BMW 3 sērija
BMW 3 sērijas tehniskie dati
Lūdzu izvēlies BMW 3 sērijas paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
Vai BMW 3 sērija ir uzticams auto?
Kopumā BMW 3 sērijas uzticamība ir nedaudz zem vidējās. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērijas atrasto defektu skaits ir bijis nedaudz lielāks par vidējo rādītāju analoģiska vecuma auto.
Saskaņā ar šiem pārskatiem visaugstākie uzticamības rādītāji bija BMW 3 sērija no 2005. līdz 2008 gadam, bet viszemākā uzticamība bija modeļiem no 2003. līdz 2006 modeļa gadam, uzticamības rādītāji dažādām BMW 3 sērijas paaudzēm diezgan būtiski atšķiras. Vairāk informācijas meklējiet katras paaudzes aprakstā.
Pārsvarā BMW 3 sērija ir motori ar ķēdi, kas tiek uzskatīti par uzticamākiem, nekā motori ar siksnu.
Atsauksmes par BMW 3 sēriju
Kopā 78 atsauksmes par BMW 3 sēriju
Ļoti patīkami braukt
Arī vecs auto izskatās vizuāli pievilcīgs
Ērts salons
Jaudīgs arī ar 2.0l dīzeļdzinēju
Patīk aprīkojums - multistūre, klimatkontrole, lūka, u.c.
Ērti, viegli parkoties
Neprasa lielus ieguldījumus, remonti nav dārgi
Populārs modelis, pieejamas daudz auto rezerves daļas, gan jaunas, gan lietotas
Neekonomisks no degvielas patēriņa viedokļa
Ļoti lūst ritošā daļa, piekare. Ja brauc pa bedrēm, ar garantiju jāremontē ritošā un piekare.
Jāapzinās auto vājās vietas: radiators jūtīgs pret triecieniem un var nedarboties kondicionieris, rūsē bagažnieka vāks, tādējādi numurzīmes apgaismojums sabojājas
Iegādes gads: | 2015 auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums | 40`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1860 € (ap 620 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Auto jaudīgs stabils, sportisks, ērts, skaists. Dzinējs labs! Patēriņš ļoti labs, daudz ekstru!
Rūsa, Rūsa, Rūsa. Hadene ļoti švaka, regulāri plīst. eļļa šad tad kaut kur izpiežas no dzinēja, ja tiek čipots tad drīz vien varēs meklēt jaunu kārbu un reduktoru kā arī karājošo gultni, remonts padārgs..
arī tas pats karājošais gultnis ir ļoti neizturīgs, pāris reizes uzkūpināsi riepas un sāks vibrēt, cena nav šausmīga bet mainīt bieži ar negribas!
Iegādes gads: | 2016 auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums | 105`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.8 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 2000 € (ap 500 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Samērā ērts, dinamisks, silts, vienkāršs
Motors N42 pēdējais mēsls. Izturības ziņā pilnīga nulle. Regulāri kaut kas lūzt, izdod dažādas līdz šim nedzirdētas skaņas, kuras līdz galam nemaz nav izdevies novērst. Atrast vainu ir sarežģīti, vesels kosmoss. Ēd eļļu, veidojas balta eļļa. Ciets un grab. Rūsē. Stiklu pacēlāji uz goda vārda turas, bez remonta neiztikt. Īsāk sakot, pa gabalu no šiem motoriem, vairāk par 100 000km tie nav paredzēti.
Iegādes gads: | 2016 auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums | 15`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 780 € (ap 780 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Laba ritošā daļa Latvijas bez ceļu stāvoklim (20% no mēnesī nobrauktiem km ir posmā (Rīga-Auce-Rīga caur Jelgavu)!
Varētu būt ekonomiskāks degvielas patēriņā, bet laikam, no pieredzes varu teikt, ka braucot ar BMW servisā esmu 2 gadu laikā bijusi 2 reizes, iepriekš braucu ar auto kuram bija patēriņš vidējai 5l/km, bet servisā braucu 3x gadā= laikam tad jau ar patēriņu ir ok, ja skatās no papildus ieguldījumiem
Iegādes gads: | 2014 auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums | 215`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.3 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 700 € (ap 350 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Patīkams un izskatīgs. Sportisks. Viegli vadāms. Jaudīgs. Ērts.
Dārgs dzinēja detaļās. Sarežģīta motora un tās apkares uzbūve. Ar automātisko kārbu ļoti dīzeļ ēdelīgs. Vadības sistēma trausla. Nežēlīgi cimperlīgs, no mazākā sīkuma viss beidzās nost. Degvielas sistēma ir taisīta 2 reizes un pa īsu laiku jo redz vadības bloks izdomā sūds pavārīt ar sprauslu regulēšanu.
Iegādes gads: | 2020 auto vecums 19 gadi) | Lietošanas ilgums | 15`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1900 € (ap 1900 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti labs auto, ja ir daudz naudas (ja grib uzturēt kā pienākas). M57 dzinējs, protams, ir no otrā pasaules kara tanka izņemts kurš dzīvo vēl šodien.
Rūsē laikam trakāk nekā opelis, bet te drīzāk saimnieku vaina ka ievelk sākuma stadijas kuras vēlāk glābt ir ekonomiski neizdevīgi
Iegādes gads: | 2019 auto vecums 17 gadi) | Lietošanas ilgums | 60`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 5110 € (ap 1703 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ar gāzi iet zolīdi, motors pārslēdzās un strādā klusi, jaudas zudumus nejūtu, vienkārši patīkama un salīdzinoši ekonomiska braukšana. Tas ir ašo pensionāru auto, par saprātīgu naudiņu apceļo plašumus.
Par maz esmu nobraucis, lai teiktu ko sliktu, vienkārši labs auto!
Iegādes gads: | 2015 auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums | 15`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto