Audi TT 2007 Kabriolets
Šī Audi TT paaudze tika ražota no 2007.gada februāra līdz 2010.gada janvārim. Mums ir informācija par 8 šīs paaudzes modifikācijām. 2007. gada Audi TT ir pieejams ar visu četru riteņu (4x4) piedziņu (5 versijas) un priekšējo riteņu piedziņu (3 versijas).
Šim Audi pieejami četri benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.8 līdz 3.2 litriem un jaudu no 160 līdz 272 zirgspēkiem un viens dīzeļdzinējs ar tilpumu 2.0 litri un jaudu 170 ZS. Latvijā Audi TT visbiežāk sastopams ar 2.0 litru benzīna dzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 3.2 litru benzīna dzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (5 versijas), gan automātisko (3 versijas) pārnesumu kārbu.
Audi TT 2007 kabrioleta vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.9 līdz 10.4 litriem uz 100km, bet dīzelim - aptuveni 5.5 litri uz 100km. Ekonomiskākā Audi TT 2007 kabrioleta benzīna versija ir Audi TT Roadster 1.8 TFSI, kas vidēji patērē 6.9 litrus benzīna uz 100 km.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Audi TT degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 13 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +13% benzīna motoriem un +13% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Audi TT modifikāciju
Audi TT 2007 kabrioleta CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 161 līdz 250 gramiem uz kilometru, bet dīzelim - aptuveni 144 grami uz kilometru. No Audi TT ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Audi TT Roadster 1.8 TFSI, kas vidēji saražo 161 gramus CO2 uz kilometru.
Visātrāk līdz 100 km/h - 5.4 sekundēs ieskrienas Audi TTS Roadster 2.0 TFSI versija, savukārt visgausākais ir Audi TT Roadster 2.0 TDI quattro, kurš šo ātrumu sasniedz 7.7 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 250 km/h ir 2.0 benzīna 272 zirgspēku versijai (Audi TTS Roadster 2.0 TFSI) un 3 citām versijām.
Audi TT garums ir 419 cm, tas ir vidēja izmēra auto. Salīdzinājumam - Audi TT ir par 2 cm garāks nekā Ford Focus hečbeks, savukārt 2 cm īsāks nekā Volkswagen Golf hečbeks. Audi TT svars (pilna masa) ir no 1615 līdz 1810 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 5 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. Audi TT bagāžnieka tilpums ir 250 litri.
Šis Audi ir nedaudz dārgāks par vidējo, Latvijā to var iegādāties vidēji par 10 000 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Audi TT 2007 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3200 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.35 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 49%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 20% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Audi TT lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Audi TT cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Audi TT modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Audi TT 2008 Roadster 1.8 TFSI
Jūl 2008 — Jan 2010 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 160 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Audi TT 2007 Roadster 2.0 TFSI | 2.0 Benzīns | 200 ZS | 7.8 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Audi TT 2007 Roadster 2.0 TFSI | 2.0 Benzīns | 200 ZS | 7.8 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Audi TT 2008 S Roadster 2.0 TFSI 4x4
Apr 2008 — Jan 2010 Jaudīgākā benzīna versija (272 ZS) |
2.0 Benzīns | 272 ZS | 8.2 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT 2008 S Roadster 2.0 TFSI 4x4
Apr 2008 — Jan 2010 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.4 sekundēs |
2.0 Benzīns | 272 ZS | 8.0 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT 2008 Roadster 2.0 TDI quattro 4x4 Mai 2008 — Jan 2010 | 2.0 Dīzelis | 170 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT 2007 Roadster 3.2 quattro 4x4 | 3.2 Benzīns | 250 ZS | 10.4 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT 2007 Roadster 3.2 quattro 4x4 | 3.2 Benzīns | 250 ZS | 9.5 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT cenas
Audi TT 2007 - 2010 kabrioleta cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 3800 € līdz 18000 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Audi TT cena ir nedaudz virs vidējās - Audi TT ir aptuveni par 28 procentiem dārgāks nekā vidēji šī vecuma kabrioleti (skat kabrioletu 2007 - 2010 cenu salīdzinājumu). Audi TT augstā cena var būt skaidrojama ar labo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iespējams šis Audi ir izdevīgs pirkums ilgtermiņā.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Audi TT 2009 cena | 11 500 € | 15 000 € | 18 000 € | |
Audi TT 2007 cena | 3800 € | 4800 € | 8000 € |
Audi TT kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Audi TT? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Audi TT 2007 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3200 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.35 €.
Audi TT 2007 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Audi TT kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Audi TT nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Audi TT nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2007 2008 2009 2010
Audi TT uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Audi TT uzticamība ir ļoti augsta. 2021. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji tikai 14.8 procentiem šīs paaudzes Audi TT (vidēji 13 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 25%.
Audi TT 2007 kabrioleta papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Audi TT paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
76% Klimata kontrole
71% Ksenona gaismas
53% Ādas apdare
47% Regulējama stūre
47% Riepu spiediena kontrole
41% Parkošanās sensori aizmugurē
41% Lietus sensors
41% Kondicionieris
35% Apsildāmi sēdekļi
29% Parkošanās sensori priekšā
24% Bi-ksenona gaismas
24% Elektriski regulējami sēdekļi
18% Aptumšojošie spoguļi
18% Kruīza kontrole
12%
Audi TT 2007 kabrioleta fotogrāfijas
Audi TT 2007 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Audi TT 2007 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- pieejami tikai benzīna motori
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- pieejami tikai benzīna motori
- labāka manevrētspēja
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- zemāka cena
- ietilpīgāks bagāžnieks