Renault Megane 2020 Hečbeks
Ļoti laba vadāmība, kontrole un saķere. Ērta sēdpozīcija ar labiem salona materiāliem attiecībā pret cenu. Baudāma oriģinālā audio sistēma un laba navigācija ar pārklājumu. Vizuālais dizains un aizmugures lampas. Auto vakarā piesaista milzīgu uzmanību. Priekš 115hp ļoti žiperīgs.
visas Renault Megane atsauksmes
Šī Renault Megane paaudze tiek ražota kopš 2020.gada janvāra. Mums ir informācija par 11 šīs paaudzes modifikācijām. Auto ir pieejams tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Renault pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.3 līdz 1.8 litriem un jaudu no 115 līdz 300 zirgspēkiem un viens dīzeļdzinējs ar tilpumu 1.5 litri un jaudu 115 ZS. Latvijā Renault Megane visbiežāk sastopams ar 1.5 litru dīzeļdzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 1.3 litru benzīna dzinējs.
Auto var iegādāties gan ar manuālo (6 versijas), gan automātisko (5 versijas) pārnesumu kārbu.
Renault Megane 2020 hečbeka vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir apmēram Array litri uz 100km. Ekonomiskākā Renault Megane 2020 hečbeka versija ir , kas patērē Array litrus uz 100 km kombinētajā (pilsētas un šosejas) režīmā.
Visātrāk līdz 100 km/h - 5.7 sekundēs ieskrienas Renault Megane RS Trophy 1.8 versija, savukārt visgausākais ir Renault Megane 1.5 Blue dCi, kurš šo ātrumu sasniedz 11.1 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 260 km/h ir 1.8 benzīna 4 cilindru 300 zirgspēku versijai (Renault Megane RS Trophy 1.8) un 1.8 benzīna 4 cilindru 300 zirgspēku versijai (Renault Megane RS 1.8).
Renault Megane garums ir 436 cm, tas ir vidēja izmēra auto. Salīdzinājumam - Renault Megane ir par 10 cm garāks nekā Volkswagen Golf hečbeks, savukārt 1 cm īsāks nekā Ford Focus hečbeks. Renault Megane svars (pilna masa) ir no 1797 līdz 1921 kg (atkarībā no modifikācijas), kas ir aptuveni tāds pats kā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem.
Šis Renault ir vidējā cenu grupā, Latvijā to var iegādāties vidēji par 18 000 €. Vairāk par Renault Megane cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Renault Megane modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Renault Megane 2020 1.3 TCe
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.3 Benzīns | 115 ZS | - | Manuālā (6) |
Renault Megane 2020 1.3 TCe | 1.3 Benzīns | 140 ZS | - | Manuālā (6) |
Renault Megane 2020 1.3 TCe | 1.3 Benzīns | 140 ZS | - | Automāts (7) |
Renault Megane 2020 1.3 TCe | 1.3 Benzīns | 160 ZS | - | Manuālā (6) |
Renault Megane 2020 1.3 TCe | 1.3 Benzīns | 160 ZS | - | Automāts (7) |
Renault Megane 2020 1.5 Blue dCi | 1.5 Dīzelis | 115 ZS | - | Manuālā (6) |
Renault Megane 2020 1.5 Blue dCi | 1.5 Dīzelis | 115 ZS | - | Automāts (7) |
Renault Megane 2020 RS 1.8
Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.7 sekundēs |
1.8 Benzīns | 300 ZS | - | Manuālā (6) |
Renault Megane 2020 RS Trophy 1.8
Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.7 sekundēs |
1.8 Benzīns | 300 ZS | - | Manuālā (6) |
Renault Megane 2020 R.S. 1.8
Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.7 sekundēs |
1.8 Benzīns | 300 ZS | - | Automāts (6) |
Renault Megane 2020 RS Trophy 1.8
Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.7 sekundēs |
1.8 Benzīns | 300 ZS | - | Automāts (6) |
Renault Megane cenas
Renault Megane 2020 hečbeka cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 15000 € līdz 19500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Renault Megane cena ir nedaudz virs vidējās (skat hečbeku 2020 - 2024 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Renault Megane 2021 cena | 15 000 € | 18 000 € | 19 500 € |
Renault Megane kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Renault Megane?
Renault Megane 2020 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Renault Megane kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Renault Megane nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Renault Megane nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2020 2021 2022 2023
Renault Megane 2020 hečbeka papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Renault Megane paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
100% Riepu spiediena kontrole
100% Metālikas krāsa
100% Distances kontrole
50% Lietus sensors
50% Kondicionieris
25%
Renault Megane 2020 hečbeka fotogrāfijas
Renault Megane 2020 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Renault Megane 2020 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- pieejami benzīna, dīzeļa un hibrīda motori
- labāka manevrētspēja
- lielāks klīrenss
- ietilpīgāks bagāžnieks
- pieejami benzīna, dīzeļa un hibrīda motori
- lielāks klīrenss
- pieejami benzīna, dīzeļa un elektriskie motori
- ietilpīgāks bagāžnieks
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- zemāka cena
Atsauksmes par Renault Megane
Kopā 14 atsauksmes par Renault Megane
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma Renault Megane automobiļiem.
Ļoti laba vadāmība, kontrole un saķere. Ērta sēdpozīcija ar labiem salona materiāliem attiecībā pret cenu. Baudāma oriģinālā audio sistēma un laba navigācija ar pārklājumu. Vizuālais dizains un aizmugures lampas. Auto vakarā piesaista milzīgu uzmanību. Priekš 115hp ļoti žiperīgs.
Ritošā daļa visu laiku sagādā ļoti nopietnas problēmas. To vien dari kā dzīvo pa garantijas remontiem, turklāt nobraukti tikai 23000 un ļoti saudzīgi pa labiem asfalta ceļiem. Secinājumus izdarīt pašiem.
Kopumā viss kas bijis neskaitot parastas apkopes līdz 23000km un 2 gadu laikā no iegādes ir uzskaitīts:
1) Visu šo jauno auto lukturos (LED vai halogēna) mitrā laikā iekšā veidojas stiprs kondensāts kas samazina gaismas efektivitāti un pretīgi izskatās - Garantija apgalvo ka tas ir normāli, kas protams ir muļķības. Vismaz mitrums pilnībā pazūd 1h laikā, kad paliek sausāks laiks un nepaliek nekādas mitruma pēdas.
2) Trūkstoša izpūtēja stiprinājuma uzstādīšana. (par samaksu) Ražotājs tieši sedaniem to neuzstāda, taču bez viņa izpūtējs iet pa gaisu dauzot apakšas pannu. Absurda rīcība jo auto apakša ne ar ko neatšķiras piemēram no universāļa vai hečbeka apakšas kuriem liek stiprinājumu.
3) Nokritušas karstuma pannas pielikšana. Pie šīs problēmas piefiksēju 2. punktu par stiprinājumu. Pannu nosita izpūtējs.
4) Priekšējās sviras maiņa. Nesaprotamu iemeslu dēļ nenormāli krakšķēja pie jebkādas kustības.
5) Kloķvārpstas impulsa devēja maiņa. Auto vnk uz ceļa nobruka un darbojās ar šausmīgu raustīšanos neuzņemot ātrumu. Veiksme, ka ne uz apdzīšanas momentu.
6) Salonā (aizmugurējā) apgaismojuma bloka maiņa. Lampiņas dega kā jaungada eglīte. Kontakti pat nebija sastiprināti. Vājība visiem šiem auto- pilns internets.
7) Salona LED gaismu svītras (amber-light) kuras ir durvīs un panelī. Nevienmērīgi deg un raustās. - Garantija atteikta jo nevar pamanīt problēmu tieši tad kad tās raustās.
8) Regulāri sīki elektronikas gļuki. Piemēram viss ir ok, bet tad mūziku vsp vairs nedzird, bet rāda ka skan (radio, flash utt). Jārestartē auto ar visu kompi, vai ieslēdz auto, bet pats kompis ar ekrānu vsp neieslēdzas. Atkal jārestartē auto, jo bez tā arī gaisu mašīnā nepūš.
9) Aizmugures miglas luktura piestiprināšana. Iekšā buferī guļ, bet tas nav bijis piestiprināts. Pieskaroties kustās pa 1cm.
10) Salona atpakaļskata spogulim ļoti grab plastmasas korpuss. Jāstūķē kādu papīru iekšā lai negrab.
11) Visi auto amortizatori ir kaut kādi mēsli. Nenormāli grab (joprojām) mainīti pa garantiju jau 2 reizes, bet problēma nepazūd jo mēslu mainot ar mēslu problēma nevar pazust. Kad gaisa temperatūra ir zemāka kā +8 grādi, tad viņi perfekti strādā, bet nenormāli klab. Par ziemu vsp nerunāsim, jau kurls palieku salonā. :D (Problēma viņiem ir tieši graboņā kura rodās pie zemākas temperatūras, nevis to teh. darbībā)
Nobraukšu līzingu un atdošu auto atpakaļ. :)
Iegādes gads: | 2017 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 23`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.1 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu