Audi TT 2010 Coupe 2.0 TDI quattro
Audi TT 2010 2.0 dīzelis apraksts
Kupeja Audi TT 2010 Coupe 2.0 TDI quattro tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2014.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 170 zirgspēku jaudu pie 4200 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GTC1549VZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Audi TT 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.
Audi TT 2010 Coupe 2.0 TDI quattro ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Audi TT 2010 Coupe 2.0 TDI quattro sasniedz 7.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 224 km/h.
Šī Audi TT 2010 Coupe 2.0 TDI quattro degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.5 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Audi TT 2010 - 2014 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1080 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1260 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Audi degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.9 litri uz 100 km, kas ir par 44% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Audi TT degvielas patēriņš.
Audi TT 2010 Coupe 2.0 TDI quattro tehniskie dati
Modelis: | Audi TT Coupe 2.0 TDI quattro | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kupeja | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2014. janvāris | ||
Dzinējs: | 1968 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 144 g/km |
Jauda: | 170 ZS pie 4200 apgr/min | Griezes moments: | 350 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 224 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.4 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 (kombinētais) 7.0 (pilsētā) 4.7 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.19m (garums) 1.84m (platums) 1.35m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 292 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1805 kg |
Audi TT 2010 Coupe 2.0 TDI quattro dzinējs CFGB
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1968 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 81 mm |
Virzuļa gājiens | 95.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Audi TT 2010 Coupe 2.0 TDI quattro eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.3 litri |
Jauda | 170 ZS pie 4200 apgr/min |
Griezes moments | 350 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 6 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Volkswagen Passat Volkswagen Sharan Audi A3 Skoda Superb un 5 citiem modeļiem |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Audi TT kupejas [2010 - 2014] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Audi TT 2010 Coupe 1.8 TFSI
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 160 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Audi TT 2010 Coupe 1.8 TFSI
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 160 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Audi TT 2010 Coupe 2.0 TFSI | 2.0 Benzīns | 211 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Audi TT 2010 Coupe 2.0 TFSI | 2.0 Benzīns | 211 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Audi TT 2010 Coupe 2.0 TFSI quattro 4x4 | 2.0 Benzīns | 211 ZS | 7.2 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT 2010 S Coupe 2.0 TFSI quattro 4x4 | 2.0 Benzīns | 272 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT 2010 S Coupe 2.0 TFSI quattro 4x4 | 2.0 Benzīns | 272 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT 2010 Coupe 2.0 TDI quattro 4x4
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 170 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT 2010 Coupe 2.0 TDI quattro 4x4 | 2.0 Dīzelis | 170 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT 2010 RS Coupe 2.5 TFSI quattro 4x4
Jaudīgākā benzīna versija (340 ZS) |
2.5 Benzīns | 340 ZS | 9.2 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Audi TT 2010 RS Coupe 2.5 TFSI quattro 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.3 sekundēs |
2.5 Benzīns | 340 ZS | 8.5 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |