BMW 3 sērija 2010 3.0 benzīns serviss un apkopes
Motoreļļa
Motora eļļas tilpums: 6.5 litri
Eļļas maiņas intervāls ir 10 000 km vai viens gads, atkarībā no tā, kas pienāk pirmais.
Norādītais eļļas tips (eļļas viskozitātes klasifikācija SAE) ir 5W-30
Gaisa filtrs
Gaisa filtra nomaiņas intervāls ir 20 000 km.
Pēc ilgstošas braukšanas īpaši putekļainos apstākļos ieteicams pārbaudīt gaisa filtra stāvokli ātrāk un nomainīt to, ja filtrs ir redzami netīrs.
Degvielas filtrs
BMW 3 sērija 3.0 benzīns degvielas filtra nomaiņas intervāls: 60 000 km
Aizdedzes sveces
Ieteicamais aizdedzes sveču nomaiņas intervāls ir 50 000 km.
Motora ķēde
Ražotājs nav noteicis dzinēja ķēdes maiņas intervālu BMW 3 sērija 2010 3.0 benzīns paredzot, ka tā kalpos līdz dzinēja kapitālajam remontam (apmēram 270 000 km - 450 000 km).
Pēc reālās dzīves pieredzes, BMW 335i Cabrio 2010 motora ķēde var pārmērīgi izstiepties un būt nomaināma jau pēc aptuveni 100 000 km, attiecīgi sasniedzot šo nobraukumu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora, ķēdi nomainīt.
Ģeneratora siksna
BMW 335i Cabrio ģeneratora siksnas maiņas intervāls ir 100 000 km, taču realitātē tās kalpošanas laiks var būt īsāks un siksnas stāvoklim ieteicams pievērst pastiprinātu uzmanību vai to nomainīt jau pēc 60 000 km intervāla.
Dzesēšanas šķidrums
Dzesēšanas šķidrumu (antifrīzu) BMW 3 sērija 3.0 benzīns rekomendēts nomainīt ik pēc 80 000 km vai ik pēc 5 gadiem, atkarībā no tā, kas pienāk pirmais.
Dzesēšanas šķidruma tilpums ir 8.2 litri
Vārstu blīvslēgu maiņa
Vārstu blīvslēgu maiņa BMW 3 sērija 3.0 benzīns ieteicams katrus 100 000 km.
Šo dzinēju darba temperatūra ir augsta un vārstu blīvslēgi bieži vien nekalpo ilgāk par 100 tūkstošiem km. Savlaicīgi nenomainīti vārstu blīvslēgi var izraisīt katalizatora bojājumus un tālāk arī nopietnākus dzinēja bojājumus.
Aizdedzes spoļu maiņa
Aizdedzes spoļu maiņa BMW 3 sērija 3.0 benzīns ieteicams katrus 100 000 km.
Šis ir ieteicamais maiņas intervāls OEM kvalitātes aizdedzes spolēm, nemodificētam dzinējam standarta braukšanas ciklā. Ja uzstādītas zemākas kvalitātes aizdedzes spoles, dzinējam veikts tūnings un tas tiek izmantots sportiskā braukšanas režīmā, aizdedzes spoļu kalpošanas laiks var būt īsāks.
Tehniskās apkopes intervālus un specifikācijas vienmēr pārbaudiet sava transportlīdzekļa ražotāja apkopes rokasgrāmatā!