BMW M240i (F22/F23)
BMW 2 sērija 2013 3.0 benzīns apraksts
Kabriolets BMW M240i tika ražots no 2016.gada janvāra līdz 2017.gada decembrim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 340 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā BMW 2 sērija 2013 - 2017 versija un griezes momentu 500 Nm (ņūtonmetri) pie 1520 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Twin-Scroll turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 210 000 līdz 360 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
B58 dzinējs, salīdzinot ar savu priekšgājēju, piedāvā par 20% lielāku spiedienu uzpūtei, slēgtā tipa cilindra bloku, palielinātu saspiešanas pakāpi līdz 11,0:1 un nedaudz lielāku darba tilpumu – 2998 cm³, salīdzinot ar iepriekšējo 2979 cm³, ar papildu svaru 8 kg. Neskatoties uz ...
Šim BMW 2 sērija 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-20, 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW M240i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW M240i sasniedz 4.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.
BMW M240i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 8.3 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 52 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 620 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 780 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 9.8 litri uz 100 km, kas ir par 18% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 2 sērijas degvielas patēriņš.
- BMW M240i AT ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.9 litriem uz 100 km jeb 11 % mazāks - 7.4 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir līdzīgs - 9.9 litri uz 100 km
- BMW M240i AT 4x4 ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk (4.6 sekundēs), bet ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 6 % mazāks - 7.8 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir līdzīgs - 9.9 litri uz 100 km
BMW M240i tehniskie dati
Modelis: | BMW M240i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kabriolets | ||
Ražošanas periods: | 2016. janvāris ... 2017. decembris | ||
Dzinējs: | 2998 cm3 Benzīns, 6 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 340 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 500 NM pie 1520 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 250 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 4.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 (kombinētais) 11.2 (pilsētā) 6.6 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 9.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | ||
Auto izmēri: | 4.45m (garums) 1.77m (platums) 1.40m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Klīrenss: | 130 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 280 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 335 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2045 kg |
BMW M240i dzinējs B58B30M0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
B58 dzinējs, salīdzinot ar savu priekšgājēju, piedāvā par 20% lielāku spiedienu uzpūtei, slēgtā tipa cilindra bloku, palielinātu saspiešanas pakāpi līdz 11,0:1 un nedaudz lielāku darba tilpumu – 2998 cm³, salīdzinot ar iepriekšējo 2979 cm³, ar papildu svaru 8 kg. Neskatoties uz uzlabojumiem, dzinējam ir vairākas raksturīgas problēmas.Dzesēšanas šķidruma noplūdes ir bieži sastopamas un parasti saistītas ar dzesēšanas šķidruma līmeņa samazināšanos bez acīmredzama iemesla. Dažos gadījumos problēmu var atrisināt, nomainot izplešanās tvertnes vāku. Cilindra galvas blīves problēmas ir vēl viena bieža problēma, kas rodas dzinēja augstās darba temperatūras dēļ. Simptomi ietver spēcīgu deguma eļļas smaku un dažkārt redzamus dūmus. Eļļas noplūdes arī ir izplatītas un var rasties no eļļas filtra korpusa, eļļas dzesētāja vai cilindra galvas blīves. Problēmas novēršana laikus ir būtiska, lai novērstu eļļas badu un dzinēja bojājumus.
Tāpat kā daudziem tiešās iesmidzināšanas dzinējiem, arī B58 bieži uzkrājas oglekļa nogulsnes uz ieplūdes vārstiem, kas izraisa svārstīgu tukšgaitu un samazinātu veiktspēju. Retāk sastopamas problēmas saistītas ar VANOS sistēmu, kas atbild par mainīgu vārstu fāžu regulēšanu. Simptomi ir jaudas zudums, nevienmērīga tukšgaita, dzinēja apstāšanās un augsts degvielas patēriņš. VANOS problēmas parasti rodas aptuveni 80 000–100 000 km nobraukumā.
Eļļas filtra sabrukšana ir vēl viena bieži sastopama problēma, kuras laikā filtra daļas var nolūzt un iestrēgt korpusā, izraisot eļļas noplūdes un citas problēmas. Tas bieži notiek sliktas kvalitātes filtru vai nekvalificētu nomaiņu dēļ. Vārstu vāku blīvējumi ir pakļauti noplūdēm, un simptomi ir deguma eļļas smaka, dūmi vai brīdinājumi par zemu eļļas līmeni. Arī plastmasas vārstu vāki var laika gaitā saplīst. Šīs problēmas parasti rodas starp 60 000 un 100 000 km.
Dažiem BMW G sērijas modeļiem, kas ražoti līdz 2021. gadam, var būt problēmas ar eļļas sūkni iekšējā bukses dizaina dēļ, kas var saplaisāt. Ieteicamais risinājums ir jaunināšana uz sesto eļļas sūkņa versiju ar metāla komponentiem.
Kopumā, lai gan B58 dzinējs piedāvā būtiskus uzlabojumus veiktspējā un efektivitātē, šīs zināmās problēmas norāda uz regulāras apkopes, savlaicīgas problēmu novēršanas un augstas kvalitātes detaļu izmantošanas nozīmi, lai nodrošinātu tā uzticamību.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 82 mm |
Virzuļa gājiens | 94.6 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW M240i eļļas tips | 0W-20, 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri |
Jauda | 326 - 340 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 450 - 500 NM pie 1520 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2015 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW X5 BMW 7 sērija BMW 1 sērija un 7 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW 2 sērijas kabrioleta [2013 - 2017] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 218i
Jan 2015 — Dec 2017 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.5 Benzīns | 136 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 218i Jan 2015 — Dec 2017 | 1.5 Benzīns | 136 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 220i Cabrio Jan 2013 — Jan 2017 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.5 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 220i Jan 2016 — Dec 2017 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 220i Cabrio
Jan 2013 — Jan 2017 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 220i Jan 2016 — Dec 2017 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 228i Cabrio Jan 2013 — Jan 2017 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 228i Cabrio Jan 2013 — Jan 2017 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 220d Cabrio
Jan 2013 — Jan 2017 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 190 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 220d Cabrio
Jan 2013 — Jan 2017 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 190 ZS | 4.1 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW M235i Jan 2015 — Dec 2016 | 3.0 Benzīns | 326 ZS | 8.5 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW M235i Jan 2015 — Dec 2016 | 3.0 Benzīns | 326 ZS | 7.9 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW M240i Jan 2016 — Dec 2017 | 3.0 Benzīns | 340 ZS | 8.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW M240i Jan 2016 — Dec 2017 | 3.0 Benzīns | 340 ZS | 7.4 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW M240i 4x4
Jan 2016 — Dec 2017 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.6 sekundēs |
3.0 Benzīns | 340 ZS | 7.8 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |