BMW 318d (Touring G21)
BMW 3 sērija 2018 2.0 dīzelis apraksts
Universāls BMW 318d tiek ražots kopš 2018.gada janvāra. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 320 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 210 līdz 360 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N ...
Šim BMW 3 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5 litri.
BMW 318d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 318d sasniedz 8.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 217 km/h.
Šī BMW 318d modeļa degvielas patēriņš pēc lietotāju atsauksmēm ikdienas braukšanas režīmā ir 5.6 litri uz 100km.
BMW 3 sērijas drošība
Drošības testos BMW 3 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 3 sērija saņēmusi lielisku vērtējumu 97 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 87 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 3 sērija saņēmis 87 no 100.
BMW 3 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 76 procenti no 100.
BMW 318d tehniskie dati
Modelis: | BMW 318d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2018. janvāris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 150 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 320 NM pie 1500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 217 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes |
Degvielas patēriņš: | 5.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 40 litri | ||
Auto izmēri: | 4.71m (garums) 1.83m (platums) 1.44m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1510 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2160 kg |
BMW 318d dzinējs B47D20U0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes degviela, apkope un eļļa, pretējā gadījumā gaidāmas problēmas ar Common Rail sistēmu. Problēmas visbiežāk saistītas ar EGR vārstu un ieplūdes kolektoru.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 318d eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7 litri |
Jauda | 150 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 320 - 360 NM pie 1500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2014 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 1 sērija BMW X3 BMW 2 sērija un 2 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW 3 sērijas universāla [2018 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 318i
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 156 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320i | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 330i
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 258 ZS | 6.0 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 330i xDrive 4x4 | 2.0 Benzīns | 258 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 318d
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 150 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 318d | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320d | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | 4.6 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d
Jan 2018 — Dec 2020 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 190 ZS | 4.4 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320d xDrive 4x4 Jan 2018 — Dec 2020 | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | 4.6 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 320e | 2.0 Hibrīds | 113 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 330e | 2.0 Hibrīds | 113 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320e 4x4 | 2.0 Hibrīds | 113 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 330e 4x4 | 2.0 Hibrīds | 113 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW M340i 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.5 sekundēs |
3.0 Benzīns | 374 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 330d
Jan 2019 — Dec 2020 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (265 ZS) |
3.0 Dīzelis | 265 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 330d xDrive 4x4
Jan 2018 — Dec 2020 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (265 ZS) |
3.0 Dīzelis | 265 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |