BMW 318i (E30)
BMW 3 sērija 1983 1.8 benzīns apraksts
Sedans BMW 318i tika ražots no 1987.gada septembra līdz 1991.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.8 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 113 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 162 Nm (ņūtonmetri) pie 4250 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 1 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW 3 sērija 1.8 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4 litri.
BMW 318i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 318i sasniedz 11 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 188 km/h.
Šī BMW 318i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.5 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 10.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 640 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 820 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā atbilst ražotāja norādītajam. Vairāk - Reālais BMW 3 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 318i tehniskie dati
Modelis: | BMW 318i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 1987. septembris ... 1991. janvāris | ||
Dzinējs: | 1795 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 113 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 162 NM pie 4250 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 188 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 (kombinētais) 10.3 (pilsētā) 6.7 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | ||
Auto izmēri: | 4.32m (garums) 1.64m (platums) 1.38m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 425 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 425 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1545 kg |
BMW 318i dzinējs M40B18
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1795 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 81 mm |
Kompresijas pakāpe | 8.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 40 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 318i eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 6 litri |
Jauda | 113 - 115 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 162 - 165 NM pie 4250 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1987 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 3 sērijas sedana [1983 - 1991] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 316i Sept 1988 — Jan 1991 | 1.6 Benzīns | 99 ZS | 8.5 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 316i Sept 1988 — Jan 1991 | 1.6 Benzīns | 99 ZS | 8.7 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 316
Jan 1983 — Sept 1987 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 90 ZS | 7.8 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 316
Jan 1983 — Sept 1987 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.8 Benzīns | 90 ZS | 8.0 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 316i Sept 1987 — Sept 1988 | 1.8 Benzīns | 102 ZS | 8.6 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 316i Sept 1987 — Sept 1988 | 1.8 Benzīns | 102 ZS | 8.9 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 318i
Jan 1983 — Sept 1987 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 105 ZS | 7.8 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 318i Jan 1983 — Sept 1987 | 1.8 Benzīns | 105 ZS | 8.0 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 318i Sept 1987 — Jan 1991 | 1.8 Benzīns | 113 ZS | 8.5 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 318i Sept 1987 — Jan 1991 | 1.8 Benzīns | 113 ZS | 8.6 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 320i Jan 1983 — Okt 1985 | 2.0 Benzīns | 125 ZS | 8.6 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 320i Jan 1983 — Okt 1985 | 2.0 Benzīns | 125 ZS | 8.6 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 320i Okt 1985 — Sept 1987 | 2.0 Benzīns | 129 ZS | 8.9 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 320i Okt 1987 — Jan 1991 | 2.0 Benzīns | 129 ZS | 9.9 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 320i Okt 1985 — Sept 1987 | 2.0 Benzīns | 129 ZS | 8.6 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 320i Okt 1987 — Jan 1991 | 2.0 Benzīns | 129 ZS | 9.9 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 323i Jan 1983 — Okt 1985 | 2.3 Benzīns | 150 ZS | 8.9 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 323i Jan 1983 — Okt 1985 | 2.3 Benzīns | 150 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 324d
Okt 1985 — Jan 1991 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.4 Dīzelis | 86 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 324d Okt 1985 — Jan 1991 | 2.4 Dīzelis | 86 ZS | 7.3 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 324td
Okt 1987 — Jan 1991 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (116 ZS) |
2.4 Dīzelis | 116 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 324td
Okt 1987 — Jan 1991 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (116 ZS) |
2.4 Dīzelis | 116 ZS | 7.0 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 325i
Okt 1985 — Sept 1987 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.3 sekundēs |
2.5 Benzīns | 170 ZS | 8.9 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 325i
Okt 1987 — Jan 1991 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.3 sekundēs |
2.5 Benzīns | 170 ZS | 9.7 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 325i Okt 1985 — Sept 1987 | 2.5 Benzīns | 170 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 325i Okt 1987 — Jan 1991 | 2.5 Benzīns | 170 ZS | 9.9 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |
BMW 325iX 4x4
Okt 1985 — Sept 1987 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.3 sekundēs |
2.5 Benzīns | 170 ZS | 8.9 l/100km | Manuālā (5) | Pilnpiedziņa |
BMW 325iX 4x4 Okt 1987 — Jan 1991 | 2.5 Benzīns | 170 ZS | 10.0 l/100km | Manuālā (5) | Pilnpiedziņa |
BMW 325iX 4x4 Okt 1986 — Sept 1987 | 2.5 Benzīns | 170 ZS | 8.9 l/100km | Automāts (4) | Pilnpiedziņa |
BMW 325iX 4x4 Okt 1987 — Jan 1991 | 2.5 Benzīns | 170 ZS | 10.0 l/100km | Automāts (4) | Pilnpiedziņa |
BMW 325e Okt 1986 — Sept 1987 | 2.7 Benzīns | 129 ZS | 8.4 l/100km | Manuālā (5) | Aizmugures |
BMW 325e Okt 1986 — Sept 1987 | 2.7 Benzīns | 129 ZS | 8.4 l/100km | Automāts (4) | Aizmugures |