Citroen DS4 2011 1.6 benzīns apraksts
Hečbeks Citroen DS4 2011 VTi tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2015.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 4200 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Citroen DS4 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.
Citroen DS4 2011 VTi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Citroen DS4 2011 VTi sasniedz 12.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 193 km/h.
Šī Citroen DS4 2011 VTi modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.2 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 960 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1200 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Citroen degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.1 litri uz 100 km, kas ir par 15% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Citroen DS4 degvielas patēriņš.
Citroen DS4 drošība
Drošības testos Citroen DS4 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Citroen DS4 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 90 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 80 no 100, par gājēju aizsardzību Citroen DS4 saņēmis 43 no 100.
Citroen DS4 drošības aprīkojums novērtēts kā lielisks - 97 procenti no 100.
Citroen DS4 2011 VTi tehniskie dati
Modelis: | Citroen DS4 VTi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2015. janvāris | ||
Dzinējs: | 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 144 g/km |
Jauda: | 120 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 160 NM pie 4200 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 193 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 (kombinētais) 8.3 (pilsētā) 5.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.28m (garums) 1.81m (platums) 1.53m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 385 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1021 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1755 kg |
Citroen DS4 2011 VTi dzinējs EP6C 5FS/5FL
Dzinēja tilpums | 1598 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 85.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Citroen DS4 2011 VTi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.6 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 120 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 160 NM pie 4200 apgr/min |
Dzinēja ražotājs | Peugeot |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 9 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Citroen C5 Citroen C4 Picasso Peugeot 3008 Peugeot 2008 Citroen C4 un 5 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Citroen DS4 hečbeka [2011 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Citroen DS4 2014 1.2 PureTech
Jan 2014 — Dec 2015 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 130 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) |
Citroen DS4 2011 1.6 VTi
Jan 2011 — Jan 2015 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (5) |
Citroen DS4 2011 1.6 156 Hp Jan 2011 — Jan 2015 | 1.6 Benzīns | 156 ZS | 6.5 l/100km | Automāts (6) |
Citroen DS4 2011 1.6 200 Hp
Jan 2011 — Jan 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.5 sekundēs |
1.6 Benzīns | 200 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) |
Citroen DS4 2014 1.6 HDi Jan 2014 — Dec 2015 | 1.6 Dīzelis | 92 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (5) |
Citroen DS4 2011 1.6 e-HDi
Jan 2011 — Jan 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.4 l/100km | Automāts (6) |
Citroen DS4 2014 1.6 BlueHDi
Jan 2014 — Dec 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 120 ZS | 3.7 l/100km | Manuālā (6) |
Citroen DS4 2015 1.6 BlueHDi Automatic Jan 2015 — Dec 2015 | 1.6 Dīzelis | 120 ZS | 3.8 l/100km | Automāts (6) |
Citroen DS4 2015 2.0 BlueHDi 150 Hp Jan 2015 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 3.9 l/100km | Manuālā (6) |
Citroen DS4 2011 2.0 HDi Jan 2011 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) |
Citroen DS4 2014 2.0 HDi Jan 2014 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (6) |
Citroen DS4 2015 2.0 BlueHDi 181 Hp
Jan 2015 — Dec 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (181 ZS) |
2.0 Dīzelis | 181 ZS | 4.3 l/100km | Automāts (6) |