BMW 340i xDrive (F30)
BMW 3 sērija 2015 3.0 benzīns apraksts
Sedans BMW 340i xDrive tika ražots no 2015.gada janvāra līdz 2018.gada janvārim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 326 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā BMW 3 sērija 2015 - 2018 versija un griezes momentu 450 Nm (ņūtonmetri) pie 1380 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Twin-Scroll turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 210 000 līdz 360 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
B58 dzinējs, salīdzinot ar savu priekšgājēju, piedāvā par 20% lielāku spiedienu uzpūtei, slēgtā tipa cilindra bloku, palielinātu saspiešanas pakāpi līdz 11,0:1 un nedaudz lielāku darba tilpumu – 2998 cm³, salīdzinot ar iepriekšējo 2979 cm³, ar papildu svaru 8 kg. Neskatoties uz ...
Šim BMW 3 sērija 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-20, 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW 340i xDrive ir automātiska pilnpiedziņa (AWD) (piedziņa automātiski tiek sadalīta starp riteņu asīm) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 340i xDrive sasniedz 4.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.
BMW 340i xDrive degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 7.3 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 820 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 9.5 litri uz 100 km, kas ir par 30% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 3 sērijas degvielas patēriņš.

BMW 340i xDrive tehniskie dati
Modelis: | BMW 340i xDrive | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2015. janvāris ... 2018. janvāris | ||
Dzinējs: | 2979 cm3 Benzīns, 6 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 326 ZS pie 6500 apgr/min | Griezes moments: | 450 NM pie 1380 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 250 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 4.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 (kombinētais) 9.7 (pilsētā) 5.9 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 9.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.63m (garums) 1.81m (platums) 1.43m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.7 metri | ||
Klīrenss: | 145 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 480 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2165 kg |
BMW 340i xDrive dzinējs B58
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
B58 dzinējs, salīdzinot ar savu priekšgājēju, piedāvā par 20% lielāku spiedienu uzpūtei, slēgtā tipa cilindra bloku, palielinātu saspiešanas pakāpi līdz 11,0:1 un nedaudz lielāku darba tilpumu – 2998 cm³, salīdzinot ar iepriekšējo 2979 cm³, ar papildu svaru 8 kg. Neskatoties uz uzlabojumiem, dzinējam ir vairākas raksturīgas problēmas.Dzesēšanas šķidruma noplūdes ir bieži sastopamas un parasti saistītas ar dzesēšanas šķidruma līmeņa samazināšanos bez acīmredzama iemesla. Dažos gadījumos problēmu var atrisināt, nomainot izplešanās tvertnes vāku. Cilindra galvas blīves problēmas ir vēl viena bieža problēma, kas rodas dzinēja augstās darba temperatūras dēļ. Simptomi ietver spēcīgu deguma eļļas smaku un dažkārt redzamus dūmus. Eļļas noplūdes arī ir izplatītas un var rasties no eļļas filtra korpusa, eļļas dzesētāja vai cilindra galvas blīves. Problēmas novēršana laikus ir būtiska, lai novērstu eļļas badu un dzinēja bojājumus.
Tāpat kā daudziem tiešās iesmidzināšanas dzinējiem, arī B58 bieži uzkrājas oglekļa nogulsnes uz ieplūdes vārstiem, kas izraisa svārstīgu tukšgaitu un samazinātu veiktspēju. Retāk sastopamas problēmas saistītas ar VANOS sistēmu, kas atbild par mainīgu vārstu fāžu regulēšanu. Simptomi ir jaudas zudums, nevienmērīga tukšgaita, dzinēja apstāšanās un augsts degvielas patēriņš. VANOS problēmas parasti rodas aptuveni 80 000–100 000 km nobraukumā.
Eļļas filtra sabrukšana ir vēl viena bieži sastopama problēma, kuras laikā filtra daļas var nolūzt un iestrēgt korpusā, izraisot eļļas noplūdes un citas problēmas. Tas bieži notiek sliktas kvalitātes filtru vai nekvalificētu nomaiņu dēļ. Vārstu vāku blīvējumi ir pakļauti noplūdēm, un simptomi ir deguma eļļas smaka, dūmi vai brīdinājumi par zemu eļļas līmeni. Arī plastmasas vārstu vāki var laika gaitā saplīst. Šīs problēmas parasti rodas starp 60 000 un 100 000 km.
Dažiem BMW G sērijas modeļiem, kas ražoti līdz 2021. gadam, var būt problēmas ar eļļas sūkni iekšējā bukses dizaina dēļ, kas var saplaisāt. Ieteicamais risinājums ir jaunināšana uz sesto eļļas sūkņa versiju ar metāla komponentiem.
Kopumā, lai gan B58 dzinējs piedāvā būtiskus uzlabojumus veiktspējā un efektivitātē, šīs zināmās problēmas norāda uz regulāras apkopes, savlaicīgas problēmu novēršanas un augstas kvalitātes detaļu izmantošanas nozīmi, lai nodrošinātu tā uzticamību.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 82 mm |
Virzuļa gājiens | 94.6 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 340i xDrive eļļas tips | 0W-20, 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 9.3 litri |
Jauda | 326 - 388 ZS pie 6500 apgr/min |
Griezes moments | 450 - 500 NM pie 1380 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2015 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW X4 |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 3 sērijas sedana [2015 - 2018] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 318i
Jan 2015 — Jan 2018 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.5 Benzīns | 136 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 318i
Jan 2015 — Jan 2018 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.5 Benzīns | 136 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320i Jan 2015 — Jan 2018 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320i Jan 2015 — Jan 2018 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 5.8 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320i 4x4 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320i xDrive 4x4 Jan 2015 — Jan 2018 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 5.8 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 330i xDrive 4x4 Jan 2015 — Jan 2018 | 2.0 Benzīns | 249 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 330i | 2.0 Benzīns | 252 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 330i | 2.0 Benzīns | 252 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 316d | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 316d | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 318d | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 318d | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 318d 4x4 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320d
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d
Jan 2015 — Jan 2018 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 190 ZS | 4.4 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320d 4x4 | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320d xDrive 4x4 Jan 2015 — Jan 2018 | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | 4.7 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 325d Jan 2015 — Dec 2016 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 325d Jan 2015 — Dec 2016 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 325d Jan 2016 — Dec 2018 | 2.0 Dīzelis | 224 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 325d Jan 2016 — Dec 2018 | 2.0 Dīzelis | 224 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 340i | 3.0 Benzīns | 326 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 340i | 3.0 Benzīns | 326 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 340i 4x4 | 3.0 Benzīns | 326 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 340i xDrive 4x4 Jan 2015 — Jan 2018 | 3.0 Benzīns | 326 ZS | 7.3 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 330d | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 330d 4x4 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 335d 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.8 sekundēs |
3.0 Dīzelis | 313 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |