Renault Megane 2016 Universāls
Ērts, labs ģimenes (sievietei) auto, ietilpīgs bagāžnieks, ekonomisks
visas Renault Megane atsauksmes
Šī Renault Megane paaudze tika ražota no 2016.gada janvāra līdz 2020.gada decembrim. Mums ir informācija par 20 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Renault pieejami seši benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.2 līdz 1.6 litriem un jaudu no 100 līdz 205 zirgspēkiem un septiņi dīzeļdzinēji ar tilpumu no 1.5 līdz 1.7 litriem un jaudu no 90 līdz 165 zirgspēkiem. Latvijā Renault Megane visbiežāk sastopams ar 1.5 litru dīzeļdzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 1.6 litru dīzeļdzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (11 versijas), gan automātisko (9 versijas) pārnesumu kārbu.
Renault Megane 2016 universāla vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 5.3 līdz 6.3 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 3.7 līdz 4.7 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Renault Megane 2016 universāla benzīna versija ir Renault Megane Estate 1.2, kas vidēji patērē 5.3 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Renault Megane 2016 universāla dīzelis - Renault Megane 1.5 Energy dCi uz 100 kilometriem patērē 3.7 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Renault Megane degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 35 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +29% benzīna motoriem un +40% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Renault Megane modifikāciju
Renault Megane 2016 universāla CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 119 līdz 134 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 95 līdz 103 gramiem uz kilometru. No Renault Megane ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Renault Megane Estate 1.2, kas vidēji saražo 119 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no Renault Megane dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Renault Megane Estate 1.5 dCi - 95 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 7.4 sekundēs ieskrienas Renault Megane Estate 1.6 versija, savukārt visgausākais ir Renault Megane 1.5 Energy dCi, kurš šo ātrumu sasniedz 14.1 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 230 km/h ir 1.6 benzīna 4 cilindru 205 zirgspēku versijai (Renault Megane Estate 1.6).
Renault Megane garums ir 463 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - Renault Megane ir par 6 cm garāks nekā Volkswagen Golf universāls, savukārt 4 cm īsāks nekā Ford Focus universāls. Renault Megane svars (pilna masa) ir no 1835 līdz 2058 kg (atkarībā no modifikācijas), kas ir aptuveni tāds pats kā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem.
Šis Renault ir relatīvi lēts, Latvijā to var iegādāties vidēji par 11 000 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Renault Megane remontu izmaksas gadā ir ap 25 €. Vairāk par Renault Megane cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Renault Megane modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Renault Megane 2016 Estate 1.2 Jan 2016 — Dec 2018 | 1.2 Benzīns | 100 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2016 Estate 1.2
Jan 2016 — Dec 2018 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 130 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2016 Estate 1.2 Jan 2016 — Dec 2018 | 1.2 Benzīns | 130 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (7) |
Renault Megane 2018 1.3 TCe
Jan 2018 — Dec 2020 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.3 Benzīns | 115 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2018 1.3 TCe Jan 2018 — Dec 2018 | 1.3 Benzīns | 140 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2018 1.3 TCe Jan 2018 — Dec 2018 | 1.3 Benzīns | 140 ZS | - | Automāts (7) |
Renault Megane 2018 1.3 TCe Jan 2018 — Dec 2018 | 1.3 Benzīns | 160 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2018 1.3 TCe Jan 2018 — Dec 2018 | 1.3 Benzīns | 160 ZS | - | Automāts (7) |
Renault Megane 2016 1.5 Energy dCi
Jan 2016 — Dec 2017 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.5 Dīzelis | 90 ZS | 3.7 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2018 1.5 Blue dCi Jan 2018 — Dec 2020 | 1.5 Dīzelis | 95 ZS | - | Manuālā (6) |
Renault Megane 2016 Estate 1.5 dCi
Jan 2016 — Dec 2018 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.5 Dīzelis | 110 ZS | 3.7 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2016 Estate 1.5 dCi
Jan 2016 — Dec 2018 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.5 Dīzelis | 110 ZS | 3.7 l/100km | Automāts (6) |
Renault Megane 2018 1.5 Blue dCi
Jan 2018 — Dec 2020 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.5 Dīzelis | 115 ZS | - | Manuālā (6) |
Renault Megane 2018 1.5 Blue dCi Jan 2018 — Dec 2020 | 1.5 Dīzelis | 115 ZS | - | Automāts (7) |
Renault Megane 2016 1.6 SCe Jan 2016 — Dec 2018 | 1.6 Benzīns | 115 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) |
Renault Megane 2016 Estate 1.6
Jan 2016 — Dec 2018 Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.4 sekundēs |
1.6 Benzīns | 205 ZS | 6.0 l/100km | Automāts (7) |
Renault Megane 2016 Estate 1.6 dCi Jan 2016 — Dec 2018 | 1.6 Dīzelis | 130 ZS | 4.0 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2016 GT 1.6 Energy dCi
Jan 2016 — Dec 2018 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (165 ZS) |
1.6 Dīzelis | 165 ZS | 4.7 l/100km | Automāts (6) |
Renault Megane 2018 1.7 Blue dCi Jan 2018 — Dec 2020 | 1.7 Dīzelis | 150 ZS | - | Automāts (6) |
Renault Megane 2019 1.7 Blue dCi Jan 2019 — Dec 2020 | 1.7 Dīzelis | 150 ZS | 4.7 l/100km | Automāts (7) |
Renault Megane cenas
Renault Megane 2016 - 2020 universāla cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 7500 € līdz 16000 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Renault Megane cena ir zem vidējās - Renault Megane ir aptuveni par 22 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma universāli (skat universālu 2016 - 2020 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Renault Megane 2020 cena | 11 000 € | 13 500 € | 16 000 € | |
Renault Megane 2018 cena | 8000 € | 10 500 € | 13 000 € | |
Renault Megane 2017 cena | 8500 € | 9500 € | 10 000 € | |
Renault Megane 2016 cena | 7500 € | 9500 € | 12 500 € |
Renault Megane kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Renault Megane?
Renault Megane 2016 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Renault Megane kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Renault Megane nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Renault Megane nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2016 2017 2018 2019 2020
Renault Megane uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Renault Megane uzticamība ir vidēja. 2022. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 5.9 procentiem šīs paaudzes Renault Megane (vidēji 4 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 6.4%.
Renault Megane uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie 7-9 gadus vecie auto
Uzticamākie 7-9 gadus vecie universāli
Renault Megane 2016 universāla papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Renault Megane paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
87% Lietus sensors
86% Klimata kontrole
83% Kondicionieris
72% Metālikas krāsa
59% Distances kontrole
24% Ksenona gaismas
22%
Renault Megane 2016 universāla fotogrāfijas
Renault Megane 2016 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Renault Megane 2016 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- ietilpīgāks bagāžnieks
- zemāka cena
- labāka manevrētspēja
- labāka manevrētspēja
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- mazāk defektu
- labāka manevrētspēja
- pieejami benzīna, dīzeļa un hibrīda motori
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- mazāk defektu
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejami benzīna, dīzeļa un hibrīda motori
- zemāka cena
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- ietilpīgāks bagāžnieks
Atsauksmes par Renault Megane
Kopā 14 atsauksmes par Renault Megane
Ļoti laba vadāmība, kontrole un saķere. Ērta sēdpozīcija ar labiem salona materiāliem attiecībā pret cenu. Baudāma oriģinālā audio sistēma un laba navigācija ar pārklājumu. Vizuālais dizains un aizmugures lampas. Auto vakarā piesaista milzīgu uzmanību. Priekš 115hp ļoti žiperīgs.
Ritošā daļa visu laiku sagādā ļoti nopietnas problēmas. To vien dari kā dzīvo pa garantijas remontiem, turklāt nobraukti tikai 23000 un ļoti saudzīgi pa labiem asfalta ceļiem. Secinājumus izdarīt pašiem.
Kopumā viss kas bijis neskaitot parastas apkopes līdz 23000km un 2 gadu laikā no iegādes ir uzskaitīts:
1) Visu šo jauno auto lukturos (LED vai halogēna) mitrā laikā iekšā veidojas stiprs kondensāts kas samazina gaismas efektivitāti un pretīgi izskatās - Garantija apgalvo ka tas ir normāli, kas protams ir muļķības. Vismaz mitrums pilnībā pazūd 1h laikā, kad paliek sausāks laiks un nepaliek nekādas mitruma pēdas.
2) Trūkstoša izpūtēja stiprinājuma uzstādīšana. (par samaksu) Ražotājs tieši sedaniem to neuzstāda, taču bez viņa izpūtējs iet pa gaisu dauzot apakšas pannu. Absurda rīcība jo auto apakša ne ar ko neatšķiras piemēram no universāļa vai hečbeka apakšas kuriem liek stiprinājumu.
3) Nokritušas karstuma pannas pielikšana. Pie šīs problēmas piefiksēju 2. punktu par stiprinājumu. Pannu nosita izpūtējs.
4) Priekšējās sviras maiņa. Nesaprotamu iemeslu dēļ nenormāli krakšķēja pie jebkādas kustības.
5) Kloķvārpstas impulsa devēja maiņa. Auto vnk uz ceļa nobruka un darbojās ar šausmīgu raustīšanos neuzņemot ātrumu. Veiksme, ka ne uz apdzīšanas momentu.
6) Salonā (aizmugurējā) apgaismojuma bloka maiņa. Lampiņas dega kā jaungada eglīte. Kontakti pat nebija sastiprināti. Vājība visiem šiem auto- pilns internets.
7) Salona LED gaismu svītras (amber-light) kuras ir durvīs un panelī. Nevienmērīgi deg un raustās. - Garantija atteikta jo nevar pamanīt problēmu tieši tad kad tās raustās.
8) Regulāri sīki elektronikas gļuki. Piemēram viss ir ok, bet tad mūziku vsp vairs nedzird, bet rāda ka skan (radio, flash utt). Jārestartē auto ar visu kompi, vai ieslēdz auto, bet pats kompis ar ekrānu vsp neieslēdzas. Atkal jārestartē auto, jo bez tā arī gaisu mašīnā nepūš.
9) Aizmugures miglas luktura piestiprināšana. Iekšā buferī guļ, bet tas nav bijis piestiprināts. Pieskaroties kustās pa 1cm.
10) Salona atpakaļskata spogulim ļoti grab plastmasas korpuss. Jāstūķē kādu papīru iekšā lai negrab.
11) Visi auto amortizatori ir kaut kādi mēsli. Nenormāli grab (joprojām) mainīti pa garantiju jau 2 reizes, bet problēma nepazūd jo mēslu mainot ar mēslu problēma nevar pazust. Kad gaisa temperatūra ir zemāka kā +8 grādi, tad viņi perfekti strādā, bet nenormāli klab. Par ziemu vsp nerunāsim, jau kurls palieku salonā. :D (Problēma viņiem ir tieši graboņā kura rodās pie zemākas temperatūras, nevis to teh. darbībā)
Nobraukšu līzingu un atdošu auto atpakaļ. :)
Iegādes gads: | 2017 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 23`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.1 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu