BMW 630i
BMW 6 sērija 2007 3.0 benzīns apraksts
Kupeja BMW 630i tika ražots no 2007.gada septembra līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 272 zirgspēku jaudu pie 6700 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 320 Nm (ņūtonmetri) pie 2750 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Salīdzinoši uzticams dzinējs. Lielākā daļa problēmu ir saistītas ar degvielas ...
Šim BMW 6 sērija 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW 630i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 630i sasniedz 6.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.
BMW 630i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 7.9 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW 6 sērija 2007 - 2011 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 11 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 880 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1160 kilometriem.
BMW 630i tehniskie dati
Modelis: | BMW 630i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kupeja | ||
Ražošanas periods: | 2007. septembris ... 2011. janvāris | ||
Dzinējs: | 2996 cm3 Benzīns, 6 cilindri | CO2 izmeši: | 188 g/km |
Jauda: | 272 ZS pie 6700 apgr/min | Griezes moments: | 320 NM pie 2750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 250 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 (kombinētais) 11.0 (pilsētā) 6.0 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.82m (garums) 1.86m (platums) 1.37m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1980 kg |
BMW 630i dzinējs N53B30 OL
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Salīdzinoši uzticams dzinējs. Lielākā daļa problēmu ir saistītas ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu, aizdedzes svecēm un spolēm, kā arī Vanos fāzu regulēšanas sistēmu. Agrīno gadu izlaiduma dzinējiem bija raksturīgas problēmas ar augstspiediena degvielas sūkni. Visos citus aspektos dzinējs atzīstams par pietiekami kvalitatīvu un uzticamu.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2996 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 12 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 120 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 630i eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 10.5 litri |
Jauda | 258 - 272 ZS pie 6700 apgr/min |
Griezes moments | 310 - 320 NM pie 2750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2006 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2009. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW 6 sērijas kupejas [2007 - 2011] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW 630i | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 630i
Ekonomiskākā benzīna versija |
3.0 Benzīns | 272 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (6) |
BMW 635d | 3.0 Dīzelis | 286 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (6) |
BMW 650i
Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.1 sekundēs |
4.8 Benzīns | 367 ZS | 11.7 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 650i
Jaudīgākā benzīna versija (367 ZS) |
4.8 Benzīns | 367 ZS | 10.5 l/100km | Automāts (6) |