BMW 3 sērija 2010 E93 Kabriolets
Šī BMW 3 sērijas E93 paaudze tika ražota no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Mums ir informācija par 15 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar aizmugurējo riteņu (klasisko) piedziņu.
Šim BMW pieejami pieci benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 3.0 litriem un jaudu no 143 līdz 306 zirgspēkiem un trīs dīzeļdzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 3.0 litriem un jaudu no 184 līdz 245 zirgspēkiem. Latvijā BMW 3 sērija visbiežāk sastopams ar 3.0 litru dīzeļdzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.0 litru dīzeļdzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (8 versijas), gan automātisko (7 versijas) pārnesumu kārbu.
BMW 3 sērijas 2010 E93 kabrioleta vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.6 līdz 8.8 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 5.1 līdz 6.4 litriem uz 100km. Ekonomiskākā BMW 3 sērijas 2010 E93 kabrioleta benzīna versija ir BMW 318i, kas vidēji patērē 6.6 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais BMW 3 sērijas 2010 E93 kabrioleta dīzelis - BMW 320d Cabrio uz 100 kilometriem patērē 5.1 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais BMW 3 sērijas degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 18 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +19% benzīna motoriem un +17% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu BMW 3 sērijas modifikāciju
BMW 3 sērijas 2010 E93 kabrioleta CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 159 līdz 205 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 135 līdz 170 gramiem uz kilometru. No BMW 3 sērijas ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir BMW 320i Cabrio, kas vidēji saražo 159 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no BMW 3 sērijas dīzeļiem vismazāk CO2 izplata BMW 320d Cabrio - 135 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 5.7 sekundēs ieskrienas BMW 335i Cabrio versija, savukārt visgausākais ir BMW 318i, kurš šo ātrumu sasniedz 10.3 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 250 km/h ir 3.0 benzīna 6 cilindru 272 zirgspēku versijai (BMW 330i Cabrio) un 5 citām versijām.
BMW 3 sērijas garums ir 461 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - BMW 3 sērija ir par 2 cm garāks nekā Audi A4 sedans, savukārt 2 cm īsāks nekā Volvo S60. BMW 3 sērijas svars (pilna masa) ir no 2025 līdz 2195 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 9 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. BMW 3 sērijas bagāžnieka tilpums ir 210 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 350 litriem.
Šis BMW ir vidējā cenu grupā, Latvijā to var iegādāties vidēji par 13 000 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās BMW 3 sērijas remontu izmaksas gadā ir ap 85 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW 3 sērijas 2010 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3000 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.34 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 47%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 21% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās BMW 3 sērijas lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par BMW 3 sērijas cenām un izmaksām lasiet zemāk.
BMW 3 sērijas modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW 318i
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 143 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 320i Cabrio Mar 2010 — Jan 2013 | 2.0 Benzīns | 170 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 320i Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 2.0 Benzīns | 170 ZS | 7.3 l/100km | Automāts (6) |
BMW 320d Cabrio
Jan 2010 — Jan 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 320d Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (6) |
BMW 325i Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 7.5 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 325i Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 7.9 l/100km | Automāts (6) |
BMW 330i Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 7.8 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 330i Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (6) |
BMW 335i Cabrio
Jan 2010 — Jan 2013 Jaudīgākā benzīna versija (306 ZS) |
3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.8 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 335i Cabrio
Jan 2010 — Jan 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.7 sekundēs |
3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (6) |
BMW 325d Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 204 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 325d Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 204 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (6) |
BMW 330d Cabrio
Jan 2010 — Jan 2013 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (245 ZS) |
3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 330d Cabrio
Jan 2010 — Jan 2013 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (245 ZS) |
3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (6) |
BMW 3 sērijas drošība
Drošības testos BMW 3 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 3 sērija saņēmusi lielisku vērtējumu 95 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 3 sērija saņēmis 78 no 100.
BMW 3 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 86 procenti no 100.
BMW 3 sērijas cenas
BMW 3 sērijas 2010 - 2013 kabrioleta cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 10500 € līdz 17000 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto BMW 3 sērijas cena ir nedaudz virs vidējās (skat kabrioletu 2010 - 2013 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
BMW 3 sērija 2013 cena | 13 500 € | 15 500 € | 17 000 € | |
BMW 3 sērija 2012 cena | 11 500 € | 13 000 € | 15 500 € | |
BMW 3 sērija 2011 cena | 11 000 € | 12 500 € | 14 500 € | |
BMW 3 sērija 2010 cena | 10 500 € | 11 500 € | 12 500 € |
BMW 3 sērijas kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā BMW 3 sērijas? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW 3 sērijas 2010 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3000 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.34 €.
BMW 3 sērija 2010 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet BMW 3 sērijas kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
BMW 3 sērijas nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno BMW 3 sērijas nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2010 2011 2012 2013
BMW 3 sērijas uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm BMW 3 sērijas uzticamība ir nedaudz virs vidējās. 2022. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 19.4 procentiem šīs paaudzes BMW 3 sērijas (vidēji 11 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 20.6%.
BMW 3 sērijas uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie auto
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie kabrioleti
BMW 3 sērijas 2010 E93 kabrioleta papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai BMW 3 sērijas paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
92% Lietus sensors
86% Kondicionieris
75% Riepu spiediena kontrole
72% Metālikas krāsa
60% Bi-ksenona gaismas
59% Ksenona gaismas
49% Ādas apdare
36% Kruīza kontrole
35% Elektriski regulējami sēdekļi
33% Apsildāmi sēdekļi
32% Regulējama stūre
30% Parkošanās sensori aizmugurē
29% Parkošanās sensori priekšā
25% Navigācija
25% Aptumšojošie spoguļi
22% Elektriski regulējama stūre
12%
BMW 3 sērijas 2010 E93 kabrioleta fotogrāfijas
BMW 3 sērija 2010 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar BMW 3 sērija 2010 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- ietilpīgāks bagāžnieks
- zemāka cena
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejami benzīna, dīzeļa un hibrīda motori
- zemāka cena
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- zemāka cena
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- labākas drošības palīgtehnoloģijas
- ietilpīgāks bagāžnieks
- lielāks klīrenss
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- pieejams ar 4x4 piedziņu
Atsauksmes par BMW 3 sēriju
Kopā 78 atsauksmes par BMW 3 sēriju
ar šo automašīnu ir prieks braukt, īpaši ārpus pilsētas. Es to iegādājos lietotu, un kopumā apkope nav dārga, jo īpaši tāpēc, ka tas ir augstākas klases auto.
Varbūt augsts degvielas patēriņš pilsētā
Iegādes gads: | 2012 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 172`000 kilometri (12 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.2 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1000 € (ap 83 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto