Audi TT 2007 Roadster 2.0 TDI quattro
Audi TT 2007 2.0 dīzelis apraksts
Kabriolets Audi TT 2007 Roadster 2.0 TDI quattro tika ražots no 2008.gada maija līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 170 zirgspēku jaudu pie 4200 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GTC1549VZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Audi TT 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.
Audi TT 2007 Roadster 2.0 TDI quattro ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Audi TT 2007 Roadster 2.0 TDI quattro sasniedz 7.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 223 km/h.
Šī Audi TT 2007 Roadster 2.0 TDI quattro modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.5 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Audi TT 2007 - 2010 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 7.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1080 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1320 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Audi degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.2 litri uz 100 km, kas ir par 13% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Audi TT degvielas patēriņš.
Audi TT 2007 Roadster 2.0 TDI quattro tehniskie dati
Modelis: | Audi TT Roadster 2.0 TDI quattro | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kabriolets | ||
Ražošanas periods: | 2008. maijs ... 2010. janvāris | ||
Dzinējs: | 1968 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 144 g/km |
Jauda: | 170 ZS pie 4200 apgr/min | Griezes moments: | 350 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 223 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.7 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 (kombinētais) 7.2 (pilsētā) 4.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.18m (garums) 1.84m (platums) 1.36m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 250 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1735 kg |
Audi TT 2007 Roadster 2.0 TDI quattro dzinējs CFGB
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1968 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 81 mm |
Virzuļa gājiens | 95.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Audi TT 2007 Roadster 2.0 TDI quattro eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.3 litri |
Jauda | 170 ZS pie 4200 apgr/min |
Griezes moments | 350 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 6 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Volkswagen Passat Volkswagen Sharan Audi A3 Skoda Superb un 5 citiem modeļiem |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Audi TT kabrioleta [2007 - 2010] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Audi TT 2008 Roadster 1.8 TFSI
Jūl 2008 — Jan 2010 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 160 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Audi TT 2007 Roadster 2.0 TFSI | 2.0 Benzīns | 200 ZS | 7.8 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Audi TT 2007 Roadster 2.0 TFSI | 2.0 Benzīns | 200 ZS | 7.8 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Audi TT 2008 S Roadster 2.0 TFSI 4x4
Apr 2008 — Jan 2010 Jaudīgākā benzīna versija (272 ZS) |
2.0 Benzīns | 272 ZS | 8.2 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT 2008 S Roadster 2.0 TFSI 4x4
Apr 2008 — Jan 2010 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.4 sekundēs |
2.0 Benzīns | 272 ZS | 8.0 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT 2008 Roadster 2.0 TDI quattro 4x4 Mai 2008 — Jan 2010 | 2.0 Dīzelis | 170 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT 2007 Roadster 3.2 quattro 4x4 | 3.2 Benzīns | 250 ZS | 10.4 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT 2007 Roadster 3.2 quattro 4x4 | 3.2 Benzīns | 250 ZS | 9.5 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |