BMW X6 2019 40i (G06)
BMW X6 2019 3.0 benzīns apraksts
Apvidus auto BMW X6 2019 40i tika ražots no 2019.gada janvāra līdz 2020.gada decembrim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 340 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 450 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Twin-Scroll turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 210 000 līdz 360 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
B58 dzinējs, salīdzinot ar savu priekšgājēju, piedāvā par 20% lielāku spiedienu uzpūtei, slēgtā tipa cilindra bloku, palielinātu saspiešanas pakāpi līdz 11,0:1 un nedaudz lielāku darba tilpumu – 2998 cm³, salīdzinot ar iepriekšējo 2979 cm³, ar papildu svaru 8 kg. Neskatoties uz ...
Šim BMW X6 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-20, 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW X6 2019 40i ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW X6 2019 40i sasniedz 5.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.
Šī BMW X6 2019 40i modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.6 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 10.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 83 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 960 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1060 kilometriem.

BMW X6 2019 40i tehniskie dati
Modelis: | BMW X6 40i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2019. janvāris ... 2020. decembris | ||
Dzinējs: | 2998 cm3 Benzīns, 6 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 340 ZS pie 6500 apgr/min | Griezes moments: | 450 NM pie 1500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 250 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.6 (kombinētais) 10.1 (pilsētā) 7.8 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 83 litri | ||
Auto izmēri: | 4.94m (garums) 2.00m (platums) 1.70m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12.6 metri | ||
Klīrenss: | 216 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 580 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1530 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2800 kg |
BMW X6 2019 40i dzinējs B58B30M0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
B58 dzinējs, salīdzinot ar savu priekšgājēju, piedāvā par 20% lielāku spiedienu uzpūtei, slēgtā tipa cilindra bloku, palielinātu saspiešanas pakāpi līdz 11,0:1 un nedaudz lielāku darba tilpumu – 2998 cm³, salīdzinot ar iepriekšējo 2979 cm³, ar papildu svaru 8 kg. Neskatoties uz uzlabojumiem, dzinējam ir vairākas raksturīgas problēmas.Dzesēšanas šķidruma noplūdes ir bieži sastopamas un parasti saistītas ar dzesēšanas šķidruma līmeņa samazināšanos bez acīmredzama iemesla. Dažos gadījumos problēmu var atrisināt, nomainot izplešanās tvertnes vāku. Cilindra galvas blīves problēmas ir vēl viena bieža problēma, kas rodas dzinēja augstās darba temperatūras dēļ. Simptomi ietver spēcīgu deguma eļļas smaku un dažkārt redzamus dūmus. Eļļas noplūdes arī ir izplatītas un var rasties no eļļas filtra korpusa, eļļas dzesētāja vai cilindra galvas blīves. Problēmas novēršana laikus ir būtiska, lai novērstu eļļas badu un dzinēja bojājumus.
Tāpat kā daudziem tiešās iesmidzināšanas dzinējiem, arī B58 bieži uzkrājas oglekļa nogulsnes uz ieplūdes vārstiem, kas izraisa svārstīgu tukšgaitu un samazinātu veiktspēju. Retāk sastopamas problēmas saistītas ar VANOS sistēmu, kas atbild par mainīgu vārstu fāžu regulēšanu. Simptomi ir jaudas zudums, nevienmērīga tukšgaita, dzinēja apstāšanās un augsts degvielas patēriņš. VANOS problēmas parasti rodas aptuveni 80 000–100 000 km nobraukumā.
Eļļas filtra sabrukšana ir vēl viena bieži sastopama problēma, kuras laikā filtra daļas var nolūzt un iestrēgt korpusā, izraisot eļļas noplūdes un citas problēmas. Tas bieži notiek sliktas kvalitātes filtru vai nekvalificētu nomaiņu dēļ. Vārstu vāku blīvējumi ir pakļauti noplūdēm, un simptomi ir deguma eļļas smaka, dūmi vai brīdinājumi par zemu eļļas līmeni. Arī plastmasas vārstu vāki var laika gaitā saplīst. Šīs problēmas parasti rodas starp 60 000 un 100 000 km.
Dažiem BMW G sērijas modeļiem, kas ražoti līdz 2021. gadam, var būt problēmas ar eļļas sūkni iekšējā bukses dizaina dēļ, kas var saplaisāt. Ieteicamais risinājums ir jaunināšana uz sesto eļļas sūkņa versiju ar metāla komponentiem.
Kopumā, lai gan B58 dzinējs piedāvā būtiskus uzlabojumus veiktspējā un efektivitātē, šīs zināmās problēmas norāda uz regulāras apkopes, savlaicīgas problēmu novēršanas un augstas kvalitātes detaļu izmantošanas nozīmi, lai nodrošinātu tā uzticamību.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 82 mm |
Virzuļa gājiens | 94.6 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW X6 2019 40i eļļas tips | 0W-20, 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 13.6 litri |
Jauda | 326 - 340 ZS pie 6500 apgr/min |
Griezes moments | 450 - 500 NM pie 1500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2015 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW X5 BMW 7 sērija BMW 1 sērija un 7 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW X6 [2019 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
BMW X6 2019 3.0 40i 4x4
Jan 2019 — Dec 2020 Ekonomiskākā benzīna versija |
3.0 Benzīns | 340 ZS | 8.6 l/100km |
BMW X6 2019 3.0 30d 4x4
Jan 2019 — Dec 2020 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
3.0 Dīzelis | 249 ZS | 6.6 l/100km |
BMW X6 2019 3.0 30d 4x4 | 3.0 Dīzelis | 286 ZS | - |
BMW X6 2019 3.0 40d 4x4 | 3.0 Dīzelis | 340 ZS | - |
BMW X6 2019 3.0 M50d 4x4
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (400 ZS) |
3.0 Dīzelis | 400 ZS | 7.2 l/100km |
BMW X6 2019 4.4 M50i 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.3 sekundēs |
4.4 Benzīns | 530 ZS | 10.7 l/100km |