Volvo V70
Volvo V70 tehniskie dati
Lūdzu izvēlies Volvo V70 paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
Vai Volvo V70 ir uzticams auto?
Kopumā Volvo V70 uzticamība ir nedaudz zem vidējās. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo V70 atrasto defektu skaits ir bijis nedaudz lielāks par vidējo rādītāju analoģiska vecuma auto.
Saskaņā ar šiem testiem visaugstākie uzticamības rādītāji bija Volvo V70 no 2007. līdz 2011 gadam, bet viszemākā uzticamība bija modeļiem no 1996. līdz 2000 modeļa gadam, uzticamības rādītāji dažādām Volvo V70 paaudzēm diezgan būtiski atšķiras. Vairāk informācijas meklējiet katras paaudzes aprakstā.
Atsauksmes par Volvo V70
Kopā 111 atsauksmes par Volvo V70
Lielisks ģimenes auto, 5 cilindru D5 dīzelis ir lieliski sevi pierādījis un rada prieku katru reizi, kad uzber stiprāk, bet nevajag domāt, ka būsi riktīgais Šumahers, jauda ir pilnīgi pietiekama priekš tik liela universāla.
Par motoru varu tikai pateikt lai maini eļļas un filtrus ierastajos intervālos, un viņš arī strādās ilgi un uzticami kā kvalitatīvs pulkstenis. Man bija 163 ZS versija.
Liels bagāžnieks - vari ielādēt pat dīvānu, ja ļoti gribi. Nolaižot pakaļējos beņķus un braucot uz zveju, telti varēsi atstāt mājās, jo pietiks vietas gan Tev, gan draudzenei lai bagāžniekā izstieptos. Sabīdot priekšējos beņķus maksimāli uz priekšu, varēju izstiepties pilnā garumā, esmu 1.85m garš.
Braukšanas gaita ir mīksta un komfortabla, nevar, protams, salīdzināt ar kaut kādu S klases mersi, bet priekš šīs klases auto komforts ir vairāk kā labs.
Iesaku izvēlēties ar sēdekļu apsildi, ziemā tomēr foršāk, kad sēžamo silda.
Izskatam sava gaume, man personīgi izskats ļoti uzlabojās uzmetot pareizos diskus virsū.
Šis ir uzticams auto, nekad nav uz ceļa pievīlis, neskatoties uz to, ka mans eksemplārs bija diezgan pamatīgi nojāts.
Piekare ir izturīga, ja arī kaut ko nāksies nomainīt tad pēc tam par remontu vari aizmirst uz ilgu laiku.
Šiem V70 ir liels apgriešanās rādiuss, vietās, kur cits auto apgriežas ar vienu piegājienu, Tu apgriezīsies tikai ar diviem.
Aizmugurē sēžot ir pašaurs, ja priekšā sēž cilvēks vismaz 1.80m un atbīda beņķus, aizmugurē kļūst pašauri, īpaši, ja pats esi ap 1.80, bet tas laikam uz tā pamata, ka bagāžnieks ir liels.
Man nepatika priekšējās stoikas, veicot, piemēram, asu kreiso pagriezienu, aiz kura uzreiz ir gājēju pāreja, stoika nobloķē redzes leņķi, Tu vari nepamanīt gājēju.
Kreisās puses priekšējās lampas spuldzes nomaiņai, nepieciešams izņemt arā gaisa ieplūdes trubu ar visiem tai pievienotajiem pričendāļiem, citādi Tu īsti nevari piekļūt lampai klāt no iekšpuses, fiziski roku Tu vari tur iebāzt, bet uz izjūtu spuldzi trāpīt savā vietā un piespiest ar fiksatoru ir ļoti sarežģīti.
Auto jau ir vecs un dzīvu eksemplāru ir diezgan sarežģīti atrast, ņemot vērā, ka šis ir viens no populārākajiem auto LV, vairums ir jau stipri noguruši un nekopti.
Iegādes gads: | 2020 auto vecums 14 gadi) | Lietošanas ilgums | 100`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.4 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 480 € (ap 160 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Auto ir ekonomisks un izturīgs, ja autiņam nobraukums ir vismaz līdz 350tk., jo normālam volvo, kuram ir šāds nobraukums īsti nevajadzētu būt problēmas ar autiņu. Manējam autiņam par 150k ir lielāks, jo nobraukums ir notīts, bet nevajadzētu būt tik lielam problēmam kā man, jo iepriekšejais Volvo V70 bija pirmā paaudze, kur remonti nebija vispār jāiegulda, izņemot, ritošajai daļai, kas ir normāli priekš Latvijas ceļiem, kur visapkārt ir bedres. Auto ir liels bagāžnieks un ir izturīga mašīna, jo zviedru inženieri ir izdarījuši, lai autiņš kalpotu ilgāku laiku. Pa mežiem un lauku ceļiem iet labi un bez problēmām. Ekonomiska mašīna, ja akseleratora pedāli pārāk negāzē. Pa pilsētu vidēji ap 7 litriem, bet var ietrāpīt arī pat zem 6 litriem un šoseja 4,5-5 l uz 100km/h. Mašīna ir tīri neko un iesaku lielam ģimenēm, kuras būs laimīgas gan doties ceļojumos pa brīnišķīgo Latviju, gan aizvest lauku labumus uz pilsētu.
Ja auto ir liels nobraukums, tad būs jāiegulda remontos, jo remonta izmaksas nav mazas un detaļas arī maksa naudu. Liels apgriešanas rādiuss, bet cilvēki, kas ir pieraduši ar busiņiem un lielajam mašīnām, tad tas nav nekas, bet cilvēki, kuri ir braukuši ar mazajām mašīnām, tad var šķist. Komplektācija nav bagātīgas, bet no vienas puses padomājot, ja elektronika ir par daudz, tad sarežģī dzīvi un var iziet no ierindas. Elektronika mēdz niķoties, kas ir vāja puse zviedru mašīnām.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums | 57`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1550 € (ap 516 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Gribējām lētu un izturīgu auto - atradām. Īsts Volvo, kādus reiz zviedri mēdza ražot, lai gan motors bija VW/Audi, tas ne reizi nepievīla, pat aukstākajās ziemās. Galvenais lai siksnas komplekts mainās laicīgi, tad kapotu vajadzēs atvērt vaļā tikai uz eļļas maiņu un logu šķidruma pieliešanu. Vecais labais 5 cilindru dīzelis. Personīgi varu pateikt, ka šis ir viens no 2 vai 3 auto, ar kuru es parakstītos braukt apkārt pasaulei, tā izturības un uzticamības dēļ. Lai arī mans eksemplārs bija pat ļoti saguris, pa 3 gadiem manā īpašumā, man nācās nomainīt tikai sajūgu. Standarta lietas kā bremzes un eļļas es neskaitu. Pārdevu kaimiņam, jau vizuāli ļoti nogurušu, jo vadāju būvmateriālus un vēl visādu kravu, un diezgan nesaudzīgi maucu pa lauku bezceļiem, bet arī pēc tā visa man ne reizi apskatē nebija aizrādijumi par piekari, nekas arī neliecināja, ka kaut kas tur apakšā ir nobeidzies. Kaimiņš brauc vēl šodien.
Kā jau vecie dīzeļdzinēji, tie ir paskaļi, bet vai tas ir būtisks mīnuss, šaubos. Varbūt reizēm ir kaut kādi mazi elektriski gļuki bijuši, bet man dēļ viņiem nekad nebija nācies palikt ceļa malā, jo tomēr pirkšanas brīdi manam auto bija jau 20 gadi un neskaidra vēsture.
Grūti atrast diezgan labu eksemplāru, kaut gan vācijā skatoties, retu reizi kāds vēl uzpeld.
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 20 gadi) | Lietošanas ilgums | 100`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Viss patīk, jo man šis ir jau ceturtais Volvo modelis. Tikai jo jaunāks, jo vairāk plastmasas un elektronikas. Labprāt ja varēšu dabūt iegādāšos kādu no 900-ās sērijas. Agrāk vismaz ražoja mašīnas braukšanai, nevis remontam un tās vismaz puslīdz var pats saremontēt! Kādreiz bija 740 ar kuru bez nekādām problēmām visu Eiropu izbraukāju ap 20000 vienā piegājienā un vienīgais mainīju eļļu. Bet ar šo tālāk par Daugavpili nebrauktu!
Kā jau visiem jaunajiem autiņiem visa priekša un pakaļa vienā plastmasā! Vai tad to var saukt par mašīnu. ! Izskatās jau smuki, bet stingrāk pieduries un jau skāde-stulbums! Arī elektronika sabāzta kur vajag un nevajag, ja kas, pats tu esi bezspēcīgs, bez datora nekā...! Pat gāzes pedālis elektrisks-vājprāts! Ar to arī cauri, mainīšu vai pirkšu kādu no iepriekšējiem modeļiem!
Iegādes gads: | 2012 auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums | 50`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 400 € (ap 100 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Viss apmierina. Tie kuri sūdzās par apgriešanas radiusu, lai brauc ar Daciju vai iemācās braukt. Tas viss ir drošības labā lai nav jāmaina pusasis, gumijas, stūres gali - piekare ir ilgmūžīgāka uz apgriešanās rādiusa rēķina. Braucu ar d5 136 kw, pagaidām problēmu nav. Spied tik grīdā.
Labāku auto nav. Draugi kuri pārgajuši no audi vai bmw uz volvo, nekad atpakaļ nepāries. Vīri sapratīs, puikas lai siekalojās.
Iegādes gads: | 2016 auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums | 38`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Lielisks gimenes auto. jaunais motors dinamisks, jaudigs, ekonomisks, ietilpigs un pec skata ari patikams.
Pats pilseta nedzivoju, bet prieks pilsetas varetu but par lielu. pagriezina lenkis par lielu,veikala stavietas ar pirmo reizi noparkoties pagruti. Ta ka auto ir diezgan paplats un virsbuve neizskatas zema, bet laukos uz pampakiem diezgan biezi sanak uzkerties. Ziema ja nav autonomais silditajas, salona siltumu uzturet pagruti.
Iegādes gads: | 2013 auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums | 50`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.8 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1200 € (ap 400 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ekonomisks, ļoti dinamisks priekš 1999. gada, jo zviedri ir bijuši gudri un ielikuši Audi motorus 2,5 TDI. Daudz vietas, lielisks priekš ģimenēm un pārbraucieniem. Iet cauri jebkurai vietai, kura tev var sagādat problēmas. Auto pēc salona dizaina viss lielisks iekārtots un saprotams. :)
Maz vietas aizmugures sēdvietās. Elektronika mēdz būt vājā puse, manai mašīnai nestrādā logu atvēršanas podziņa, gļuko.
Iegādes gads: | 2011 auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums | 28`000 kilometri (6 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.3 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto