Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed
Alfa Romeo 147 2001 2.0 benzīns apraksts
Hečbeks Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed tika ražots no 2004.gada jūlija līdz 2005.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 6300 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Alfa Romeo 147 2001 - 2005 versija un griezes momentu 181 Nm (ņūtonmetri) pie 3800 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 3 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 180 000 līdz 300 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Alfa Romeo 147 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 10W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.4 litri.
Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed sasniedz 9.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 208 km/h.
Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 8.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 12.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 660 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 840 kilometriem.
Alfa Romeo 147 drošība
Drošības testos Alfa Romeo 147 ir ieguvis 3 zvaigznes no piecām, tā drošība ir vidēji augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Alfa Romeo 147 novērtēta ar trīs zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Alfa Romeo 147 saņēmis divas zvaigznes.
Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed tehniskie dati
Modelis: | Alfa Romeo 147 2.0 T.Spark 16V Selespeed | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2004. jūlijs ... 2005. janvāris | ||
Dzinējs: | 1970 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 211 g/km |
Jauda: | 150 ZS pie 6300 apgr/min | Griezes moments: | 181 NM pie 3800 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 208 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.9 (kombinētais) 12.1 (pilsētā) 7.0 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.17m (garums) 1.73m (platums) 1.42m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 280 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1030 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1770 kg |
Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed dzinējs AR32310
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1970 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 83 mm |
Virzuļa gājiens | 91 mm |
Kompresijas pakāpe | 10 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed eļļas tips | 10W-40 |
Eļļas tilpums | 4.4 litri |
Jauda | 150 ZS pie 6300 apgr/min |
Griezes moments | 181 NM pie 3800 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2000 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Alfa Romeo 156 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo Spider un 2 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Alfa Romeo 147 hečbeka [2001 - 2005] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Alfa Romeo 147 2001 1.6 16V
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 105 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (5) |
Alfa Romeo 147 2001 1.6 T.Spark 16V
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 8.2 l/100km | Manuālā (5) |
Alfa Romeo 147 2003 1.9 JTD
Jūn 2003 — Jan 2005 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.9 Dīzelis | 100 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (5) |
Alfa Romeo 147 2001 1.9 JTD
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.9 Dīzelis | 115 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (5) |
Alfa Romeo 147 2003 1.9 JTD 16V
Jan 2003 — Jan 2005 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.1 sekundēs |
1.9 Dīzelis | 140 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |
Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Mar 2001 — Jūl 2004 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 8.9 l/100km | Manuālā (5) |
Alfa Romeo 147 2004 2.0 T.Spark 16V Jūl 2004 — Jan 2005 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 8.9 l/100km | Manuālā (5) |
Alfa Romeo 147 2001 2.0 T.Spark 16V Selespeed Mar 2001 — Jūl 2004 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 8.9 l/100km | Automāts (5) |
Alfa Romeo 147 2004 2.0 T.Spark 16V Selespeed Jūl 2004 — Jan 2005 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 8.9 l/100km | Automāts (5) |