BMW 630i
BMW 6 sērija 2004 3.0 benzīns apraksts
Kupeja BMW 630i tika ražots no 2004.gada septembra līdz 2007.gada septembrim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 258 zirgspēku jaudu pie 6600 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 300 Nm (ņūtonmetri) pie 2500 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 240 000 līdz 410 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW 6 sērija 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW 630i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 630i sasniedz 6.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.
BMW 630i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 9.5 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW 6 sērija 2004 - 2007 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 14 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 720 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 11.1 litri uz 100 km, kas ir par 17% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 6 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 630i tehniskie dati
Modelis: | BMW 630i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kupeja | ||
Ražošanas periods: | 2004. septembris ... 2007. septembris | ||
Dzinējs: | 2996 cm3 Benzīns, 6 cilindri | CO2 izmeši: | 226 g/km |
Jauda: | 258 ZS pie 6600 apgr/min | Griezes moments: | 300 NM pie 2500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 250 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.7 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 (kombinētais) 14.0 (pilsētā) 7.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 11.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.82m (garums) 1.86m (platums) 1.37m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1960 kg |
BMW 630i dzinējs N52B30
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 240 000 līdz 410 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2996 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.7 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 120 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 630i eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 218 - 272 ZS pie 6600 apgr/min |
Griezes moments | 270 - 315 NM pie 2500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2004 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW X5 BMW 7 sērija BMW 1 sērija un 4 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 6 sērijas kupejas [2004 - 2007] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW 630i
Sept 2004 — Sept 2007 Ekonomiskākā versija |
3.0 Benzīns | 258 ZS | 9.0 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 630i Sept 2004 — Sept 2007 | 3.0 Benzīns | 258 ZS | 9.5 l/100km | Automāts (6) |
BMW 645Ci Jan 2004 — Sept 2005 | 4.4 Benzīns | 333 ZS | 12.0 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 645Ci Jan 2004 — Sept 2005 | 4.4 Benzīns | 333 ZS | 11.0 l/100km | Automāts (6) |
BMW 650i
Sept 2005 — Sept 2007 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.4 sekundēs |
4.8 Benzīns | 367 ZS | 12.0 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 650i
Sept 2005 — Sept 2007 Jaudīgākā versija (367 ZS) |
4.8 Benzīns | 367 ZS | 11.0 l/100km | Automāts (6) |