BMW 320d Cabrio (E93)
BMW 3 sērija 2010 2.0 dīzelis apraksts
Kabriolets BMW 320d Cabrio tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 184 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 380 Nm (ņūtonmetri) pie 1900 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 210 000 līdz 360 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, ...
Šim BMW 3 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
BMW 320d Cabrio ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 320d Cabrio sasniedz 8.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 228 km/h.
BMW 320d Cabrio degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.1 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā BMW 3 sērija 2010 - 2013 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 6.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 61 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1180 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1380 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.1 litri uz 100 km, kas ir par 20% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 3 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 3 sērijas drošība
Drošības testos BMW 3 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 3 sērija saņēmusi lielisku vērtējumu 95 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 3 sērija saņēmis 78 no 100.
BMW 3 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 86 procenti no 100.
BMW 320d Cabrio tehniskie dati
Modelis: | BMW 320d Cabrio | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kabriolets | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 135 g/km |
Jauda: | 184 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 380 NM pie 1900 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 228 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 (kombinētais) 6.3 (pilsētā) 4.4 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | ||
Auto izmēri: | 4.61m (garums) 1.78m (platums) 1.38m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Klīrenss: | 138 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 210 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 350 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2085 kg |
BMW 320d Cabrio dzinējs N47TU
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 320d Cabrio eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.5 litri |
Jauda | 116 - 184 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 260 - 380 NM pie 1900 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 1 sērija BMW X3 BMW X1 un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 3 sērijas kabrioleta [2010 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW 318i
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 143 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 320i Cabrio Mar 2010 — Jan 2013 | 2.0 Benzīns | 170 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 320i Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 2.0 Benzīns | 170 ZS | 7.3 l/100km | Automāts (6) |
BMW 320d Cabrio
Jan 2010 — Jan 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 320d Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (6) |
BMW 325i Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 7.5 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 325i Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 7.9 l/100km | Automāts (6) |
BMW 330i Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 7.8 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 330i Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (6) |
BMW 335i Cabrio
Jan 2010 — Jan 2013 Jaudīgākā benzīna versija (306 ZS) |
3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.8 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 335i Cabrio
Jan 2010 — Jan 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.7 sekundēs |
3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (6) |
BMW 325d Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 204 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 325d Cabrio Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 204 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (6) |
BMW 330d Cabrio
Jan 2010 — Jan 2013 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (245 ZS) |
3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 330d Cabrio
Jan 2010 — Jan 2013 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (245 ZS) |
3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (6) |