Ford EcoSport 2012 1.5 TDCi
Ford EcoSport 2012 1.5 dīzelis apraksts
Apvidus auto Ford EcoSport 2012 1.5 TDCi tika ražots no 2015.gada janvāra līdz 2017.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.5 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 95 zirgspēku jaudu pie 3750 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 215 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Ford EcoSport 2012 1.5 TDCi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Ford EcoSport 2012 1.5 TDCi sasniedz 14 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 160 km/h.
Šī Ford EcoSport 2012 1.5 TDCi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.4 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Ford EcoSport 2012 - 2017 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 4.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.3 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 52 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1180 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1200 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Ford degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.1 litri uz 100 km, kas ir par 39% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Ford EcoSport degvielas patēriņš.
Ford EcoSport drošība
Drošības testos Ford EcoSport ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Ford EcoSport saņēmusi lielisku vērtējumu 93 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 77 no 100, par gājēju aizsardzību Ford EcoSport saņēmis 58 no 100.
Ford EcoSport drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 55 procenti no 100.
Ford EcoSport 2012 1.5 TDCi tehniskie dati
Modelis: | Ford EcoSport 1.5 TDCi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2015. janvāris ... 2017. decembris | ||
Dzinējs: | 1498 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 95 ZS pie 3750 apgr/min | Griezes moments: | 215 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 160 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 (kombinētais) 4.8 (pilsētā) 4.3 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | ||
Auto izmēri: | 4.27m (garums) 1.77m (platums) 1.65m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | ||
Klīrenss: | 180 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 333 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1238 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1760 kg |
Visas Ford EcoSport [2012 - 2017] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Ford EcoSport 2013 1.0 EcoBoost
Jan 2013 — Dec 2017 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.0 Benzīns | 125 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2016 1.0 EcoBoost
Jan 2016 — Dec 2017 Jaudīgākā benzīna versija (140 ZS) |
1.0 Benzīns | 140 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2013 1.5 Duratec Ti-VCT Jan 2013 — Dec 2017 | 1.5 Benzīns | 112 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2013 1.5 Duratec Ti-VCT Jan 2013 — Dec 2017 | 1.5 Benzīns | 112 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2013 1.5 Duratec TDCi Jan 2013 — Dec 2015 | 1.5 Dīzelis | 90 ZS | 4.6 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2015 1.5 TDCi
Jan 2015 — Dec 2017 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (95 ZS) |
1.5 Dīzelis | 95 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2012 1.6 2WD Jan 2012 — Jan 2017 | 1.6 Benzīns | 122 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2012 1.6 2WD Jan 2012 — Jan 2017 | 1.6 Benzīns | 122 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2012 2.0 4WD
Jan 2012 — Jan 2017 Dinamiskākā versija - 100 km/h 11.5 sekundēs |
2.0 Benzīns | 140 ZS | 8.3 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |