BMW 320d Coupe (E92)
BMW 3 sērija 2010 2.0 dīzelis apraksts
Kupeja BMW 320d Coupe tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 184 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 380 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 210 000 līdz 360 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, ...
Šim BMW 3 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
BMW 320d Coupe ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 320d Coupe sasniedz 7.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 235 km/h.
Šī BMW 320d Coupe modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.3 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW 3 sērija 2010 - 2013 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 6.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 61 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1140 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1380 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.4 litri uz 100 km, kas ir par 21% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 3 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 320d Coupe tehniskie dati
Modelis: | BMW 320d Coupe | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kupeja | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 184 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 380 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 235 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 (kombinētais) 6.8 (pilsētā) 4.4 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | ||
Auto izmēri: | 4.61m (garums) 1.78m (platums) 1.40m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Klīrenss: | 143 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 440 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1910 kg |
BMW 320d Coupe dzinējs N47TU
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 320d Coupe eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.9 litri |
Jauda | 116 - 184 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 260 - 380 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 1 sērija BMW X3 BMW X1 un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW 3 sērijas kupejas [2010 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 320i Coupe | 2.0 Benzīns | 156 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320i Coupe | 2.0 Benzīns | 156 ZS | 7.9 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 320i Coupe
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 170 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320i Coupe | 2.0 Benzīns | 170 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 320d Coupe
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 177 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d Coupe | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 4.8 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 320d Coupe
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (184 ZS) |
2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d Coupe
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (184 ZS) |
2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 325i Coupe | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 7.2 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 325i Coupe | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 7.4 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 325i xDrive 4x4 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 325i xDrive 4x4 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 330i Coupe | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 7.4 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 330i Coupe | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 330i xDrive 4x4 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 8.2 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 330i xDrive 4x4 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 8.3 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 335i Coupe | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.4 l/100km | Automāts (7) | Aizmugures |
BMW 335i Coupe 4x4 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.4 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 335i xDrive 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.3 sekundēs |
3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.8 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 335i xDrive 4x4 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 9.1 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |