Renault Megane 2012 atsauksmes
Renault Megane Grand Tour 1,5dci 6-pakāpju manuāla kārba. Labs mazā dīzeļa dzinējs, pietiekams priekš Baltijas ātrumiem un ekonomisks (man ir smaga kāja, vasarā kombinētais 5,5l). Motors bez regulārās apkopes neko citu neprasa. Salonā ērti var iekārtoties četri cilvēki, aizmugurē sēdošajiem vietas pietiks gan kājām, gan galvai, ja augums būs līdz 1,85m un nekur nekas nespiež. Vadītājs var iekārtoties kā vajag, panelī pogas aizsniedzamas. Bagāžniekā Emaljungas lielie rati iet iekšā neizjauktā veidā un vēl vietas paliek kādam koferim. Piekares izturība ir laba.
NAV KUR NOLIKT KAFIJAS KRŪZI, NOPIETNI!!! Stūre pa jūtīgu, auto uz šosejas nedaudz jāķer. Auto sānsvere asākos, ātrākos līkumos ir par lielu, pēc virāžam pasažieri mēģina vemt. Grab krēslu pagalvji. Zema plastmasu kvalitāte. Ziemā apledo logu tīrītāja slotiņas.
Iegādes gads: | 2013 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 170`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.7 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ērts, labs ģimenes (sievietei) auto, ietilpīgs bagāžnieks, ekonomisks
plastmasas apdare salona varēja būt pārdomātāka
pašaurs salons
Iegādes gads: | 2015 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 16`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.4 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2015 auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums | 35`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 257 € (ap 257 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
labs auto
Iegādes gads: | 2015 auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums | 20`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 230 € (ap 230 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti laba vadāmība, kontrole un saķere. Ērta sēdpozīcija ar labiem salona materiāliem attiecībā pret cenu. Baudāma oriģinālā audio sistēma un laba navigācija ar pārklājumu. Vizuālais dizains un aizmugures lampas. Auto vakarā piesaista milzīgu uzmanību. Priekš 115hp ļoti žiperīgs.
Ritošā daļa visu laiku sagādā ļoti nopietnas problēmas. To vien dari kā dzīvo pa garantijas remontiem, turklāt nobraukti tikai 23000 un ļoti saudzīgi pa labiem asfalta ceļiem. Secinājumus izdarīt pašiem.
Kopumā viss kas bijis neskaitot parastas apkopes līdz 23000km un 2 gadu laikā no iegādes ir uzskaitīts:
1) Visu šo jauno auto lukturos (LED vai halogēna) mitrā laikā iekšā veidojas stiprs kondensāts kas samazina gaismas efektivitāti un pretīgi izskatās - Garantija apgalvo ka tas ir normāli, kas protams ir muļķības. Vismaz mitrums pilnībā pazūd 1h laikā, kad paliek sausāks laiks un nepaliek nekādas mitruma pēdas.
2) Trūkstoša izpūtēja stiprinājuma uzstādīšana. (par samaksu) Ražotājs tieši sedaniem to neuzstāda, taču bez viņa izpūtējs iet pa gaisu dauzot apakšas pannu. Absurda rīcība jo auto apakša ne ar ko neatšķiras piemēram no universāļa vai hečbeka apakšas kuriem liek stiprinājumu.
3) Nokritušas karstuma pannas pielikšana. Pie šīs problēmas piefiksēju 2. punktu par stiprinājumu. Pannu nosita izpūtējs.
4) Priekšējās sviras maiņa. Nesaprotamu iemeslu dēļ nenormāli krakšķēja pie jebkādas kustības.
5) Kloķvārpstas impulsa devēja maiņa. Auto vnk uz ceļa nobruka un darbojās ar šausmīgu raustīšanos neuzņemot ātrumu. Veiksme, ka ne uz apdzīšanas momentu.
6) Salonā (aizmugurējā) apgaismojuma bloka maiņa. Lampiņas dega kā jaungada eglīte. Kontakti pat nebija sastiprināti. Vājība visiem šiem auto- pilns internets.
7) Salona LED gaismu svītras (amber-light) kuras ir durvīs un panelī. Nevienmērīgi deg un raustās. - Garantija atteikta jo nevar pamanīt problēmu tieši tad kad tās raustās.
8) Regulāri sīki elektronikas gļuki. Piemēram viss ir ok, bet tad mūziku vsp vairs nedzird, bet rāda ka skan (radio, flash utt). Jārestartē auto ar visu kompi, vai ieslēdz auto, bet pats kompis ar ekrānu vsp neieslēdzas. Atkal jārestartē auto, jo bez tā arī gaisu mašīnā nepūš.
9) Aizmugures miglas luktura piestiprināšana. Iekšā buferī guļ, bet tas nav bijis piestiprināts. Pieskaroties kustās pa 1cm.
10) Salona atpakaļskata spogulim ļoti grab plastmasas korpuss. Jāstūķē kādu papīru iekšā lai negrab.
11) Visi auto amortizatori ir kaut kādi mēsli. Nenormāli grab (joprojām) mainīti pa garantiju jau 2 reizes, bet problēma nepazūd jo mēslu mainot ar mēslu problēma nevar pazust. Kad gaisa temperatūra ir zemāka kā +8 grādi, tad viņi perfekti strādā, bet nenormāli klab. Par ziemu vsp nerunāsim, jau kurls palieku salonā. :D (Problēma viņiem ir tieši graboņā kura rodās pie zemākas temperatūras, nevis to teh. darbībā)
Nobraukšu līzingu un atdošu auto atpakaļ. :)
Iegādes gads: | 2017 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 23`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.1 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Perfekti teicams motors kluss. Ta bez aizrādījumiem. Virsbuves nav Rusas, loti tīrs Virsbuves... Bez problemas elektronikas
Pagaidam nav sudzibas
Iegādes gads: | 2008 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 60`000 kilometri (8 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.3 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto