BMW 318d (Touring E46)
BMW 3 sērija 2001 2.0 dīzelis apraksts
Universāls BMW 318d tika ražots no 2003.gada janvāra līdz 2005.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 115 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 280 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un turbīna. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW 3 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
BMW 318d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 318d sasniedz 11 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 200 km/h.
BMW 318d degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.8 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW 3 sērija 2001 - 2005 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 7.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 63 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1080 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1340 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.1 litri uz 100 km, kas ir par 5% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 3 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 3 sērijas drošība
Drošības testos BMW 3 sērija ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 3 sērija novērtēta ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību BMW 3 sērija saņēmis vienu zvaigzni.
BMW 318d tehniskie dati
Modelis: | BMW 318d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2003. janvāris ... 2005. decembris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 115 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 280 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 200 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 (kombinētais) 7.8 (pilsētā) 4.7 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | ||
Auto izmēri: | 4.48m (garums) 1.74m (platums) 1.41m (augstums) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 435 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1345 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2005 kg |
BMW 318d dzinējs M47D20TU
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 17 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 318d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.9 litri |
Jauda | 116 - 150 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 280 - 330 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1998 |
Ražošanas ilgums | 9 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 1 sērija BMW X3 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 3 sērijas universāla [2001 - 2005] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 316i Touring
Mar 2002 — Sept 2005 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 116 ZS | 7.3 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 316i Touring Mar 2002 — Sept 2005 | 1.8 Benzīns | 116 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 318i Touring Sept 2001 — Sept 2005 | 2.0 Benzīns | 143 ZS | 7.4 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 318i Touring Sept 2001 — Sept 2005 | 2.0 Benzīns | 143 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 318d Touring
Mar 2002 — Sept 2005 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 115 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 318d
Jan 2003 — Dec 2005 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 115 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 318d Jan 2003 — Dec 2005 | 2.0 Dīzelis | 115 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 318d Touring Mar 2003 — Sept 2005 | 2.0 Dīzelis | 115 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 320d Touring
Sept 2001 — Mar 2003 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 150 ZS | 5.7 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 320d Touring Mar 2003 — Sept 2005 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d Touring Sept 2001 — Sept 2005 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 320i Touring Sept 2001 — Sept 2005 | 2.2 Benzīns | 170 ZS | 9.0 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 320i Touring Sept 2001 — Sept 2005 | 2.2 Benzīns | 170 ZS | 9.6 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 325i Touring Sept 2001 — Sept 2005 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 9.2 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 325i Touring Sept 2001 — Sept 2005 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 9.7 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 325xi Touring 4x4 Sept 2001 — Sept 2005 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 10.0 l/100km | Manuālā (5) | Pilnpiedziņa |
BMW 325xi Touring 4x4 Sept 2001 — Sept 2005 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 11.0 l/100km | Automāts (5) | Pilnpiedziņa |
BMW 330d Touring Sept 2001 — Mar 2003 | 2.9 Dīzelis | 184 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 330d Touring Sept 2001 — Mar 2003 | 2.9 Dīzelis | 184 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 330xd Touring 4x4 Sept 2001 — Mar 2003 | 2.9 Dīzelis | 184 ZS | 7.8 l/100km | Manuālā (5) | Pilnpiedziņa |
BMW 330xd Touring 4x4 Sept 2001 — Mar 2003 | 2.9 Dīzelis | 184 ZS | 8.9 l/100km | Automāts (5) | Pilnpiedziņa |
BMW 330i Touring
Sept 2001 — Mar 2003 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.7 sekundēs |
3.0 Benzīns | 231 ZS | 9.3 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 330i Touring
Mar 2003 — Sept 2005 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.7 sekundēs |
3.0 Benzīns | 231 ZS | 9.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 330i Touring Sept 2001 — Sept 2005 | 3.0 Benzīns | 231 ZS | 9.8 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 330xi Touring 4x4
Sept 2001 — Mar 2003 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.7 sekundēs |
3.0 Benzīns | 231 ZS | 9.8 l/100km | Manuālā (5) | Pilnpiedziņa |
BMW 330xi Touring 4x4 Mar 2003 — Sept 2005 | 3.0 Benzīns | 231 ZS | 10.0 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 330xi Touring 4x4 Sept 2001 — Sept 2005 | 3.0 Benzīns | 231 ZS | 11.0 l/100km | Automāts (5) | Pilnpiedziņa |
BMW 330d Touring Mar 2003 — Sept 2005 | 3.0 Dīzelis | 204 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 330d Touring Mar 2003 — Sept 2005 | 3.0 Dīzelis | 204 ZS | 7.9 l/100km | Automāts (5) | Aizmugures |
BMW 330xd Touring 4x4 Mar 2003 — Sept 2005 | 3.0 Dīzelis | 204 ZS | 7.8 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 330xd Touring 4x4 Mar 2003 — Sept 2005 | 3.0 Dīzelis | 204 ZS | 8.9 l/100km | Automāts (5) | Pilnpiedziņa |