BMW 220d (F22/F23)
BMW 2 sērija 2013 2.0 dīzelis apraksts
Kupeja BMW 220d tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2017.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 184 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 380 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 210 000 līdz 360 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, ...
Šim BMW 2 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
BMW 220d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 220d sasniedz 7.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 230 km/h.
BMW 220d degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4.4 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā BMW 2 sērija 2013 - 2017 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 52 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1180 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1300 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.1 litri uz 100 km, kas ir par 39% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 2 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 220d tehniskie dati
Modelis: | BMW 220d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kupeja | ||
Ražošanas periods: | 2013. janvāris ... 2017. janvāris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 184 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 380 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 230 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.1 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 (kombinētais) 5.2 (pilsētā) 4.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | ||
Auto izmēri: | 4.43m (garums) 1.77m (platums) 1.42m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Klīrenss: | 140 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 390 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1900 kg |
BMW 220d dzinējs N47TU
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 220d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7 litri |
Jauda | 116 - 184 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 260 - 380 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW 1 sērija BMW X3 BMW X1 un 2 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 2 sērijas kupejas [2013 - 2017] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 218i
Jan 2015 — Dec 2017 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.5 Benzīns | 136 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 218i Jan 2015 — Dec 2017 | 1.5 Benzīns | 136 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 220i Jan 2013 — Jan 2017 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 220i
Jan 2013 — Jan 2017 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.0 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 228i Jan 2014 — Dec 2016 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 228i Jan 2014 — Dec 2016 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 230i Jan 2016 — Dec 2017 | 2.0 Benzīns | 252 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 230i Jan 2016 — Dec 2017 | 2.0 Benzīns | 252 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 218d
Jan 2014 — Dec 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 143 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 218d Jan 2014 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 218d Jan 2015 — Dec 2017 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 218d Jan 2015 — Dec 2017 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 220d Jan 2013 — Jan 2017 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 220d
Jan 2013 — Jan 2017 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.4 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 225d Jan 2014 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | 4.7 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 225d
Jan 2015 — Dec 2017 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (224 ZS) |
2.0 Dīzelis | 224 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 235i Jan 2013 — Jan 2017 | 3.0 Benzīns | 326 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 235i Jan 2013 — Jan 2017 | 3.0 Benzīns | 326 ZS | 7.6 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW M235i 4x4 Jan 2014 — Dec 2016 | 3.0 Benzīns | 326 ZS | 7.8 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW M240i Jan 2016 — Dec 2017 | 3.0 Benzīns | 340 ZS | 7.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW M240i Jan 2016 — Dec 2017 | 3.0 Benzīns | 340 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW M240i 4x4
Jan 2016 — Dec 2017 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.4 sekundēs |
3.0 Benzīns | 340 ZS | 7.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |