc minūtes apgaismojums atslēdzas.
Ja dziļāk parokas borta datorā var atrast daudz dažādu interesantu uzstādījumu.
Laba lieta ir brīvroku sarunu iekārta kura caur Bluetooth savienojas ar telefonu. Vienreiz veic savienojumu tad telefonu var turēt somā vai kabatā. Displejā tiek parādīts tava telefona zvanu žurnāls un visu zvanu vadību var veikt ar auto borta datora palīdzību. sarunu var veikt no salona neatraujot rokas no stūres. Dzirdamība ideāla.
Radio ir ļoti laba staciju uztveramība - var šķērsot visu Latviju klausoties radio.
Audio sistēma var lasīt MP3 diskus, var pievienot telefonu un citus ārējos datu nesējus caur kabeli.
Auto ir laba klimatkontrole, kad tā darbojas par logu aizsvīšanu nav jāuztraucas.
1) Zems klīrenss! Pilsētas apstākļos bieži priekša atsitās pret zemi.
2) Pilsētas režīmā liels degvielas patēriņš 8 - 9 litri dīzelis.
3) To izraisa smagnēja gaitas uzsākšana no krustojuma, pietrūka dinamiska izrāviena vajadzības gadījumā,
4) ĻOTI ZEMS PRIEKŠĒJĀ STIKLA AUGŠĒJĀS MALAS NOVIETOJUMS. PIEBRAUCOT PIE KRUSTOJUMA LĪNIJAS NEVAR SASKATĪT LUKSOFORA SIGNĀLUS. Tas ĻOTI traucē - jāapstājas vismaz 5 m ātrāk kā ierasts. Arī priekšējos sānos ir neērti plats loga balsts un neliels sānu lodziņš. ĻOTI ierobežota redzamība uz sāniem. Bet pie tā var pierast.
Palīdz sensori priekšā un aizmugurē. Devēji atšķiras ar toņiem un skaņas intensitāti.
5) Sēdekļu pozīcija ir zema gan pirmajā, gan otrajā rindā un attālums starp rindām ir neliels garāka auguma cilvēka iesēžoties priekšā aizmugurē paliek maz vietas. Garāka auguma cilvēkiem ir sarežģīti ielocīties salonā, jo jumts ir atrodas zemu - kā jau sporta tipa dizainam. Galva atduras jumtā. Domāju, ka 5 cilvēkiem doties garākā ceļojumā nebūtu ērti. Var teikt salons ir četrvietīgs. Auto ieteicams jauniešiem, vai ģimenei ar maziem bērniem.
6) Bagāžniekā pietrūka ērti plaukti kur novietot pudeles, sānu plaukti ir nelieli un šauri. Nav saprotams kam tie domāti. Tur var ielikt tikai kādu grāmatu vai dokumentu mapi. Visus instrumentus un citas mantas glabāju zem paceļamā vāka nišā pirms rezerves riteņa. Vēl ir nelielas nišas sānos riteņu arkās.
Arī cimdu nodalījums neērts. Centru aizņem plaukts ar servisa grāmatiņu. Atverot durtiņas nav vietas pat kur biezākus ziemas cimdus ielikt. Blakus stūrei ir neliela niša ar atveramu vāku, bet tā ir kredītkaršu platumā. Maku tur ielikt nevarēju. glabāju Tur klienta kartes no uzpildes stacijām. Nav kur novietot brilles, lai gan rokasgrāmatā ir rādīts atverams vāks pirms apgaismes lampas griestos neko nevarēju Tur atvērt.
8) ĻOTI neērta ir kruīzkontroles vadība, kas atrodas stūres spieķa centrā to var ieslēgt ilgāk uzspiežot noteiktā pozīcijā ar īkšķi bet tas novērsa uzmanību no ceļa. Pārdomāti ir tas ka kruīzkontrontrolei ir + vai - slēdzis ar to var mainīt ātrumu nespiežot gāzes pedāli.
9) Centrālajā displejā aiz stūres var redzēt dažādus spidometra datus, te var uzstādīt arī elektronisku precīzu ātruma attēlojumu. Problēma ir tā, ja borta dators atklāj kādu problēmu, šajā displejā parādās uzraksts. Tas aizsedz spidometra rādījumu un ziņa manuāli jāatslēdz. Ja problēmu nevar uzreiz novērst visu laiku ir manuāli jāatslēdz ik pa brīdim uzlecošie ziņojumi. Ir ziņas kuras var nodzēst tikai dīleru servisā un tas var maksāt labu naudu par diagnostiku.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.1 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 120 € (ap 120 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti ērts un elegants autiņš. Nepiekrītu par iepriekšējo atsauksmi ka ļoti slikti ieslēgt kruīzkontroli, to var ieslegt viegli nospiežot sledzi uz augšu un tad ar īkšķi ļoti vienkārši uz leju jeb "Set". Nav tur nekas jāgaida vai jātur. Un nedaudz piešaujoties tas notiek automātiski pat neskatoties uz stūri.
Vēl nepiekrītu par klīrensu ar r19 224/45 autiņš augstāks par a6 vai citiem līdzīgiem unversāļiem. Ļoti stabils uz ceļa, ātrumu vispār nejūt.
Vēl es arī nepiekrītu par jaudas efektivitāti , manam konkrētajam modelim ir 121kw jeb 165hp , tas ir tā teikt - ar atliektiem galiem, ar automātu nav nekādu problēmu no teiksim 70 uzraut uz 120 lai apdzītu kādu, pat teiktu ļoti jaudīgs.
Patēriņš ziemā man vidēji ir 7l jeb ar bāku es parasti noskrienu ap 800 kad iedegas bākas lampiņa.
Ļoti labas gaismas it īpaši kad ieliku LED tuvās gaismas. Reflektori spēj savākt gaismas kūli lai netraucētu citiem tādējādi nodrošinot 100% gaismas atdevi.
Ļoti kluss auto pat pēc kopējā nobraukuma 300k šķiet ka auto ir nesen kā no salona.
Kopējais iespaids man ir labs, noteikti vēlāk iegādāšos šādu modeli tik jaunāka gada.
Manuprāt automātam īsti nav izdevusies kārba, jo nu vismaz man šķiet ka viņa pārslēdzoties izslīd nedaudz, kā arī braucot ap 80-90 un veicot apdzīšanas manevru pat nemaz nespiežot daudz to pedāli viņš pārmetas no 6 uz 4. Teiksim pat ļoti nevajadzīgi.
Panelī būtu nepieciešama iespēja izslēgt kļūdu, ja ir ļoti pierasts pie tā ka fiksē spidometru digitālajā panelī ir ļoti neērti ja parādās kļūda, teiksim iemetās DPF dedzināšanas kļūda , viņu nav iespējams noņemt kamēr pati kļūda nav nodzisusi.
Aizmugurē tiešām ir maz vietas kā arī manam modelim pietrūkst roku balsts aizmugurē.
Priekšējais roku balsts vispār ir galīgi garām, manuprāt nav īstajā lokācija un man viņš nefiksējas , manuāli jāizstumj ārā un pēc laika ja dīdās tad viņš jau ir atpakaļ sava sākuma pozīcijā.
Eļļas filtra lokācija varētu būt labākā vietā lai nav jānolaista viss ar eļļu kad tiek mainīta.
Nedaudz nepatīk arī priekšējās slotiņas ziemā, viņas sanāk diezgan zemu kas varbūt ir labi jo netraucē redzei , bet ja laukā ir mīnusi tad slotiņas ātri apsalst un sāk skaļi čīkstēt vai pat švīkas vilkt. Bmw nebija tā jo viņām novietojums bija uz loga kur pūta silto gaisu.
Iegādes gads: | 2021 auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 160 € (ap 160 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Auto gaita
- Dinamika (jāliek RachChip jaudu pastiprinošā kastīte),
- auto ir neadekvāta pašmasa, kā rezultātā rūpnīcas noteiktajam patēriņam +2l/100km
- auto BT bieži rāda nepareizus vārdus dažādiem telefona numuriem
- dēļ noapaļotā kuzava - pamaza ietilpība
- nav vietas kājām 2.rindā
- aizmugurē slikta gaisa cirkulācija, īpaši ja ārā zem -10C vai virs +25C
Iegādes gads: | 2011 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 125`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Stabils auto, ar uzliktu gāzi loti ekonomisks
Gaitas īpašības varētu būt labākas
Iegādes gads: | 2010 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 50`000 kilometri (6 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Labi kalpo, ekonomisks.
Varētu būt neatkarīgā piekare, un klusāks salons
Iegādes gads: | 2011 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 240`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1280 € (ap 256 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Glīts dizains, ērts, liels bagāžas nodalījums, praktisks, ekonomisks
Iegādes gads: | 2016 auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums | 18`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2014 auto vecums 2 gadi) | Lietošanas ilgums | 15`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts, ekonomisks, lēts ekspluatācijā
Pagaidām neko
Iegādes gads: | 2013 auto vecums 2 gadi) | Lietošanas ilgums | 204`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.6 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Labas pozitīvas