BMW 320d (F30)
BMW 3 sērija 2012 2.0 dīzelis apraksts
Sedans BMW 320d tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 184 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 380 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 210 000 līdz 360 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, ...
Šim BMW 3 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
BMW 320d ir automātiska pilnpiedziņa (AWD) (piedziņa automātiski tiek sadalīta starp riteņu asīm) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 320d sasniedz 7.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 228 km/h.
Šī BMW 320d modeļa degvielas patēriņš pēc lietotāju atsauksmēm ikdienas braukšanas režīmā ir 6.3 litri uz 100km.
BMW 3 sērijas drošība
Drošības testos BMW 3 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 3 sērija saņēmusi lielisku vērtējumu 95 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 3 sērija saņēmis 78 no 100.
BMW 3 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 86 procenti no 100.
- BMW 320d MT lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.3 litriem uz 100 km jeb 5 % mazāks - 6.0 litri uz 100 km
- BMW 320d AT
- BMW 320d MT 4x4 lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.3 litriem uz 100 km jeb 5 % mazāks - 6.0 litri uz 100 km
BMW 320d tehniskie dati
Modelis: | BMW 320d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2012. janvāris ... 2015. decembris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 184 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 380 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 228 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.4 sekundes |
Degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 57 litri | ||
Auto izmēri: | 4.62m (garums) 1.81m (platums) 1.43m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.7 metri | ||
Klīrenss: | 145 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 480 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2060 kg |
BMW 320d dzinējs N47TU
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 320d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7 litri |
Jauda | 116 - 184 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 260 - 380 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 1 sērija BMW X3 BMW X1 un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW 3 sērijas sedana [2012 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 316i
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 136 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 316i | 1.6 Benzīns | 136 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320i
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 170 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320i Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320i Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320i 4x4 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320i 4x4 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 328i Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 328i Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 328i 4x4 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 328i 4x4 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 316d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 316d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | 4.4 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 318d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 318d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 4.5 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 318d 4x4 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320d
Jan 2012 — Jan 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d
Jan 2012 — Jan 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 4.1 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.4 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320d 4x4
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320d 4x4 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 325d Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 335i Jan 2012 — Jan 2015 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 335i Jan 2012 — Jan 2015 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 7.2 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 335i 4x4 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.2 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 335i 4x4 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 7.6 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 330d | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 330d 4x4 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | 5.2 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 335d 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.8 sekundēs |
3.0 Dīzelis | 313 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |